Ik vrees dat je gelijk hebt. Triest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef beast2 het volgende:
[..]
Nee lijkt me onwaarschijnlijk. 10 dagen is te lang en past ook niet in het plaatje van wraak nemen en stiekem rondrijden. Anders had hij zijn telefoon wel aangelaten, want dan was het niet nodig om onzichtbaar te zijn.
Ja wat denk je nou, dat Luxemburg een standaardprijs daarvoor heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Dee69 het volgende:
Is 170 euro niet ongeveer de prijs van een kamer in een hotel of chateau in luxemburg?
hij had nog 45 euro over..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Dee69 het volgende:
Is 170 euro niet ongeveer de prijs van een kamer in een hotel of chateau in luxemburg?
Je zit ook te kijken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef kuil het volgende:
Lol, de voertuigsdeskundige is dus echt pas later in het leven geroepen, omwille van de tijdsdruk.
Ze hadden beter mij kunnen bellen. Ik zag het binnen enkele minuten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef kuil het volgende:
Lol, de voertuigsdeskundige is dus echt pas later in het leven geroepen, omwille van de tijdsdruk.
Na het vrijgeven van de beelden werd er idd direct door een aantal FOK'ers gemeld dat het geen 5-deurs Getz kon zijn. Blijkbaar hoef je helemaal geen vervoersexpert te zijn om dat te kunnen zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hadden beter mij kunnen bellen. Ik zag het binnen enkele minuten.
Maar velen met mij overigens.
En ik zag meteen dat de auto de verkeerde richting op reedquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef kuil het volgende:
[..]
Na het vrijgeven van de beelden werd er idd direct door een aantal FOK'ers gemeld dat het geen 5-deurs Getz kon zijn. Blijkbaar hoef je helemaal geen vervoersexpert te zijn om dat te kunnen zien.
Dat mens gaat maar door over haar ijskelders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jippie, ook The Ice House van Minette Walters gelezen
Ik moet wel bekennen dat ik me een redelijke 'voertuigexpert' mag noemen, met bovengemiddelde interesse in auto's vanaf dat ik kon praten en kon lopen, en met diverse werkzaamheden in de autobranche, en meerdere autogekken in de familie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef kuil het volgende:
[..]
Na het vrijgeven van de beelden werd er idd direct door een aantal FOK'ers gemeld dat het geen 5-deurs Getz kon zijn. Blijkbaar hoef je helemaal geen vervoersexpert te zijn om dat te kunnen zien.
Dat laatste is geen juiste conclusie, je zou ook kunnen concluderen dat er een hoop voertuigdeskundigen op FOK! zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef kuil het volgende:
[..]
SPOILER: Off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal komend weekend even bij Kasteel Staverden kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mens gaat maar door over haar ijskelders.
Knullig. Dit komt nogal amateuristisch over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef kuil het volgende:
quote:@PolitieRhenen @JulianRubenNL @PolitieUtrecht misschien heeft de vader onderweg ergens wat gegeten met de jongens? #cash #vermistebroertjes
*zucht*quote:@PolitieRhenen @JulianRubenNL @PolitieUtrecht of prostituee bezocht (was toch de laatste dag van zijn leven)
Als je zo goed kunt rechercheren ga je toch zelf info boven water krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:18 schreef Bayswater het volgende:
Gooi gewoon alle info op fok zou ik zeggen, beter recherchewerk dan de zogenaamde profs bij de politie.
Daar ben ik dus ook bang voor. Er is nu zoveel bekendheid aan gegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef kuil het volgende:
Ze zijn nog steeds op zoek naar nieuwe informatie van mensen die de auto/vader/kinderen hebben gezien. Na 11 dagen gaat er echt geen nieuwe informatie bijkomen, lijkt me sterk.
Ik vraag me sowieso al af wat voor referentiekader je hebt als je naar de hoeren gaat omdat het de laatste dag van je leven is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Die 'tips' die je leest op twitter.
[..]
[..]
*zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |