Als het goed is komt Politie Utrecht vandaag met nieuws over de camerabeelden in Leersum en wellicht wat nieuwe infoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:46 schreef tralalala het volgende:
Vandaag nog nieuw nieuws over Rhenen? Zag net busjes van de NOS en RTV Utrecht aan komen rijden.

Mens ik volg alleen dit topic, gelukkig ben ik je nog nooit eerder tegengekomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit mijn gangen niet zo na te gaan, zielig!

Waarom los jij het dan niet even op?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef BenGepeept het volgende:
Ik vrees dat iemand die kereltjes echt persoonlijk op het bureau moet afleveren, want anders vindt de politie hen nooit.
Onvoorstelbaar dit.
Misschien de eisen voor toelating voor de politieschool wat aanpassen: van IQ 60 naar IQ 80

ja in csi en ncis lossen ze wel 10zaken per week op. het verschil is wel heel hoogquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef BenGepeept het volgende:
Ik vrees dat iemand die kereltjes echt persoonlijk op het bureau moet afleveren, want anders vindt de politie hen nooit.
Onvoorstelbaar dit.
Misschien de eisen voor toelating voor de politieschool wat aanpassen: van IQ 60 naar IQ 80

De boterhammetjes liggen al klaar voor na het werk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... daar hebben we een initiatiefnemer van de volkszoekers

De zolderkamerspeurders hier hebben echt een stuitende arrogantie.quote:

Of gewoon een random stip?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Jodelaar het volgende:
Die locatiestip is wel vreemd, is ook precies op een parkeerplaats. Kan dat misschien bij een andere case horen, misschien de politie vragen (gaat wel wat ver)? Of is dat de locatie waar ze nu aan het zoeken zijn?

Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De zolderkamerspeurders hier hebben echt een stuitende arrogantie.
Maar zelf kunnen ze niet eens hun sleutels vinden als ze een keer op een andere plek liggen.

Nee, er staan iig geen andere cases in de omgeving op de site.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Jodelaar het volgende:
Die locatiestip is wel vreemd, is ook precies op een parkeerplaats. Kan dat misschien bij een andere case horen, misschien de politie vragen (gaat wel wat ver)? Of is dat de locatie waar ze nu aan het zoeken zijn?

Mensen bellen de politie en niet mij om info door te geven. Anders had ik ze idd al lang gevonden.quote:

Kan, maar hoezo? het is ook standaard ingezoomed op de politie website. Doorn, etc zie je niet eens.quote:

quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.

Tuurlijk, jij wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Mensen bellen de politie en niet mij om info door te geven. Anders had ik ze idd al lang gevonden.

Op de informatiepagina van de politie over een specifieke zaak zetten ze op een random andere plek, vooralsnog volledig buiten het zoekgebied een random stip?quote:

Nee idd, ik had het over de halve zolen met hun eisen om informatie van de politiequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.

Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Pleione het volgende:
ek vol kreukels. Wijst er misschien op dat hij deze kleding later aangedaan heeft (na eventueel graven of andere narigheid) en dat ze op een propje in een tas zaten ofzo?

De intelligente software van google heeft gewoon de plaats aangewezen naar aanleiding van een aantal tags in het onderzoeksdossier... Alleen hebben ze nog niet door dat ze daar liggen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de informatiepagina van de politie over een specifieke zaak zetten ze op een random andere plek, vooralsnog volledig buiten het zoekgebied een random stip?
Waarom dan überhaupt nog een locatie melden?
Bij de zaak op het Dwingelderveld klopt de plek wel trouwens.

of tijdens het uitkleden gebeurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Pleione het volgende:
Over zijn kleding, behalve de groene plekken (van het klimmen in dat speeltoestel waar hij zich opgehangen heeft?) zit de broek vol kreukels. Wijst er misschien op dat hij deze kleding later aangedaan heeft (na eventueel graven of andere narigheid) en dat ze op een propje in een tas zaten ofzo?
Tsjongejonge, en dit soort "infoberichten" 38 topics lang....quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.

Mja, de politie zal redenen hebben om bepaalde informatie niet vrij te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee idd, ik had het over de halve zolen met hun eisen om informatie van de politie

Het is geen info, ik ga op een ander in die denkt dat gekreukte kleding enkel kan komen door het in een tas te proppen en later aan te trekken. Er zijn tig redenen waarom kleding gekreukt is. Ik kom na een autorit van drie uur ook met kreuken in overhemd en broek op locatie aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Molline het volgende:
[..]
Tsjongejonge, en dit soort "info" 38 topics lang....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |