SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Migraine sucks ja. Laatste keer dat ik het had waren ze nog bezig met dit blok renoveren en jawel, juist op die dag werden de voegjes van de bakstenen vervangen/hersteld. Vanaf 7 uur 's ochtends tot een uur of 4 's middags in bed gelegen met mn concert-oordoppen inquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Qwea het volgende:
Zo. Nasi uit het schap gehad. Vraag me niet waarom ingodsnaam maar ik had er trek in. Met een ei en chocochips.
Vette hap ftw icm migraine.
Vooral die kaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef Lonaa het volgende:
OOH WOOHOO!! Toch niet blut!!
Belastingteruggave is GEARRIVEERD.
Kapper, schoenen, kaas, HERE WE COME!
ik ook, een bruiloftquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik moet er ook rekeningen van betalen.
Oooooooh man. Breek de de bek niet open. Ik heb de gisteren de eerste ronde gehad, 2de is aankomend. Maar echt hoor. Elke geluid is te veel. Mo deed gisteren het licht aan in de slaapkamerquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Migraine sucks ja. Laatste keer dat ik het had waren ze nog bezig met dit blok renoveren en jawel, juist op die dag werden de voegjes van de bakstenen vervangen/hersteld. Vanaf 7 uur 's ochtends tot een uur of 4 's middags in bed gelegen met mn concert-oordoppen inDat boren was echt drama!
Ik heb een groot deel van mijn geld (vakantiegeld, teruggave van de belasting e.d.) al uitgegeven voordat ik het had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
en een openstaande rekening van 1250 euro bij de belastingdienst
wij redden het ook niet met de teruggaaf alleen hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah, ja, das iets meer dan ik nu nog open heb staan.
herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van mijn geld (vakantiegeld, teruggave van de belasting e.d.) al uitgegeven voordat ik het had.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, dat konden ze niet verrekenen uiteraard
Maar ik ga wel morgen naar de kappert. En eventjes de stad in. En zondag hard feesten.quote:
ik wil dan nog steeds iets gaan eten hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef Ruby88 het volgende:
Bij mij helpt het ook niet echt, heeeel veel water drinken. Maar misschien toch wel een beetje: omdat je door die handeling nog wat bewuster bedenkt of je wel echt iets wil gaan eten.
beide denk ik wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat jouw trek echt weg van water, of heb je gewoon ijzeren discipline?
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar je hebt wel een minuut extra bedenktijd of zo. Waar je iets mee zou kunnen doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil dan nog steeds iets gaan eten hoor
Als ik ècht iets per se wil eten dan helpt water ook absoluut niet. Dan gebruik ik die minuut juist om te beredeneren dat vandaag 1000 kcal extra niet zo'n ramp is, want dat is over de lange termijn gezien natuurlijk niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:12 schreef Ruby88 het volgende:
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar je hebt wel een minuut extra bedenktijd of zo. Waar je iets mee zou kunnen doen.
Ik zat al vol voordat ik ging eten.... mn buik is een beetje van slagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit overigens echt propvolVrijwel alleen groente, maar toch.
Of we zijn niet helemaal eerlijk in de lijstjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wasr ik me nu altijd over verbaas? Jullie eten zoveel minder dan ik eet, en toch vallen jullie niet als gekken af. Best oneerlijk, als je er zo naar kijkt.
Wat is jouw lijstje dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wasr ik me nu altijd over verbaas? Jullie eten zoveel minder dan ik eet, en toch vallen jullie niet als gekken af. Best oneerlijk, als je er zo naar kijkt.
Even kopieren uit slank. Maar mind you, ik hoef niet af te vallen. Weeg nu 60 kg bij 1.65.quote:
Ijs was echt niet nodig geweest en normaal gesproken zou ik voor een salade gekozen hebben naast de zoete aardappel. Voor de rest is het een redelijk normaal lijstje voor mij. Soms eet ik nog wat rauwkost of kwsrk in plasts van een harzer kaasje. Of fruit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje - meer mag er niet bij
o. havermout met kaneel en nootmuskaat
t. harzerkaasje
s. half uur crosstrainer + 15 minuten zelfverdediging kinect
l. zuurkool, klont roomboter, flinke scheut wijn, ui, appel, laurier, piment, wacholderbessen, komijn - en daar 6 opscheplepels van
t. stukje choco
t. harzer kaasje + 2 bolletjes roomijs + 1 dropijsje (2 )
D.. Halve zoete aardappel met theelepel zure room en kaneel + opschepel zuurkool + opscheplepel brocolli met eetlepel zaziki
T kiwi
Straks nog wel wat trainen.
Mijnlijstje is daar niet echt het beste voorbeeld van. Ik meen dat een normale nedetlander zo eet (waarmee ik niet wil zeggen dat het gezond is)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
Het is ook eens goed om te weten wat een slank mens nu eet. Ik heb daar geen idee van
Weinig mis mee toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
Soms moet je juist meer eten om af te vallen klinkt heel stom maar vriendin van mij moet meer eten om af te vallen.. wel ander eetpatroon hoor... mijn lijstje is best anders... ik eet ongeveer dit:
O: 2 boterhammen met kipfilet/ runderrookvlees
M: 3 boterhammen met kaas
T: eierkoek
D: veel groente met vlees of vis.
T fruit vooral na het hardlopen..
Loop 3x in de week nu 5/6 km hard.. tussendoor drink ik 2 liter water gemiddeld..
nu wel idd.. dat was eerder ook wel anders. Ik eet geen aardappels meer ook niet gekookt en dat helpt bij mij.. maar dat is voord iedereen verschillend sommigen eten geen brood meer en dat helpt voor hun. Verder ben ik een moeilijke eter dus eet ik niet echt gevarieerd en dat is mijn fout een beetje... zo houd iedereen wel iets "slechts" in zijn gewoontes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weinig mis mee toch?
Je zou na het hardlopen nog kwark ofzo kunnen nemen met het fruit.
Tussendoortjes nog wat rauwe groente (wortel, tomaat, komkommer)
Weinig mis mee inderdaad
Ik zou me niet zo druk maken om die koolhydraten hoor, dan vind ik eerder het stukje kipgrillworst zonde van de extra calorieen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn uiteindelijke lijstje van vandaag.
O: Havermout en een stukje kip-grillworst
L: Salade van tomaat, mozzarella, basilicum en wat pasta. (Normaal laat ik de pasta weg, en eet ik een salade zonder KH.
T: halve appel, wat stukjes verse ananas
D: 4 opscheplepels meergranen macaroni, met groentesaus en rundergehakt.
S: 3 kwartier krachttraining en een uur bodystep (ik ging kapot!)
T: 4 aardbeien en nog een stukje kip-grillworst.
Heb hem niet ingevuld, geen idee of het te veel of te weinig is. Naar mijn zin alleen te veel carbs. Maar dat komt door de middag pasta, ik was gewoon weer stom om dat te doen!
Ja die was niet gepland, maar ik had echt iets hartigs nodig..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken om die koolhydraten hoor, dan vind ik eerder het stukje kipgrillworst zonde van de extra calorieen.
Ik vind het trouwens wel echt super knap hoe jij je vol overgave op sporten hebt gestort!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja die was niet gepland, maar ik had echt iets hartigs nodig..
Nu ga ik douche en mijn bed in! Ben er klaar mee voor vandaag, morgen vroeg boodschappen afwassen en smiddags werken.. Savonds weer sporten dus kan mijn nachtrust wel gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |