Ja ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef seto het volgende:
wie heeft hier allemaal baardje
ik heb gehoord je deadlift gaat automatisch 10kg omhoog als je baardjeh ebt
Ja dat. Als ik het helemaal weghaal lijk ik net 17 in plaats van 27.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef Seam het volgende:
Ik trim mijn baard altijd anders zie ik er zo jong uit
is ook minder airodynamisch op de fiets toch? Daarom scheer je je benen ook tog?quote:
als een faggotquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens trim ik m'n baard zodat ik altijd een nonchalante 3 dagen baardje heb. Als een baas.
Mance Rayder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef seto het volgende:
[..]
als een faggot
[ afbeelding ]
die eckte eckte baardje
Geen van beiden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Loop je nou hard omdat het goedkoop is of omdat je het leuk vindt?
Welke weg moet je langs dan? De A10?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoere file.... Op de weg ik langs moet rijden mensen zich altijd te pletter als ik gewon lekker naar de gym wil. Schooiers!
thug lifequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef esv7 het volgende:
Damn shakebeker vergeten af te wassen, stinkt echt nasty.
Jwt.quote:
Ja kut is dat, helemaal op zo'n N weg, dan kun je geen kant op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
A28 en A32 maar dit is op een N weg.. muurvast al 3 kwartier... Stond er kwartier ofzo, kwam eerste politie pas langs...
na 3 dagen is de grens bij mij daarna gooi ik hem gewoon weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef esv7 het volgende:
Damn shakebeker vergeten af te wassen, stinkt echt nasty.
liefquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
na 3 dagen is de grens bij mij daarna gooi ik hem gewoon weg.
Als je bij B&F in de opmerking lief vraagt om een 2e shakebeker dan sturen ze er vaak gewoon 2 mee, heb er nu iets van 10 liggen
Gewoon een nieuw mixje opzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoere file.... Op de weg ik langs moet rijden mensen zich altijd te pletter als ik gewon lekker naar de gym wil. Schooiers!
Oh nice zal het onthouden, heb alleen nog genoeg whey en verder niet van plan wat te bestellen voorlopig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je bij B&F in de opmerking lief vraagt om een 2e shakebeker dan sturen ze er vaak gewoon 2 mee, heb er nu iets van 10 liggen
vaatwasser, best handig ding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
toen k nr1 gebruike zei ook iedereen altijd dat k nummer 1 benquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef esv7 het volgende:
Ik heb er maar een, nog voor betaald ook. Staat wel XXL op dan zal ik wss sneller XXL worden ook.
ben je weer aan het klagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver wat een pestweer en net pas klaar.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
ja heeft er niemand progpics ik wil ff lachen vandaag
jij begintquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
ja heeft er niemand progpics ik wil ff lachen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |