Mijn paintskills jeuken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef Proxx het volgende:
[..]
ow nee.... het is nog erger als ik dacht

20 minuten toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Hoelang moet je rijden van leersum naar de rode stip?
Edit - klein half uurtje..
heen en weer ben je een uur onderweg.

Jij post hier zoveel onzin, waarschijnlijk ben jij gewoon de medeplichtigequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef Rachilda het volgende:
[..]
laat maar, jij snapt er niks van, da's mij wel duidelijk

Als je een beetje vaart maakt, kan het nog veel sneller ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten toch?
http://www.google.nl/maps(...)rsp=1&sz=12&t=m&z=12

Klein half uurtje noem ik dat ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten toch?
http://www.google.nl/maps(...)rsp=1&sz=12&t=m&z=12

Nah, echt niet, de vliegbasis heeft sowieso weinig met haar van doen gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou in deze, want zeker wel over gesproken rond periode aftreden Bea

nee, jij bent lekker bezig met topicreeks "an@#*le bevrediging"quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij post hier zoveel onzin, waarschijnlijk ben jij gewoon de medeplichtige

laat deze case aub ook rusten, je komt zwakzinnig overquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee, jij bent lekker bezig met topicreeks "an@#*le bevrediging"
I rest my case!

Er wordt hier sowieso niet veel zinnigs gemeld ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij post hier zoveel onzin, waarschijnlijk ben jij gewoon de medeplichtige

dat is waar, maar rachid spant de kroonquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef Molline het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso niet veel zinnigs gemeld ...

Ja en dan 0:18 bedoelen ja..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, in de categorie "vlak naar middernacht"

Jawel, zeker over de Doornseweg en de Kolonel van Rooijenwegquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je een beetje vaart maakt, kan het nog veel sneller ook.

Ik snap je smilies niet. Wat is er lollig aan? Duiker zijn lijkt me een kneiterzwaar beroep.quote:

Als we nou alle berichten die al gepost zijn uit het topic verwijderen, houden we nog maar 5 delen over ipv 38quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef Dee69 het volgende:
GerardSchouwD66 Gerard Schouw
Krijg net bericht dat drones zijn ingezet boven Soest. Ongevraagd. Waarom? Verkeerscontroles: initiatief van Koninklijke Marechaussee.
 .
.

idd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als we nou alle berichten die al gepost zijn uit het topic verwijderen, houden we nog maar 5 delen over ipv 38.

Ja, en in dit geval staat het locatiekaartje kilometers verderop?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Joanne35 het volgende:
Ik denk niet dat dat locatie-kaartje op politie.nl relevant is, elk dossier op die site heeft onderaan een locatie kaartje staan wat aangeeft waar het dossier zich ongeveer afspeelt.

De reacties onder het nieuwsbericht zijn al van gisteravond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef Dee69 het volgende:
GerardSchouwD66 Gerard Schouw
Krijg net bericht dat drones zijn ingezet boven Soest. Ongevraagd. Waarom? Verkeerscontroles: initiatief van Koninklijke Marechaussee.

zit mijn gangen niet zo na te gaan, zielig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat is waar, maar rachid spant de kroon

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |