net op moment dat je denkt dat het niet meer triester kan komen ze met ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
15.20 uur: Zaterdag wordt door vrijwilligers de terugroute van de vader gereden vanaf Neerbeek. Meerijders verzamelen om 10.00 uur bij Tinq-tankstation.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder dat ze kunnen zien dat de auto niet extreem veel gereden heeft op die avond. Slijt een Getz zo hard dan?
De politie zal het wel weten lijkt me (althans, een tijdsmarge)quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Zou toch wel handig zijn om een goed tijdbeeld te schetsen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder dat ze kunnen zien dat de auto niet extreem veel gereden heeft op die avond. Slijt een Getz zo hard dan?
Tsja. En waarom zaterdag pas?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
15.20 uur: Zaterdag wordt door vrijwilligers de terugroute van de vader gereden vanaf Neerbeek. Meerijders verzamelen om 10.00 uur bij Tinq-tankstation.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Een Getz? Daar zit niet veel electronica in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel zijn dat het uitlezen van de boordcomputer eea aan informatie geeft.
En dat zal dat gebakje toch al wel hebben gehad, een soort van boordcomputer?
Anders staan ze dadelijk met 1000 vrijwilligers in de file...quote:
RTV Utrecht:quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Dee69 het volgende:
@rikdogger: Rechercheurs hebben de hulp in geroepen van een voertuigdeskundige. Deze oordeelt: de auto op de beelden is geen Hyundai Getz.
En degene die daar wel heeft gereden? Heeft die zich al gemeld?
Knap als ze dat zo zeker weten.quote:"Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie."
Als het je echt boeit om de kinderen te vinden neem je nu vrij en ga je nu dat stuk rijden, als je dat zo per se wilt.quote:
Deze schijnt het wel te hebben, zelfde jaar, zelfde model:quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Getz? Daar zit niet veel electronica in.
En de Romeinse Put is ook aannemelijk. Als hij over de A73 teruggereden is, is hij via de camera bij Knooppunt Neerbosch gereden. Valt dit niet meer te controleren. En bij de brug bij Ewijk hangen toch ook camera's?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef kuil het volgende:
[..]
Ze weten helemaal niets over de terugroute.Behalve dat ze op enig moment vanuit zuidelijke richting de Rijnbrug moeten nemen.
Dat zullen mensen al gedaan hebben gok ik. Ik snap die oproepen sowieso niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het je echt boeit neem je vrij en ga je nu dat stuk rijden, als je dat zo per se wilt.
Dit is een beetje interessant doen.
Dan gaat ie over de nieuwe weg naar Beneden-Leeuwen en daar naar de A15 en richting Rhenen. Dan omzeilt hij dat. Als hij het heeft voorbereid heeft hij daar ook bij stil gestaan wellicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef beast2 het volgende:
[..]
En de Romeinse Put is ook aannemelijk. Als hij over de A73 teruggereden is, is hij via de camera bij Knooppunt Neerbosch gereden. Valt dit niet meer te controleren. En bij de brug bij Ewijk hangen toch ook camera's?
. De route nog eens rijden, kan toch wel handig zijn om een idee van tijdsduur te krijgen.
Maar er waren 2 verschillende auto's toch (of 3 als je die zwarte ook meetelt)? Dat waren beide niet zijn auto?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Dee69 het volgende:
@rikdogger: Rechercheurs hebben de hulp in geroepen van een voertuigdeskundige. Deze oordeelt: de auto op de beelden is geen Hyundai Getz.
Neuh, de mensen die hieraan meedoen zijn zullen waarschijnlijk niet eens in staat zijn om te werken.quote:
Verkeerscamera's, die slaan niets op. Als ze de vermeende route naar de Rijnbrug rijden zullen ze opmerken dat er voor de Rijnbrug ook een gat zit in de tijdsduur. Romeinse Put ben ik totaal niet zeker van, kan net zo goed ook een andere Hyundai Getz zijn of vergelijkbare auto.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef beast2 het volgende:
[..]
En de Romeinse Put is ook aannemelijk. Als hij over de A73 teruggereden is, is hij via de camera bij Knooppunt Neerbosch gereden. Valt dit niet meer te controleren. En bij de brug bij Ewijk hangen toch ook camera's?
. De route nog eens rijden, kan toch wel handig zijn om een idee van tijdsduur te krijgen.
Het is een vrij drukke parkeerplaats dus dat is zeker niet ondenkbaar..quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef kuil het volgende:
Romeinse Put ben ik totaal niet zeker van, kan net zo goed ook een andere Hyundai Getz zijn of vergelijkbare auto.
ik vind dat bericht over de Romeinse Put zo raar, iemand zou de auto exact om 00.18 uur daar hebben gezien en weet dat ook nog een dag later met aanduiding op de minuut nog, raarquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef kuil het volgende:
[..]
Verkeerscamera's, die slaan niets op. Als ze de vermeende route naar de Rijnbrug rijden zullen ze opmerken dat er voor de Rijnbrug ook een gat zit in de tijdsduur. Romeinse Put ben ik totaal niet zeker van, kan net zo goed ook een andere Hyundai Getz zijn of vergelijkbare auto.
Misschien met een dashcam met tijdaanduiding. Maar wel te onduidelijk om het kenteken te zien (te donker)quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik vind dat bericht over de Romeinse Put zo raar, iemand zou de auto exact om 00.18 uur daar hebben gezien en weet dat ook nog een dag later met aanduiding op de minuut nog, raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |