Als het goed is komt Politie Utrecht vandaag met nieuws over de camerabeelden in Leersum en wellicht wat nieuwe infoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:46 schreef tralalala het volgende:
Vandaag nog nieuw nieuws over Rhenen? Zag net busjes van de NOS en RTV Utrecht aan komen rijden.
Mens ik volg alleen dit topic, gelukkig ben ik je nog nooit eerder tegengekomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
zit mijn gangen niet zo na te gaan, zielig!
Waarom los jij het dan niet even op?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef BenGepeept het volgende:
Ik vrees dat iemand die kereltjes echt persoonlijk op het bureau moet afleveren, want anders vindt de politie hen nooit.
Onvoorstelbaar dit.
Misschien de eisen voor toelating voor de politieschool wat aanpassen: van IQ 60 naar IQ 80
ja in csi en ncis lossen ze wel 10zaken per week op. het verschil is wel heel hoogquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef BenGepeept het volgende:
Ik vrees dat iemand die kereltjes echt persoonlijk op het bureau moet afleveren, want anders vindt de politie hen nooit.
Onvoorstelbaar dit.
Misschien de eisen voor toelating voor de politieschool wat aanpassen: van IQ 60 naar IQ 80
De boterhammetjes liggen al klaar voor na het werk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... daar hebben we een initiatiefnemer van de volkszoekers
De zolderkamerspeurders hier hebben echt een stuitende arrogantie.quote:
Of gewoon een random stip?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Jodelaar het volgende:
Die locatiestip is wel vreemd, is ook precies op een parkeerplaats. Kan dat misschien bij een andere case horen, misschien de politie vragen (gaat wel wat ver)? Of is dat de locatie waar ze nu aan het zoeken zijn?
Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De zolderkamerspeurders hier hebben echt een stuitende arrogantie.
Maar zelf kunnen ze niet eens hun sleutels vinden als ze een keer op een andere plek liggen.
Nee, er staan iig geen andere cases in de omgeving op de site.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Jodelaar het volgende:
Die locatiestip is wel vreemd, is ook precies op een parkeerplaats. Kan dat misschien bij een andere case horen, misschien de politie vragen (gaat wel wat ver)? Of is dat de locatie waar ze nu aan het zoeken zijn?
Mensen bellen de politie en niet mij om info door te geven. Anders had ik ze idd al lang gevonden.quote:
Kan, maar hoezo? het is ook standaard ingezoomed op de politie website. Doorn, etc zie je niet eens.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.
Tuurlijk, jij wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Mensen bellen de politie en niet mij om info door te geven. Anders had ik ze idd al lang gevonden.
Op de informatiepagina van de politie over een specifieke zaak zetten ze op een random andere plek, vooralsnog volledig buiten het zoekgebied een random stip?quote:
Nee idd, ik had het over de halve zolen met hun eisen om informatie van de politiequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier niet als 'zolderkamerspeurder' doorgaan. Het is gewoon een interessante zaak. Twee kindjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik vind het niet gek dat dit topic al zoveel delen heeft.
Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Pleione het volgende:
ek vol kreukels. Wijst er misschien op dat hij deze kleding later aangedaan heeft (na eventueel graven of andere narigheid) en dat ze op een propje in een tas zaten ofzo?
De intelligente software van google heeft gewoon de plaats aangewezen naar aanleiding van een aantal tags in het onderzoeksdossier... Alleen hebben ze nog niet door dat ze daar liggen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de informatiepagina van de politie over een specifieke zaak zetten ze op een random andere plek, vooralsnog volledig buiten het zoekgebied een random stip?
Waarom dan überhaupt nog een locatie melden?
Bij de zaak op het Dwingelderveld klopt de plek wel trouwens.
of tijdens het uitkleden gebeurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Pleione het volgende:
Over zijn kleding, behalve de groene plekken (van het klimmen in dat speeltoestel waar hij zich opgehangen heeft?) zit de broek vol kreukels. Wijst er misschien op dat hij deze kleding later aangedaan heeft (na eventueel graven of andere narigheid) en dat ze op een propje in een tas zaten ofzo?
Tsjongejonge, en dit soort "infoberichten" 38 topics lang....quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Of hij had een hekel aan strijken. Of hij vond het niet nodig om te strijken.
Mja, de politie zal redenen hebben om bepaalde informatie niet vrij te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee idd, ik had het over de halve zolen met hun eisen om informatie van de politie
Het is geen info, ik ga op een ander in die denkt dat gekreukte kleding enkel kan komen door het in een tas te proppen en later aan te trekken. Er zijn tig redenen waarom kleding gekreukt is. Ik kom na een autorit van drie uur ook met kreuken in overhemd en broek op locatie aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Molline het volgende:
[..]
Tsjongejonge, en dit soort "info" 38 topics lang....
Ja, dat vind ik wel een goeie optie.... hoe laat spreken we daar af?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De intelligente software van google heeft gewoon de plaats aangewezen naar aanleiding van een aantal tags in het onderzoeksdossier... Alleen hebben ze nog niet door dat ze daar liggen...
ik zal het rode kruis bellen als jullie bussen regelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een goeie optie.... hoe laat spreken we daar af?
Dan brengen we ze zelf wel even.
Ken je de 8 van Eindhoven nog, begin dit jaar. De politie had de daders al maandenlang haarscherp op beeld. Ze hadden bij God geen idee wat ze moesten doen. Schokkend en komisch tegelijk. Uiteindelijk zijn ze aangehouden omdat half Eindhoven en omstreken binnen 2 tellen al wist wie het waren.quote:
Dan heb je zitkreukels, en geen kreukels aan de voorkant. En misschien had hij inderdaad een hekel aan strijken maar meestal komt een broek met minder kreukels uit de wasmachine/droger. En als hij dan toch erg kreukelig is, dan trekken die kreukels weg na een tijdje (lange autorit) dragen op warme huid en daarbij door het zitten aan de voorkant gladgetrokken. Ik gok er dus op dat deze kleding op een propje heeft gelegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is geen info, ik ga op een ander in die denkt dat gekreukte kleding enkel kan komen door het in een tas te proppen en later aan te trekken. Er zijn tig redenen waarom kleding gekreukt is. Ik kom na een autorit van drie uur ook met kreuken in overhemd en broek op locatie aan.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen die rode stip op de site van de politie ook al ontdekt hebben, en daar naartoe onderweg zijn.....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef Proxx het volgende:
[..]
ik zal het rode kruis bellen als jullie bussen regelen
Goeie vergelijking! Heus!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ken je de 8 van Eindhoven nog, begin dit jaar. De politie had de daders al maandenlang haarscherp op beeld. Ze hadden bij God geen idee wat ze moesten doen. Schokkend en komisch tegelijk. Uiteindelijk zijn ze aangehouden omdat half Eindhoven en omstreken binnen 2 tellen al wist wie het waren.
haha inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen die rode stip op de site van de politie ook al ontdekt hebben, en daar naartoe onderweg zijn.....
Je zou bijna gaan kijken
Ligt aan de stof. Mogelijk is zijn kleding na het uitkleden bij de pathaloog anatoom uitgedaan en op een stapel gegooit. Again; Er zijn legio mogelijkheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef Pleione het volgende:
[..]
Dan heb je zitkreukels, en geen kreukels aan de voorkant. En misschien had hij inderdaad een hekel aan strijken maar meestal komt een broek met minder kreukels uit de wasmachine/droger. En als hij dan toch erg kreukelig is, dan trekken die kreukels weg na een tijdje (lange autorit) dragen op warme huid en daarbij door het zitten aan de voorkant gladgetrokken. Ik gok er dus op dat deze kleding op een propje heeft gelegen.
Ik zou het op twitter voor de zekerheid even navragen. Lijkt me totaal niet relevant die stip, maar vreemd is het wel.quote:
Ja het wordt saai. Als de politie aan zet is, krijg je gemante toestanden. Maargoed, laat ze maar verder prutsen. Misschien grizzlyberen inzetten, die hebben een extreem sterk reukorgaan.quote:
Daar is de rode punt.twitter:VermistNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:08:00Iemand enig idee waarom dit op de site van politie staat: http://t.co/VJ9Ejbqw57 #vermistebroertjes https://t.co/SQd1D3NyEW reageer retweet
Inderdaad ... Gemante toestanden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef BenGepeept het volgende:
Ja het wordt saai. Als de politie aan zet is, krijg je gemante toestanden. Maargoed, laat ze maar verder prutsen. Misschien grizzlyberen inzetten, die hebben een extreem sterk reukorgaan.
Succes jongens, ik zal naar jullie zwaaien als jullie weer in de berm langs de snelweg staan.
Ik heb het wel gemeld bij de politie op de site via het reactieformulier, keurig met mijn eigen naam, mailadres en telefoonnummer, dus ik denk niet dat ik er nog langs kan rijden met m'n eigen autoquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:06 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik zou het op twitter voor de zekerheid even navragen. Lijkt me totaal niet relevant die stip, maar vreemd is het wel.
Wel gvd? Hebben ze nou gewoon mijn plaatje gebruikt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef blanket het volgende:
Daar is de rode punt.twitter:VermistNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:08:00Iemand enig idee waarom dit op de site van politie staat: http://t.co/VJ9Ejbqw57 #vermistebroertjes https://t.co/SQd1D3NyEW reageer retweet
Speciaal voor de hobbyspeurders maakt de politie er een spelletje van ... Connect the dots!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef blanket het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gvd? Hebben ze nou gewoon mijn plaatje gebruikt?
Jij bent hier ook maar om te zeiken he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ja het wordt saai. Als de politie aan zet is, krijg je gemante toestanden. Maargoed, laat ze maar verder prutsen. Misschien grizzlyberen inzetten, die hebben een extreem sterk reukorgaan.
Succes jongens, ik zal naar jullie zwaaien als jullie weer in de berm langs de snelweg staan.
Lijkt me sterk dat daar zo slordig mee omgaan wordt daar? Kan bewijssporen bevatten tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Mogelijk is zijn kleding na het uitkleden bij de pathaloog anatoom uitgedaan en op een stapel gegooit.
Oeh, de locatie is van de site van de politie verwijderdquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef blanket het volgende:
Looooooooooololol hahahahah, dit is comedy ten topquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef Dee69 het volgende:
Erg toevallig allemaal, rood stipje, drones ingezet daar, en nieuwsbericht update:
Soest bevestigt inzet drones boven gemeente
Door de nieuwsredactie · geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:05 uur | update: donderdag 16 mei 2013, 14:37 uur
" Hij heeft geen opnamen gemaakt boven bewoond gebied, luidt het antwoord."
Hij?
Nee, het is een andere uitsnede.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gvd? Hebben ze nou gewoon mijn plaatje gebruikt?
ze hebben het er wel snel afgehaaldquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, de locatie is van de site van de politie verwijderd
ok, wel opmerkelijk!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook al via het reactieformulier gemeld voor ik het hier postte
maar je hebt geen reactie terug gehad neem ik aan? of mag je nu niks zeggen ;-) ;-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook al via het reactieformulier gemeld voor ik het hier postte
Restaurant t Hoogt....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb gehoord dat de rode dot een goede snackbar aanwijst en verder niets met het onderzoek te maken heeft. doorlopen mensen, niets te zien!
goh. wie had dat kunnen voorspellen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De paragnosten hebben ook nog geen succes gehad.
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gek idee nog niet hoor. Waarom in Neerbeek tanken om de hoek bij ex-vriendin op een route die slecht bereikbaar is door weg-werkzaamheden.
Ja, dat was ik.... en ik dacht meer dat hij haar met een huiszoeking wilde opzadelen, en eventueel met de woede van Henk en Ingrid die haar door zijn aanwezigheid daar wel verdacht zullen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?
henk en ingrid bestaan niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.... en ik dacht meer dat hij haar met een huiszoeking wilde opzadelen, en eventueel met de woede van Henk en Ingrid die haar door zijn aanwezigheid daar wel verdacht zullen vinden.
Hij heeft niet in Neerbeek gepint, maar eerder die dag in Vleuten. Neerbeek was onderdeel van zijn "afscheidsroute" vanwege zijn ex.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?
Die met zekerheid vastgesteld kon worden omdat hij bij de benzinepomp bij z'n ex om de hoek met pin betaalde (niet dat dat een keuze was, want onbemand station), dus z'n laatste pintransactie was wel zeker in Neerbeek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef beast2 het volgende:
[..]
Hij heeft niet in Neerbeek gepint, maar eerder die dag in Vleuten. Neerbeek was onderdeel van zijn "afscheidsroute" vanwege zijn ex.
Misschien moeten ze deze freak laten opdravenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De paragnosten hebben ook nog geen succes gehad.
Die gaat eerst het hele alfabet langs..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien moeten ze deze freak laten opdraven
[ afbeelding ]
Graven in de duinen, koffie en broodjes mee, en verontwaardigd zijn dat de politie niet bereid is het geheel in goede banen te komen leidenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Zullen we het hier een paar keer over rijswijk hebben? Kijken hoe snel twitter dat overneem en er straks een stille tocht in den haag is?
En daarna doet-ie wat troostende woorden en heeft-ie zgn. contact met de andere zijdequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is veel beter! Kijk maar hij leunt op een speelrek. Jeroen hing zich eraan op.. Connecties.
Ah... zo langzamer hand lijkt het op dat deel 39 niet meer nodig is... zelfs niet in rijswijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Zullen we het hier een paar keer over rijswijk hebben? Kijken hoe snel twitter dat overneem en er straks een stille tocht in den haag is?
schept vertrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef renevanlaaren het volgende:
maar uhhhhhhhhhhhh wat had de politie nu goed ?
tijd auto verkeerd
richting verkeerd
auto zelf mogelijk verkeerd
weten ze het zelf nog wel?
twitter:VermistNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:38:39@rikdogger Politie: De auto waarvan de politie beelden heeft getoond, blijkt niet de auto van de vader van de #vermistebroertjes te zijn. reageer retweet
Was het wel de vader die daar hing?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef renevanlaaren het volgende:
maar uhhhhhhhhhhhh wat had de politie nu goed ?
tijd auto verkeerd
richting verkeerd
auto zelf mogelijk verkeerd
weten ze het zelf nog wel?
Blijkbaar had hij ook geen kinderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja en is het wel zijn auto die er staat of alleen de kentekenplaten
Op zich wel apart dat beide bestuurders zich niet gemeld hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef blanket het volgende:
16 May 2013 13:35:24 GMT 2013-05-16T13:35:24Z nl http://www.politie.nl/nie(...)-niet-van-vader.html
De auto waarvan de politie beelden heeft getoond, blijkt niet de auto van de vader van de vermiste jongens te zijn. Naar aanleiding van tips en informatie, heeft het onderzoeksteam een voertuigdeskundige gevraagd de beelden te bekijken. Deze kwam tot de conclusie dat de auto op de beelden, niet de bewuste Hyundai Getz kan zijn. Hiermee vervalt de oproep aan de automobilist van de donkere auto die ook op de camerabeelden te zien is. nieuwsbericht
en dan nog zeggen we brengen pas dingen naar buiten als we alles zeker wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij ook geen kinderen
Dat zal wel komen doordat de tijdstippen verkeerd waren en ook de auto afwijkt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef kasper het volgende:
[..]
Op zich wel apart dat beide bestuurders zich niet gemeld hebben.
Beide of alle drie??quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef kasper het volgende:
[..]
Op zich wel apart dat beide bestuurders zich niet gemeld hebben.
de jongens woonde in zeistquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef Dee69 het volgende:
Ook vreemd, op politie.nl:
Laatste update: 15-05-2013 | 17:43
Zaaknummer: NLZO13031297
Datum delict: 06-05-2013
Plaats delict: Vleuten, Zeist, Doorn, Neerbeek
Datum 6 mei? Plaats delict, waarom Zeist?
Daar zijn ze op 6 mei bij de moeder opgehaald?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef Dee69 het volgende:
Ook vreemd, op politie.nl:
Laatste update: 15-05-2013 | 17:43
Zaaknummer: NLZO13031297
Datum delict: 06-05-2013
Plaats delict: Vleuten, Zeist, Doorn, Neerbeek
Datum 6 mei? Plaats delict, waarom Zeist?
Wellicht komende vanaf de Rijnbrug linksaf richting Wijk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef tralalala het volgende:
Betekent dit dan ook dat hij niet door Leersum heeft gereden?
Hoeft ook niet waar te zijn. Hoe vaak hoor je niet dat kentekenplaten zijn vervalst oid. Het was enkel kenteken registratie. Geen foto materiaal.twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:44:46Feit is wel dat de auto over de Rijnbrug bij Rhenen reed. Dat was een kentekenscanner. #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:marczelfhier twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:45:18En die afscheidsbrief. Is die nog wel van hem? #vermistebroertjes reageer retweet
daar blijkt nu helemaal geen mast te staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel, om 04.16 is er een GSM-signaal opgepikt, door de mast in Leersum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |