Ja ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef seto het volgende:
wie heeft hier allemaal baardje
ik heb gehoord je deadlift gaat automatisch 10kg omhoog als je baardjeh ebt
Ja dat. Als ik het helemaal weghaal lijk ik net 17 in plaats van 27.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef Seam het volgende:
Ik trim mijn baard altijd anders zie ik er zo jong uit
is ook minder airodynamisch op de fiets toch? Daarom scheer je je benen ook tog?quote:
als een faggotquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens trim ik m'n baard zodat ik altijd een nonchalante 3 dagen baardje heb. Als een baas.
Mance Rayder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef seto het volgende:
[..]
als een faggot
[ afbeelding ]
die eckte eckte baardje
Geen van beiden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Loop je nou hard omdat het goedkoop is of omdat je het leuk vindt?
Welke weg moet je langs dan? De A10?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoere file.... Op de weg ik langs moet rijden mensen zich altijd te pletter als ik gewon lekker naar de gym wil. Schooiers!
thug lifequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef esv7 het volgende:
Damn shakebeker vergeten af te wassen, stinkt echt nasty.
Jwt.quote:
Ja kut is dat, helemaal op zo'n N weg, dan kun je geen kant op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
A28 en A32 maar dit is op een N weg.. muurvast al 3 kwartier... Stond er kwartier ofzo, kwam eerste politie pas langs...
na 3 dagen is de grens bij mij daarna gooi ik hem gewoon weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef esv7 het volgende:
Damn shakebeker vergeten af te wassen, stinkt echt nasty.
liefquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
na 3 dagen is de grens bij mij daarna gooi ik hem gewoon weg.
Als je bij B&F in de opmerking lief vraagt om een 2e shakebeker dan sturen ze er vaak gewoon 2 mee, heb er nu iets van 10 liggen
Gewoon een nieuw mixje opzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoere file.... Op de weg ik langs moet rijden mensen zich altijd te pletter als ik gewon lekker naar de gym wil. Schooiers!
Oh nice zal het onthouden, heb alleen nog genoeg whey en verder niet van plan wat te bestellen voorlopig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je bij B&F in de opmerking lief vraagt om een 2e shakebeker dan sturen ze er vaak gewoon 2 mee, heb er nu iets van 10 liggen
vaatwasser, best handig ding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
toen k nr1 gebruike zei ook iedereen altijd dat k nummer 1 benquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef esv7 het volgende:
Ik heb er maar een, nog voor betaald ook. Staat wel XXL op dan zal ik wss sneller XXL worden ook.
ben je weer aan het klagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver wat een pestweer en net pas klaar.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
ja heeft er niemand progpics ik wil ff lachen vandaag
jij begintquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
ja heeft er niemand progpics ik wil ff lachen vandaag
syntholslet, hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Haha nee gast jij dan
[ afbeelding ]
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb een t shirt van iceberg met popeye erop grof he past goed bij me fysiek
Gast hier in de gym heeft een shirt met het lichaam van popeye en waar zijn hoofd normaal zit, zit dan jouw hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb een t shirt van iceberg met popeye erop grof he past goed bij me fysiek
in de gym gaat me tever om dat aan te doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gast hier in de gym heeft een shirt met het lichaam van popeye en waar zijn hoofd normaal zit, zit dan jouw hoofd.
Kempi - kutsysteem draai ik 24/7 zieki pump allesquote:
Ik ben het type die je achterna gaat racen en een stok tussen je spaken duwt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kempi - kutsysteem draai ik 24/7 zieki pump alles
Ik ben de type die je bel van je fiets plukt
Ik ben alpha op mn fiets, heb een kaartke bij mn spaken is net motor hihihaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben het type die je achterna gaat racen en een stok tussen je spaken duwt.
Hahahquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ben alpha op mn fiets, heb een kaartke bij mn spaken is net motor hihiha
Altijd als ik loop te shinen haalt iemand me weer keihard onderuitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah. Tot je je moeders creditcard gebruikte en je bont en blauw werd geslagen, beta.
lolwhut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef ChesterPerry het volgende:
heb echt zin in een hatefuck nu, nicki minaj zou goed zijn
nee niet echt zitten wel veel katties opquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Altijd als ik loop te shinen haalt iemand me weer keihard onderuit
Brahs, kent iemand badoozon maat van me zei dat ik me moest aanmelden maar is het nou een soort facebook ofwa :p
Ff picca schieten dan met tanning en neppe carreraquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee niet echt zitten wel veel katties op
tis soms zwaar werken als zendeling jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
Dat feel wanneer missionaris na chestday.
dat badoo is zo nep als chinese namaak, gewoon deletenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Altijd als ik loop te shinen haalt iemand me weer keihard onderuit
Brahs, kent iemand badoozon maat van me zei dat ik me moest aanmelden maar is het nou een soort facebook ofwa :p
T ziet er ook verschrikkelijk kamperig uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat badoo is zo nep als chinese namaak, gewoon deleten
Hardlopen heerlijk man. Dat feel wanneer ik voor t eerst over de 3400 meter op de cooptertest gingquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geen van beiden?
Ik loop af en toe hard om zo extra kcal te verbranden. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hardlopen erg leuk vinden.
Jij hebt tenminste al seks, ik ben nog maagdquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
Dat feel wanneer missionaris na chestday.
Vrouwen die tot het huwelijk maagd blijvenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al seks, ik ben nog maagd.
Ow over Badoo, soms wordt je automatisch aangemeld en shit. Kreeg allemaal mailtjes binnen zonder iets gedaan te hebben, dat kan als een kennis het heeft. Maar goed tjek het maar, badoo is grote oplichterij.
Als je zelfs op badoo niet kan fixen ben je echt beta tot de macht 10quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat badoo is zo nep als chinese namaak, gewoon deleten
je geloofd datquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vrouwen die tot het huwelijk maagd blijven
Mannen die naief zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zonde van de geld a mattiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaaaaark net 100euro bestelt bij b&f I'm fuarking zyzz brah
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al seks, ik ben nog maagd.
Ow over Badoo, soms wordt je automatisch aangemeld en shit. Kreeg allemaal mailtjes binnen zonder iets gedaan te hebben, dat kan als een kennis het heeft. Maar goed tjek het maar, badoo is grote oplichterij.
Mensen die op heel jonge leeftijd trouwen zodat ze kunnen sexenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als na het huwelijk blijkt dat mijn vriendin gelogen heeft en niet bloed op de huwelijksnacht dan mag ik haar volgens de Sharia van kant makenquote:
money is a issuequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso niet trouwen. Geld wat je erin pompt kan je andere leuke dingen mee doen.
Nog ff en je krijgt er gyno van zoveel oestrogeen in dat nummer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef mtchel112 het volgende:
Tranen in mn ogen, zo mooi dat nummer van anouk!!
Birds don't fly ofzo, zelden zoiets moois gehoord
sowieso huwelijkse voorwaarden en niet in gemeenschap van goederen. Als je vrouw dan vreemd gaat mag ze ook nog eens de helft van je bezit hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso niet trouwen. Geld wat je erin pompt kan je andere leuke dingen mee doen.
Jij wordt sowieso uitgehuwelijkt aan je nicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
trouwen50 jaar lang zelfde meisje neuken
![]()
ey daar heb ik een tattoo van op me bellyquote:
nee daft punk is goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nog ff en je krijgt er gyno van zoveel oestrogeen in dat nummer.
Wat denk je van een bruiloft zelf. Kan je net zo goed van gaan reizen, je motorrijbewijs halen enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
sowieso huwelijkse voorwaarden en niet in gemeenschap van goederen. Als je vrouw dan vreemd gaat mag ze ook nog eens de helft van je bezit hebben
Ah ok en ik mag he, bitch. Ben een chick en ik moet juist gyno krijgen met mijn ectoborsten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ey daar heb ik een tattoo van op me belly
[..]
nee daft punk is goed
Even nolvadexen om alles weer normaal te krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nog ff en je krijgt er gyno van zoveel oestrogeen in dat nummer.
Horen de ouders te betalen, tenminste in de turkse cultuur. Anders gewoon op het gemeentehuisquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat denk je van een bruiloft zelf. Kan je net zo goed van gaan reizen, je motorrijbewijs halen enzo.
gewoon klappuh, hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
sowieso huwelijkse voorwaarden en niet in gemeenschap van goederen. Als je vrouw dan vreemd gaat mag ze ook nog eens de helft van je bezit hebben
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij wordt sowieso uitgehuwelijkt aan je nicht.
Ik noem een Thierry Henry.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bijna alle topatleten hebben trouwens een stabiele relatie, doet wonderen.
Je hebt zelf net balhaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef seto het volgende:
jonkies die zeggen dat ze nooit gaan trouwen en kinderen nemen, altijd zo aandoenlijk
Valt best tegen dit, 2x knipperen en je zit alweer 6873810 km/h boven de geldende snelheidslimiet.quote:
jtog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Even nolvadexen om alles weer normaal te krijgen
Hahah Turkse cultuurquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Horen de ouders te betalen, tenminste in de turkse cultuur. Anders gewoon op het gemeentehuis
Smerige hont, daarom was je zo verlegen.quote:
Fanta heeft een platte borstquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah ok en ik mag he, bitch. Ben een chick en ik moet juist gyno krijgen met mijn ectoborsten.
Hahahquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt best tegen dit, 2x knipperen en je zit alweer 6873810 km/h boven de geldende snelheidslimiet.
80E->75Dquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
Gvd, vroeger frat mn hond altijd mn huiswerk op, kom ik net thuis, ligt mn botje dbol overhoop
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
Gvd, vroeger frat mn hond altijd mn huiswerk op, kom ik net thuis, ligt mn botje dbol overhoop
[ afbeelding ]
Baas. Die wil ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een grotere clit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die sides die je van tren krijgt zijn echt ziek, waarom zou iemand dat doen?
Omdat, shredden en gainen en bigorexia hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die sides die je van tren krijgt zijn echt ziek, waarom zou iemand dat doen?
Je liegt, dat zijn geen ectoborsten. Ze zijn bijna groter dan die van mijquote:
Jij bent een kattenmens he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Baas. Die wil ik.
BRB katten injecteren met HGH en testosteron
Hoe ben jij zo geworden? Ik kan moeilijk geloven dat je turks bent.quote:
Heb zelf 4 katten. Wil sowieso een hond later. Liefst een husky of zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij bent een kattenmens he?
Ben zelf gek op honden (duitse herder)
Moet je een duitse herder nemen die is daar ideaal voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb zelf 4 katten. Wil sowieso een hond later. Liefst een husky of zo![]()
Zolang die hond maar alpha as fuck uitstraling heeft maar wel beta is tegenover mij
Voor mij wel man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je liegt, dat zijn geen ectoborsten. Ze zijn bijna groter dan die van mij
Opgevoed worden door Nederlanders, daarom ben ik zo verpest. Ben jij zon Turkenneuker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo geworden? Ik kan moeilijk geloven dat je turks bent.
De turkse vrouwen die ik ken en een relatie mee heb gehad waren kuis en onschuldig. Zolang ze geen geblondeerd haar hadden dan wist ik dat goed zat maar jij gooit mijn hele beeld overhoop![]()
Een goede herder is trouwens wel echt duur. Je hebt ook van die broodfokkers maar die is binnen een jaar doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij bent een kattenmens he?
Ben zelf gek op honden (duitse herder)
Edit; chek deze prachtige shepherd
[ afbeelding ]
jij hebt alleen maar meisjes uit de bergen gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo geworden? Ik kan moeilijk geloven dat je turks bent.
De turkse vrouwen die ik ken en een relatie mee heb gehad waren kuis en onschuldig. Zolang ze geen geblondeerd haar hadden dan wist ik dat goed zat maar jij gooit mijn hele beeld overhoop![]()
De vrouwelijke Yunus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor mij wel man.
[..]
Opgevoed worden door Nederlanders, daarom ben ik zo verpest. Ben jij zon Turkenneuker?
Als je super prof bent met honden en je wilt een alpha doggy, neem een hybride wolfquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je een duitse herder nemen die is daar ideaal voor.
Husky is moeilijk te trainen en zal altijd proberen weg te lopen of je op een andere manier te bedonderen. Wel ideale honden om mee hard te lopen.
Volgens mij had Yuri een Husky die een schaap had doodgebeten en die leeft nu ergens in het wild in bosnie
Hoe is het met je vriendin?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De vrouwelijke Yunus?![]()
Turkse vrouwen zijn![]()
Hebben vaak veel meer klasse dan Nederlandse vrouwen en zijn vaak ook moeilijker te krijgen en je ziet ze zelden tijdens het uitgaan (de echt mooie). Zijn een soort legendarische pokemon.
Bosnische en Turkse vrouwen
Neem een mastino napoletano, heeft mijn oom ook meest alpha hond die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb zelf 4 katten. Wil sowieso een hond later. Liefst een husky of zo![]()
Zolang die hond maar alpha as fuck uitstraling heeft maar wel beta is tegenover mij
Mn oom fokt mechelse herders (officieel) en doet ook aan pakwerk, sport dat de hond bijt in je arm. Die zal vast we'll een leuk nestje weten tegen de tijd dat ik er een neem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een goede herder is trouwens wel echt duur. Je hebt ook van die broodfokkers maar die is binnen een jaar dood
Dat lijkt me echt zo'n hond die je doodbijt zodra je een teken van zwakte toont.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je super prof bent met honden en je wilt een alpha doggy, neem een hybride wolf
[ afbeelding ]
Ga zaterdag haar broertje leren boksen. Die oudste broer heeft een garage. Gratis apk en onderhoudquote:
Ik heb een mechelse herder. Ook pakwerk mee gedaan enzo. Best vet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Mn oom fokt mechelse herders (officieel) en doet ook aan pakwerk, sport dat de hond bijt in je arm. Die zal vast we'll een leuk nestje weten tegen de tijd dat ik er een neem.
Liever veel geld kwijt dan een pup moeten verliezen die je een week hebt
Ja die broodfokkers zijn echt ziek, snap niet dat het niet is verboden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef mtchel112 het volgende:
et ook aan pakwerk, sport dat de hond bijt in je arm. Die zal vast we'll een leuk nestje weten tegen de tijd dat ik er een neem.
Als t je lukt om m op te voeden is het je beschermengel :pquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n hond die je doodbijt zodra je een teken van zwakte toont.
[..]
Ga zaterdag haar broertje leren boksen. Die oudste broer heeft een garage. Gratis apk en onderhoud
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je super prof bent met honden en je wilt een alpha doggy, neem een hybride wolf
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vooral die bovenste"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Zijn vaak van die kardashians man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De vrouwelijke Yunus?![]()
Turkse vrouwen zijn![]()
Hebben vaak veel meer klasse dan Nederlandse vrouwen en zijn vaak ook moeilijker te krijgen en je ziet ze zelden tijdens het uitgaan (de echt mooie). Zijn een soort legendarische pokemon.
Bosnische en Turkse vrouwen
Dat zijn vaak Armeense vrouwen. Maar die herken je makkelijk aan hun manier van lopen en overmatig make up gebruik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn vaak van die kardashians man.![]()
Allemaal trutten.
Ah nice man. Ik was ook zeer verrast dat mijn broer mij niet klapte toen ik met een Nederlander aankwam zetten haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo'n hond die je doodbijt zodra je een teken van zwakte toont.
[..]
Ga zaterdag haar broertje leren boksen. Die oudste broer heeft een garage. Gratis apk en onderhoud
Wat was ik dan? Ben wel benieuwd namelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn vaak van die kardashians man.![]()
Allemaal trutten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel gains pakken in 1 evolutie kan toch nooit natty
Heb niet echt een beeld van jou. Afgaand op FOK! zou ik zeggen je bent alpha ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat was ik dan? Ben wel benieuwd namelijk.
Ik ben geen bakra vriend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah nice man. Ik was ook zeer verrast dat mijn broer mij niet klapte toen ik met een Nederlander aankwam zetten haha.
T is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah nice man. Ik was ook zeer verrast dat mijn broer mij niet klapte toen ik met een Nederlander aankwam zetten haha.
[..]
Wat was ik dan? Ben wel benieuwd namelijk.
Ik was op de meet, tjapkees.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb niet echt een beeld van jou. Afgaand op FOK! zou ik zeggen je bent alpha ofzo?Nog nooit een Turkse als jou gezien.
Bakra?quote:
Dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
T is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
mijn eerste nacht op ZMA droomde ik dat ik een kind vermoorddequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteren weer zma gehad na 2 weken niet gehad te hebben. Meteen eng realistische droom. Kwartier lang confused geweest nadat ik wakker werd over wat nou wel en niet echt was.
Is this real life?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteren weer zma gehad na 2 weken niet gehad te hebben. Meteen eng realistische droom. Kwartier lang confused geweest nadat ik wakker werd over wat nou wel en niet echt was.
Is this real life?
waar kan ik dit spul krijgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef seto het volgende:
[..]
mijn eerste nacht op ZMA droomde ik dat ik een kind vermoordde
Ik heb van tested geloof ik. Van b&f iigquote:
Hahah wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef seto het volgende:
[..]
mijn eerste nacht op ZMA droomde ik dat ik een kind vermoordde
ja was niet fijn gast, pakte hem bij zijn nek en smeet hem vol met zijn gezicht op de straat om hem daarna op te hangen (afloop van een andere bizarre droom), werd toen helemaal gespannen wakkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah wat.
Niet gezond man. Nog meer van die gekke dromen gehad?
Bij mij ging het vannacht over een meisje
Dat feel dat ik nooit zo'n leuk meisje zal ontmoeten/krijgen zoals in zulke dromen
Haha gast wtf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:30 schreef seto het volgende:
[..]
ja was niet fijn gast, pakte hem bij zijn nek en smeet hem vol met zijn gezicht op de straat om hem daarna op te hangen (afloop van een andere bizarre droom), werd toen helemaal gespannen wakker
daarentegen droomde ik wel een keer dat ik op een strand weg aan het rennen was voor een paar mensen en ontsnapte via allemaal drijvende kussens in de zee. uiteindelijk kwam ik op een tennisbaan terecht met alleen maar water om me heen, ging ik daar badmintonnen met twee onwijs mooie vrouwen in bikini
vieserikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
ik droomde vroeger altijd over android 18
ow dankje!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik was maar heel kort bij de meet maar je kwam relaxed over.
Bizar welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:30 schreef seto het volgende:
[..]
ja was niet fijn gast, pakte hem bij zijn nek en smeet hem vol met zijn gezicht op de straat om hem daarna op te hangen (afloop van een andere bizarre droom), werd toen helemaal gespannen wakker
daarentegen droomde ik wel een keer dat ik op een strand weg aan het rennen was voor een paar mensen en ontsnapte via allemaal drijvende kussens in de zee. uiteindelijk kwam ik op een tennisbaan terecht met alleen maar water om me heen, ging ik daar badmintonnen met twee onwijs mooie vrouwen in bikini
Waarom zo negatief dangquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef Pastapipos het volgende:
Bij mij ging het vannacht over een meisje
Dat feel dat ik nooit zo'n leuk meisje zal ontmoeten/krijgen zoals in zulke dromen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als t je lukt om m op te voeden is het je beschermengel :p
Wel een hond die je tijdens het uitlaten niet mag loslaten, dan rent ie weg het wild en en zie je nooit meer terug
Sta je dan, 1000euro lichter en 20kilo aan pedigree
Zelfkennis?quote:
Gewoon doen, lekker gek toch! Goed verhaal overigens!quote:
Kut ectoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
k loop altijd met chiwawa, lijkt ik helemaal beest
[ afbeelding ]
mijn hont krijgt kip brokken met extra protein en No corn, wheat, soy or artificial colors, flavors or preservativesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Ff over die honden. Honden zijn van nature ook gewoon jagers dus waarom allemaal genetisch gemodificeerde, gevuld met rijst en shit geven aan een hond? Gewoon 1 x per 2/3 dagen een groot stuk vlees geven.
mijn twee ratten krijgen gedroogd vleesch (als ik ze eten geef)en als ik chicken maak krijgen ze ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
mijn hont krijgt kip brokken met extra protein en No corn, wheat, soy or artificial colors, flavors or preservatives
als ik rauwe kip eet gaat cutten ook easy.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik rauw voedsel eet...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens bij m'n bestelling gratis potje "Ripped" van B&F gekregen, een fatburner. Zal vast niet werken maar ik probeer het wel.
Mooie review ook trouwens:
"Heeft wel effect denk ik aangezien ik het nog kort gebruik, alleen kan het zijn dat ik er een beetje puistjes van krijg? Kan ook door het bulken zijn"
Wie neemt er nou fatburner in de bulk![]()
Is dat van B&F?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
die facebook pagina is echt goud
ja is van B&Fquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat van B&F?
Ik zou echt huilen als ik daar zou werken, moet je aan al die idioten advies gaan geven. Ja of gewoon schijt hebben en constant met marketingpraatjes komen.
kan je dat filmpje zo dmen? Dan kan ik checken lijkt me wel intredastingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
1 month apart. Denk dat het eerder 1 hour apart is en het gewoon zo'n carb bloat of weet ik het wat is. Zoals in dat filmpje wat eens voorbij kwam over hoe die foto's te manipuleren zijn.
Met watter of mels. Wut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat van B&F?
Ik zou echt huilen als ik daar zou werken, moet je aan al die idioten advies gaan geven. Ja of gewoon schijt hebben en constant met marketingpraatjes komen.
Begonnen met die shakenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
kan je dat filmpje zo dmen? Dan kan ik checken lijkt me wel intredasting
ik ben na een week nog niks afgevallen eet wel elke dag een chocoladereep maar voor de rest shakes met watter of mels of slimonade maar het werkt gewoonniet ik wil min. Held terug grtjes diana bolquote:
Zo meteen examen zetten jwzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef mtchel112 het volgende:
Zo van 12 tot 15:30 dunne laag chromatografie uitvoeren, kom haten op me skills
Je tovert ze zo uit je mouw, helpdesk bij B&F niks voor jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ben na een week nog niks afgevallen eet wel elke dag een chocoladereep maar voor de rest shakes met watter of mels of slimonade maar het werkt gewoonniet ik wil min. Held terug grtjes diana bol
Ik zit heel de dag alleen op de praktijk vandaag. Dat wordt fokken, kom haten dan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef mtchel112 het volgende:
Zo van 12 tot 15:30 dunne laag chromatografie uitvoeren, kom haten op me skills
Ja die was het.quote:
"Ja goede middag body en fit shop met Fanta kan ik u helpen?" [insert random verhaal over creatine] "Nou meneer ik kan u helemaal blij maken vandaag. Met onze biologische spieropwindende powercreatine kunt u trainen als een beest met respect voor beesten. Spierhypertrofie is een feit!" Nee mattie niks voor mij dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je tovert ze zo uit je mouw, helpdesk bij B&F niks voor jou?
Trollen en dan nog betaald krijgen, ik zou het wel weten hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Ja goede middag body en fit shop met Fanta kan ik u helpen?" [insert random verhaal over creatine] "Nou meneer ik kan u helemaal blij maken vandaag. Met onze biologische spieropwindende powercreatine kunt u trainen als een beest met respect voor beesten. Spierhypertrofie is een feit!" Nee mattie niks voor mij dit.
Gast..koffie all over the place en raar kijkende collega.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die was het.
Wil je nog wel ander filmpje pmen waarop ik mijn spieren flex, een rear glute spread doe en eventuele penisjerk triceps oefeningen.
Jahr00n wist het niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Trollen en dan nog betaald krijgen, ik zou het wel weten hoor.
Niets erger dan Nickelback. Bon Jovi daar vlak achter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Meh ik ving G 'n R maar kut. Suffe Yanks met hun rock.
Lkkr toch tijdens buikspierkwartier/ belly attack.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Beach het volgende:
hier draaien ze zulke muziek word het een beetje zat om elke keer te moeten vragen om andere muziek
Ja die zijn ook erg inderdaad, had het net nog over Bon Jovi met collega'squote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Niets erger dan Nickelback. Bon Jovi daar vlak achter.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ben na een week nog niks afgevallen eet wel elke dag een chocoladereep maar voor de rest shakes met watter of mels of slimonade maar het werkt gewoonniet ik wil min. Held terug grtjes diana bol
Beiden walgelijke nummers idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
showtek kutplaat man echt van die voetbalhouse
Sommige nummers zijn wel goed, maar het meeste is te commercieel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Meh ik ving G 'n R maar kut. Suffe Yanks met hun rock.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
showtek kutplaat man echt van die voetbalhouse
Goed. Deze opa heeft er dus geen verstand (meer) van. Doe eens een poging mij op te voeden.quote:
Die mc die er continu doorheen loopt te schreeuwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Dit is nou een lekkere workoutset:
https://soundcloud.com/frequencerz/hard-bass-2013-team-green-b
Ja true, maar daar stoor ik me al niet eens meer aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die mc die er continu doorheen loopt te schreeuwen.Wat een matigheid.
Daarom Ipod nano of hoe dat ding ook heet, grote mix opzetten. Draadjes in shirtje doen. Klaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik luister gewoon naar de muziek die in de gym opstaat. MP3 speler op vind ik irritant en teveel afleiding.
Als je een sixpack hebt lijk je over het totale plaatje gelijk gespierderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik rauw voedsel eet...
Haha daar luisterde ik vroeger altijd naar. Wel jammer dat het een arrogant figuur is bij optredens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:52 schreef no1uknow het volgende:
maar beste workout muziek, voor keiharde pomp
http://www.bong-ra.com/mp3/eemix.mp3
'fatburners' zijn niets meer dan een mix van stimulanten (met wat bullshit toevoegingen), dus prima als pre-workout bijv.quote:
Ja, maar hoe ik die reactie lees wil hij het gebruiken om te bulken maar toch niet zoveel vet aan te komen. Hij zegt ook dat het wel effect heeft (fat burnen) en niet dat het lekker is als PWO.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
'fatburners' zijn niets meer dan een mix van stimulanten (met wat bullshit toevoegingen), dus prima als pre-workout bijv.
Ja daar heb je wel gelijk in, werkt ook gewoon als PWO. Zal die van mij eens gaan proberen morgen, niet dat ik er iets van verwacht, maarja die nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:17 schreef 16meter het volgende:
die mensen zijn geowon kk dom vriend
maar ik vertel je gwn een reden om 'fatburner' in de bulk te nemen
EDCquote:
Ja echt een niveautje daarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
B&F die Thomas Berge als promoter neemt![]()
Die facebookpagina is echt hilarische. Ene Bep is sinds 23 februari 23 kilo afgevallen door alleen eiwit shakes te drinken
Ik moet ook altijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een niveautje daar.Die winkel ook toen ik er was, kwam er zo'n chubby bouwvakker binnen die iets zei als "ja ik sport maar wil graag meer afvallen" en uiteindelijk verliet hij de winkel met een pot Afslank Eiwit.
Maarja, als je mensen informeert over voeding, calorieën en macro's prijs je jezelf uit de markt natuurlijk. Net zoals dat dietisten volgens mij bewust de bevolking dom houden.
hajaaa werd mij ook nog aangeraden. Afslank eiwit bullshit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een niveautje daar.Die winkel ook toen ik er was, kwam er zo'n chubby bouwvakker binnen die iets zei als "ja ik sport maar wil graag meer afvallen" en uiteindelijk verliet hij de winkel met een pot Afslank Eiwit.
Maarja, als je mensen informeert over voeding, calorieën en macro's prijs je jezelf uit de markt natuurlijk. Net zoals dat dietisten volgens mij bewust de bevolking dom houden.
Pak gewoon stukje vluchtstrook mee dan, doe ik ook altijd als ik er toch bijna af moet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef H1N1 het volgende:
Ga ik vroeger weg van m'n werk om naar de gym te kunnen, sta ik in de file op 600m van m'n huis.
woon je op de snelweg mattie? Ik zou gewoon mn auto laten staan en naar huis gaan, niet jouw probleem tog? Ze rijden wel om je auto heen vriendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef H1N1 het volgende:
Ga ik vroeger weg van m'n werk om naar de gym te kunnen, sta ik in de file op 600m van m'n huis.
Er is geen vluchtstrook, sta gewoon vast middenin een woonwijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pak gewoon stukje vluchtstrook mee dan, doe ik ook altijd als ik er toch bijna af moet.
die mensen daar zijn nog erger dan de gemiddelde LIF'erquote:zo bestelling gedaan nu lekker spieren kweken lekkkah lekkah
Oh dat is irritant, dan kun je inderdaad niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:11 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Er is geen vluchtstrook, sta gewoon vast middenin een woonwijk.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:10 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mn auto laten staan en naar huis gaan, niet jouw probleem tog? Ze rijden wel om je auto heen vriend
En dan na 1 grote ravage, bij opsporing verzocht:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:10 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
woon je op de snelweg mattie? Ik zou gewoon mn auto laten staan en naar huis gaan, niet jouw probleem tog? Ze rijden wel om je auto heen vriend
quote:Help ik ben radeloos ik kan niet slapen ik had zo'n mooie pop van een vriendin heel erg lief ik heb haar helemaal kapot gemaakt zij zit nu in psc voor behandeling weet niet waneer ik haar terug zie ik wil haar zien en spreken ik voel me fucked up.Heb veel voor haar gelogen,lachte haar uit en ze slikte alles tot ze helemaal gek is geworden.Eerst dach ik ach mang ik ben nog jong ik moet nog sexen en genieten van het leven,vrienden,uitgaan en wild leven.Ben een spang dogla meid tegen gekomen en zij heeft mij opzettelijk besmet met het virus help me alsjeblieft ik was niet in mijn hoofd ik moest mijn vriendin niet zo hadden behandeld.Nu geloof ik werkelijk dat als je met je mede mens spot en met god(waarin ik niet geloofde) dat je nog erger wordt gestraft.help me hoe moet ik nu verder met mijn leven?
quote:Pleeg zelfmoord voordat je een ander besmet.
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=129315.0quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer kom ik eens een spang dogla meid tegen? Alleen dan zonder aids.
quote:Hallo,
Ik ben een dogla meid van in de 20 woon in amsterdam en ik zoek een lekkere zwarte dikke pik om die me goed kan neuken, en met zwart bedoel ik zwart. ik val alleen op ECHTE NEGERS! ik ben sexverslaafd dus altijd geil en vind het ook heerlijk om te sabbelen aan een lekkere stevige pik. Maar het moet wel eentje zijn die me mond helemaal vult. Ik heb lekkere billen en dikke bobbies. heb jij die dikke zwarte pik die me kutje kan temmen? zin om heerlijk gepijpt te worden? laat je mail achter en neem zo snel mogelijk contact met je op.
ps. zet in je bericht hoe groot en dik je pik is.
Dikke bobbiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=129315.0
[..]
Geen idee, maar ik lach me dood:quote:
Wat een forumquote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
quote:Heey dames/vrouwen.
Ik ben Kevin. 16 jaar, Brabander en geinteresseerd in reggaeton.
Een oude vriendin van me deed aan deze dansstijl, alleen ze is pas geleden verhuist.
Nu ben ik op zoek naar een leuke meid die me de dansstijl kan leren.
Je hoeft er geen ervaring ofzo in te hebben, ook al doe je het maar voor je plezier. Alle kleine beetjes helpen.
Ik wil het niet leren vanuit een dansschool, maar gewoon zelf met begeleiding. Vandaar dit verzoekje .
Dus vindt je reggaeton leuk, ben je een dame/vrouw van 14 tot 26 jaar en woon je max. 50 km van Roosendaal vandaan, laat dan a.u.b een berichtje achter .
Alvast bedankt, xx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |