De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Klojo120 op 16-05-2013 14:47:03 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Godver, ik zat echt al te denken "Nice, klojo heeft de een na laatste post, dus dan kan hij niet snel de lapo pakken omdat je niet direct achter elkaar kan posten"quote:
Ben ik verdomme alsnog 3 seconden te laat.
Maar gefeliciteerd met je eerste lapo.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dankjequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Godver, ik zat echt al te denken "Nice, klojo heeft de een na laatste post, dus dan kan hij niet snel de lapo pakken omdat je niet direct achter elkaar kan posten"
Ben ik verdomme alsnog 3 seconden te laat.
Maar gefeliciteerd met je eerste lapo.ik ben o zo blij
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Je deel heeft nog niet veel succes, klojo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JE BENT ZELF EEN KLOJOquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Ugjerke het volgende:
Je deel heeft nog niet veel succes, klojo.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nee, jij.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mooi, scheelt mij weer scheren.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hahahaha, iemand is blij een klant van ons te zijn.
Vertelquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Ugjerke het volgende:
Hahahaha, iemand is blij een klant van ons te zijn.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Geen idee, maar het is gewoon een enorme slijmbal.quote:
Klojo.. Wil je milkshake even bij stonersvoer/drinken neerzetten?quote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.Ik zou het nou nog spelen als niet elke nieuwe versie op een nieuwe console was
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, daardoor heb ik ook wat gemist. En schoolmaatjes die wel de nieuwste gameboy hadden konden wel heel tof ruilen enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]Ik zou het nou nog spelen als niet elke nieuwe versie op een nieuwe console was
Maar ik heb m'n moeders DS soort van gekregen.
Pokemon X en Y lijken mij ook wel tof, kun je diagonaal in lopen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lijken mij ook wel tof.. Alleen 3ds voor nodig :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 14:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, daardoor heb ik ook wat gemist. En schoolmaatjes die wel de nieuwste gameboy hadden konden wel heel tof ruilen enzo.
Maar ik heb m'n moeders DS soort van gekregen.
Pokemon X en Y lijken mij ook wel tof, kun je diagonaal in lopen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, die heb ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijken mij ook wel tof.. Alleen 3ds voor nodig :S
Ga ik niet kopen ook. Misschien bij een actie ofzo. Koop een pakje boter, krijg een 3DS.
DSquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.![]()
(Gebruik de mijne echt te weinig.. Wou er zo graag vorig jaar één voor mijn verjaardagNu heb ik hem gekregen *na jaren zo'n ding te willen* en doe er niks mee eigenlijk. Voel me ook wel lullig hierover haha.. Was best een duur cadeau voor mn moeder alleen)
Echt he.. Of wanneer ze die een keer uitdelen in de shop ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die heb ik niet.
Ga ik niet kopen ook. Misschien bij een actie ofzo. Koop een pakje boter, krijg een 3DS.
[ afbeelding ]
Heb je zo'n handige R4 erbij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DS![]()
(Gebruik de mijne echt te weinig.. Wou er zo graag vorig jaar één voor mijn verjaardagNu heb ik hem gekregen *na jaren zo'n ding te willen* en doe er niks mee eigenlijk. Voel me ook wel lullig hierover haha.. Was best een duur cadeau voor mn moeder alleen)
Hijs wel... roze hé.. best wel roze..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had best de roze willen hebben
Of 2ehands inderdaad, na een jaar zijn veel kleine kutkinderen weer op zo'n ding uitgekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt he.. Of wanneer ze die een keer uitdelen in de shop ofzo
ZOnder dat dingquote:
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken![]()
Ik doe de mijne echt niet weg. Ok mede omdat ik hem gekregen heb maar ja als ik ooit weer in het ziekenhuis beland is zo'n ding ook wel handigquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of 2ehands inderdaad, na een jaar zijn veel kleine kutkinderen weer op zo'n ding uitgekeken.Scheelt me weer 3 dagen verveling
Meeste spelletjes vind ik echt niks aan.. Als ik daar telkens geld voor moest neerleggen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Olment het volgende:
[..]
ZOnder dat ding
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken
Ik heb een huisgenoot die voor mij echt alle 6000 games heeft gedownload. Lijstje inleveren met mijn DS en ik krijg mijn DS weer terug met nieuwe spelletjes erop. Yeah!Your beauty never ever scared me.![]()
Nice.quote:Ik speel er zelf vooral strategiespellen op. Civilization enzo, want dat is makkelijk te spelen als ik in 't Ukien bij de garderobe zit.
![]()
Die nieuwe Fire Emblem is ook een goede reden om een 3DS te nemen trouwens.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En heel veel spellen die leuk lijken, blijken kut te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Olment het volgende:
[..]
ZOnder dat ding
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken![]()
![]()
Ik zou hooguit voor een spel betalen als ik die met m'n R4 helemaal suf gespeeld heb.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Speel momenteel alleen Mario Kartquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nice.Ik speel er zelf vooral strategiespellen op. Civilization enzo, want dat is makkelijk te spelen als ik in 't Ukien bij de garderobe zit.
![]()
Die nieuwe Fire Emblem is ook een goede reden om een 3DS te nemen trouwens.Ik wou vet hard no life pokemon spelen op dat ding maar ik moet nu telkens mijn pokemon sterker maken voor ik een andere dorp in kan en daar ben ik na een paar uur zo op uitgekeken
Welke versie heb je? Ook Black/White?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Speel momenteel alleen Mario KartIk wou vet hard no life pokemon spelen op dat ding maar ik moet nu telkens mijn pokemon sterker maken voor ik een andere dorp in kan en daar ben ik na een paar uur zo op uitgekeken
Ik blieft geen 3DS. Ik heb een DSi en niet om de camera's (nooit gebruikt) maar omdat de gewone DS nergens meer nieuw te krijgen was op een site die mijn mams ook snapt hahaYour beauty never ever scared me.![]()
Beide volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Ook Black/White?Ik heb sowieso Black. Heb ook Heartgold
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide volgens mijIk had sowieso Black. Heb ook Heartgold
Hmm ik ben met HeartGold nog niet echt verder gegaan dan mijn begin pokemon uitzoekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.Misschien moet ik die versie maar even tijdje gaan spelen. In Black zit ik 'vast'
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb dus dat ik nu voor een dorp mijn pokemons nog minstens 5 levels omhoog moet gooien allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitEn dat heb ik al paar uur gedaan want ze waren nog lager. Ook al gingen de 4 gym leaders ervoor best makkelijk
Zit je ook tussen je 4e en 5e badge in?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ben met HeartGold nog niet echt verder gegaan dan mijn begin pokemon uitzoekenMisschien moet ik die versie maar even tijdje gaan spelen. In Black zit ik 'vast'
Denk het? Ik ga voor de gein eens kijken. *start DS op*quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zit je ook tussen je 4e en 5e badge in?Your beauty never ever scared me.![]()
Als het moet, doe het grinden dan op een leuke plek. Of maak er een sidequestachtig iets van. Net als met die electriciteitscentrale of die spooktoren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dus dat ik nu voor een dorp mijn pokemons nog minstens 5 levels omhoog moet gooien allemaalEn dat heb ik al paar uur gedaan want ze waren nog lager. Ook al gingen de 4 gym leaders ervoor best makkelijk
En die 5e gym is ook nog een met een aantal Pokémon die geen duidelijke tegenpool hebben. Komt omdat er allemaal pokemon rondhobbelen met een 2e type.
Oh ik heb maar 2 badges zegt dat dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het moet, doe het grinden dan op een leuke plek. Of maak er een sidequestachtig iets van. Net als met die electriciteitscentrale of die spooktoren.Wtf in mijn hoofd leek het alsof ik al 3 of 4 gym leaders heb gehad. Ik snap er niks van haha
Kan kloppen, want die eerste Gym heeft drie leiders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb maar 2 badges zegt dat dingWtf in mijn hoofd leek het alsof ik al 3 of 4 gym leaders heb gehad. Ik snap er niks van haha
Ik vond die derde gym makkelijk, want is bug en ik kies altijd de vuurstarter.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat verklaard. Ik dacht al 'heb er echt maar dan 2 verslagen'. Maar kan wel kloppen dat ik idd maar 2 badges heb. Maar ik ken al die pokemon ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan kloppen, want die eerste Gym heeft drie leiders.
Ik vond die derde gym makkelijk, want is bug en ik kies altijd de vuurstarter.Maar ik moet eigenlijk me niet zo aanstellen en verder gaan met Black
A. was wel subtiel over zijn feestje Zaterdag 'Ik wil er geen metalheads hebben, geen metal die avond!'. Dat moet ook een hint geweest zijn naar mij toe
Ik zit inderdaad wel vaak met een "I have no idea what I'm doing"-kop omdat ik geen idee heb waar ik tegen vecht en wat daar sterk tegen heb. Bij die oude Pokémon wist ik dat allemaal. Nu zit ik echt "Jij bent een.. eehm.. grond pokemon? Wateraanval.. nope.. dan ben je.. poison? Nee.. WTF BEN JE GHODVERNDNIEKIR"quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat verklaard. Ik dacht al 'heb er echt maar dan 2 verslagen'. Maar kan wel kloppen dat ik idd maar 2 badges heb. Maar ik ken al die pokemon ook nietMaar ik moet eigenlijk me niet zo aanstellen en verder gaan met Black
Als Iron Man verkleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:40 schreef Amarantha het volgende:
A. was wel subtiel over zijn feestje Zaterdag 'Ik wil er geen metalheads hebben, geen metal die avond!'. Dat moet ook een hint geweest zijn naar mij toeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Voor de nieuwe Pokémon heb je toch echt de 3DS nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ken de pokemons in Heartgold wel redelijk. Is wel een leukere reden om dat te spelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad wel vaak met een "I have no idea what I'm doing"-kop omdat ik geen idee heb waar ik tegen vecht en wat daar sterk tegen heb. Bij die oude Pokémon wist ik dat allemaal. Nu zit ik echt "Jij bent een.. eehm.. grond pokemon? Wateraanval.. nope.. dan ben je.. poison? Nee.. WTF BEN JE GHODVERNDNIEKIR"Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, helaas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de nieuwe Pokémon heb je toch echt de 3DS nodig.
Maar ik vermaak me prima met de DS games.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha ik ga me niet verkleden, vorig weekend al gedaan als ordinaire Spice Girl.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
ik heb dat ding een paar maanden geleden gekocht toen ik nog genoeg geld ervoor had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, helaas.
Maar ik vermaak me prima met de DS games.
Ik heb maar een spel en dat is Pokémon White 2 maar geen spijt van gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pics?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ga me niet verkleden, vorig weekend al gedaan als ordinaire Spice Girl.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer hoorquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tjaquote:Het is niet alsof een mini jurkje staat bij mij haha. Het zou een perfecte uitlach foto zijn
Kop op beetje meer zelfvertrouwen mag wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TjaHet is niet alsof een mini jurkje staat bij mij haha. Het zou een perfecte uitlach foto zijn
R.I.P DTS.![]()
Ik heb genoeg zelfvertrouwen hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kop op beetje meer zelfvertrouwen mag wel.Zelfkennis noem ik dit eerder. Soms weetje gewoon dat je iets beter niet aan kan doen haha
Gefeliciteerd ! of is het verplicht ? dan moet je even Trainspotting kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb overmorgen een sollicitatiegesprekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! of is het verplicht ? dan moet je even Trainspotting kijken.
Niet verplicht. Bijbaantjequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! of is het verplicht ? dan moet je even Trainspotting kijken.
Jij weet !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft die ook betere graphics dan Pokémon White?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb dat ding een paar maanden geleden gekocht toen ik nog genoeg geld ervoor had.
Ik heb maar een spel en dat is Pokémon White 2 maar geen spijt van gehad.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kanker Outlook is dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Kanker hotmail ligt er nog steeds uit. GodverdommeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ook. Doet het al 3 dagen niet. Fuuquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kanker Outlook is dat tegenwoordig.Your beauty never ever scared me.![]()
Dat niet ik had dat ding eigenlijk gekocht voor als X en Y uitkwam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heeft die ook betere graphics dan Pokémon White?
Was ook vlak na de feestdagen dan zijn ze nog wel eens in de aanbieding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben echt bekaf van het niksdoen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zit een hele discussie terug te lezen van gister (in de nachtbagger #2) tegen een noob
ONZ / [Nachtbagger] #2 - Schattig nachtbaggertje is schattig O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit was dus weer typisch de stoner Moira die zo bloedserieus een noob probeert te helpen![]()
Hij vond Mono via de DM toch ook niet zo'n klootzak meer (muhuwhaehehehe dat was ik ook hihihih)
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
Ik zit een hele discussie terug te lezen van gister (in de nachtbagger #2) tegen een noob
ONZ / [Nachtbagger] #2 - Schattig nachtbaggertje is schattig O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit was dus weer typisch de stoner Moira die zo bloedserieus een noob probeert te helpen![]()
Hij vond Mono via de DM toch ook niet zo'n klootzak meer (muhuwhaehehehe dat was ik ook hihihih)![]()
En hij hoopte dat ik mod wordtquote:![]()
Gefeliciteerd met je eerste lapo na 150 topics liefjuhh <3Fuck the EBU.![]()
Ik wil jullie alvast mentaal voorbereiden op een episch Monopoly topic binnen nu en 10 minuten
Fuck the EBU.![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Ik wil jullie alvast mentaal voorbereiden op een episch Monopoly topic binnen nu en 10 minuten
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Ik ben gewoon bij de geboorte van het aanstaande epische topic dus daar ben ik best trots op ja???quote:
Fuck the EBU.![]()
Kusje op je boze bolquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bij de geboorte van het aanstaande epische topic dus daar ben ik best trots op ja???
R.I.P DTS.![]()
10 minuten voorbij. Ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Ik wil jullie alvast mentaal voorbereiden op een episch Monopoly topic binnen nu en 10 minutenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Moet je juist nagaan hoe episch hij isquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
10 minuten voorbij. Ben teleurgesteld.
Fuck the EBU.![]()
Ik zie geluiden.
Misschien had ik meer moeten slapen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
OH JA OH JA OH JAquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zeg ook tegen Mono dat zijn matties van de VBL slowchat hem missen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik liet een scheet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hij komt wel ff buurtenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg ook tegen Mono dat zijn matties van de VBL slowchat hem missen.quote:quote:
Fuck the EBU.![]()
Ja wat? Klap uit m'n gat!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zelfs dan is het goor. Zit een mega gore na smaak aan. Breek ze ook al in tweeën voor ik ze in neemquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook gewoon doorslikken ipv kapot bijtenAnders moet ik kokhalzen
Wikkel ze in bacon.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, want dat kan jij ook zo goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook gewoon doorslikken ipv kapot bijten
Stoere boy
Fuck the EBU.![]()
Leer hem slikken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, want dat kan jij ook zo goed.
Stoere boyOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Snowballen.quote:
quote:Voor de kust van Costa Rica heeft heeft het patrouilleschip Zr. Ms. Friesland bijna 1600 kilo marihuana onderschept. Dat meldde het ministerie van Defensie donderdag.
De actie had plaats in het kader van de internationale drugsbestrijdingsoperatie Martillo.
Het marineschip werd ingeschakeld nadat een Amerikaans patrouillevliegtuig twee verdachte boten had gezien.
Die sloegen vervolgens op de de vlucht waarbij ze gevaarlijke manoeuvres maakten en 89 balen marihuana in zee gooiden. Daarop werd besloten de achtervolging te stoppen en de drugs te verzamelen.
De marihuana is overgedragen aan de Amerikaanse kustwacht. In maart onderschepte Zr. Ms. Friesland in het Caribisch gebied nog een boot met 1453 kilo cocaïne aan boord.
*bron*Your beauty never ever scared me.![]()
Dat krijg je nooit op.quote:
Even snel hoofdrekenen. Ruime 200 gram per dag wat je 60 jaar lang moet oproken.quote:
Elke dag feestje.
Dat geloof ik gewoon niet. Wel dat hij dat gezegd heeft hoor maar niet dat het zo isquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snoop dogg rookt 80 joints per dag ongeveer zei hij in een interview.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat is het probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Even snel hoofdrekenen. Ruime 200 gram per dag wat je 60 jaar lang moet oproken.
Elke dag feestje.Your beauty never ever scared me.![]()
En gooit hij 1,5 gram in elke joint?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snoop dogg rookt 80 joints per dag ongeveer zei hij in een interview.
Dat is overigens 4-5 joints per uur als je 6 uur slaapt.
Geloof er geen fuck van haha. Ik weet persoonlijk hoe het is om héél véél te smoken en 80 joints per dag is echt zwaar overdreven vooral als je ook nog eens sterkte/pure joints draait. Zou kunnen dat die idd echt zo'n baas is en dat kan maar geloof het nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En gooit hij 1,5 gram in elke joint?
Dat is overigens 4-5 joints per uur als je 6 uur slaapt.Your beauty never ever scared me.![]()
Dan ben je geen baas meer, dan ben je een kasplantje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van haha. Ik weet persoonlijk hoe het is om héél véél te smoken en 80 joints per dag is echt zwaar overdreven vooral als je ook nog eens sterkte/pure joints draait. Zou kunnen dat die idd echt zo'n baas is en dat kan maar geloof het niet
Zijn idd niet telkens uitgeholde sigarenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
ze roken daar wel meer pretshaggies he. geen dikke joints ofzo.
dat is verdomde lastig trouwens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Zijn idd niet telkens uitgeholde sigaren![]()
Nog nooit geprobeerd hiero..quote:
Wel bluntvloei, maar geen echte sigaar
moet je maar een keertje proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd hiero..
Wel bluntvloei, maar geen echte sigaar![]()
![]()
quote:Krijg er al zin in jaquote:
Had ooit een sigaar gekocht om dat te doen, had ik hem aan mijn moeder in bewaring gegeven, was ze hem kwijtgeraaktquote:
Ik vind je dan eerder een sukkel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van haha. Ik weet persoonlijk hoe het is om héél véél te smoken en 80 joints per dag is echt zwaar overdreven vooral als je ook nog eens sterkte/pure joints draait. Zou kunnen dat die idd echt zo'n baas is en dat kan maar geloof het niet
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Heeft ze hem zelf opgesmoked.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Had ooit een sigaar gekocht om dat te doen, had ik hem aan mijn moeder in bewaring gegeven, was ze hem kwijtgeraakt
whihihehequote:
Vandaag nog niet 1 jointje opgestoken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
whihihehe
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
whihihehe
Moet je ff op de plee gaan zitten, gewoon uitgebreid chillend op de pot, en net zo lang wachten tot je je hele darmen leeg hebt gescheten.quote:
Kan even duren, maar dan ben je wel van je buikpijn af![]()
![]()
Brbquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je ff op de plee gaan zitten, gewoon uitgebreid chillend op de pot, en net zo lang wachten tot je je hele darmen leeg hebt gescheten.
Kan even duren, maar dan ben je wel van je buikpijn af
Deze man heeft goeje ideeeenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je ff op de plee gaan zitten, gewoon uitgebreid chillend op de pot, en net zo lang wachten tot je je hele darmen leeg hebt gescheten.
Kan even duren, maar dan ben je wel van je buikpijn af![]()
quote:ZIjn de treinen na je hoofd gereden?
Is dat echt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan even duren, maar dan ben je wel van je buikpijn af
We zitten samen in de trein en Moira. typtquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef Olment het volgende:
[..]ZIjn de treinen na je hoofd gereden?
![]()
![]()
Het is echt!quote:
quote:
Ja zo kan ik het ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zitten samen in de trein en Moira. typt
Ja, als je darmen vol zitten met schijt kun je daar enorme buikkramp van krijgenquote:
Als je je darmen dan weer hebt geleegd en alles op hun plaats terugvalt ben je compleet van de kramp af![]()
![]()
Doet ze ook andere dingen in de trein?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zitten samen in de trein en Moira. typt
Maar als je dan constipatie hebt, heb je wel lekker een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, als je darmen vol zitten met schijt kun je daar enorme buikkramp van krijgen
Als je je darmen dan weer hebt geleegd en alles op hun plaats terugvalt ben je compleet van de kramp af
Daar is shag/sigaretten + koffie voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je dan constipatie hebt, heb je wel lekker een probleem.
Blijkbaar wildvreemde mensen aaien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doet ze ook andere dingen in de trein?Daarom moet je gewoon net zo lang blijven zitten tot de peristaltische bewegingen van je darmen hun werk hebben gedaan om de schijt je endeldarm ver genoeg in te drukken, en zo zit je dus een half uur op de plee. Maar dat is het achteraf allemaal waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je dan constipatie hebt, heb je wel lekker een probleem.![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar is shag/sigaretten + koffie voorEn kauwgum, werkt ook laxerend
![]()
![]()
Ik heb je oude niet gezien, maar ik vind deze wel baas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat vinden jullie van mijn mooie nieuwe UI
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Van shag moet ik echt altijd schijtenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar is shag/sigaretten + koffie voor
Waarom is dat?
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon net zo lang blijven zitten tot de peristaltische bewegingen van je darmen hun werk hebben gedaan om de schijt je endeldarm ver genoeg in te drukken, en zo zit je dus een half uur op de plee. Maar dat is het achteraf allemaal waardWat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar wildvreemde mensen aaien.
Door de nicotine.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van shag moet ik echt altijd schijten
Waarom is dat?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nicotinequote:
dejavuDit -- Parkiet is mijn papa
wil ik een kratje schultenbrau gaan halen (want ik heb nog maar 6 euro en een leeg krat voor dit weekendregent het verdoemme
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
JE BENT ER WEER <3quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Studeur het volgende:
wil ik een kratje schultenbrau gaan halen (want ik heb nog maar 6 euro en een leeg krat voor dit weekendregent het verdoemme
Lobilobilobilobiquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik kan dit topic toch niet alleen laten?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
MOET PLASSEOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hertog Janquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hertog Jan overwint alles. Ik heb een fleske ontdopt
Jarig over precies 1 maandje.
Geld over 12 daagjes.
Is dit een rare vraag?
"Hey pap, mag ik wietplantjes kweken in mijn lege aquarium?"Dit -- Parkiet is mijn papa
Ligt aan het moment dat je vraagtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Unscrewed het volgende:
Is dit een rare vraag?
"Hey pap, mag ik wietplantjes kweken in mijn lege aquarium?"
Doe het na 2 kratten bier op een vrijdag avond
Ik heb ooit voor mn verjaardag 2vierkante meter van de tuin gevraagd om een stonerhokje te bouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Unscrewed het volgende:
Is dit een rare vraag?
"Hey pap, mag ik wietplantjes kweken in mijn lege aquarium?"
mocht niet.![]()
Was te proberen héquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor mn verjaardag 2vierkante meter van de tuin gevraagd om een stonerhokje te bouwen.
mocht niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor mn verjaardag 2vierkante meter van de tuin gevraagd om een stonerhokje te bouwen.
mocht niet.Geniaal. "Moet ik ook eens proberen."
Jammer dat mijn vader nooit meer drinkt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt aan het moment dat je vraagt
Doe het na 2 kratten bier op een vrijdag avond
Als ik mijn loon heb doe ik het gewoon, hij zei een keer dat het het beste was om zelf te kweken dan om het te kopen in een shop omdat je dan 100% zeker bent van wat je rookt. Dus dan doe ik dat ook maar gewoon.
Ja man, gewoon eerst goed inlezen zodat je pa kan merken dat je weet waar je over praat en waaar je aan wilt beginnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jammer dat mijn vader nooit meer drinkt.
Als ik mijn loon heb doe ik het gewoon, hij zei een keer dat het het beste was om zelf te kweken dan om het te kopen in een shop omdat je dan 100% zeker bent van wat je rookt. Dus dan doe ik dat ook maar gewoon.
En idd erop gooien dat het je EIGEN wiet is en je weet wat je er in hebt gedaan.
Ik bedoelde dus dat de drang naar bier niet sterk genoeg was om op de fiets te stappen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht. Bier halen en vol trots in de tuin met je natte kleding gewoon zuipen
Maar om 15 voor 8 besloot ik toch naar de aldi te gaan om mijn oude krat schultenbrau in te ruilen voor een nieuwe. Kom ik daar RUIM OP TIJD aan (5 voor 8) is die achterlijke kutwinkel vroegtijdig gesloten![]()
![]()
toen maar naar de dekamarkt gegaan waar ik mijn emballagebon twv 3,40 heb ingeruild voor een sixpack Schutters bier (, maar het was goedkoop), een zakje huismerk pinda's en huismerk Bastognekoeken.
klacht: geen schultenbrauHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik voel jequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat de drang naar bier niet sterk genoeg was om op de fiets te stappen.
Maar om 15 voor 8 besloot ik toch naar de aldi te gaan om mijn oude krat schultenbrau in te ruilen voor een nieuwe. Kom ik daar RUIM OP TIJD aan (5 voor 8) is die achterlijke kutwinkel vroegtijdig gesloten![]()
![]()
toen maar naar de dekamarkt gegaan waar ik mijn emballagebon twv 3,40 heb ingeruild voor een sixpack Schutters bier (, maar het was goedkoop), een zakje huismerk pinda's en huismerk Bastognekoeken.
klacht: geen schultenbrauHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Seks uit het raam hebben terwijl de avondvierdaagse voorbij loopt.
Goed topic.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik verhuis naar dit topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
ONZ / Seks uit het raam hebben terwijl de avondvierdaagse voorbij loopt.
Goed topic.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Voelt het niet enorm spannend om de cam af en toe even op je penis te richten in de angst dat er iemand de room joint?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Klojo120 het volgende:
Ik weet dat het vroeg is... maar ik wacht al 3 uur in de tcHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heul.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Voelt het niet enorm spannend om de cam af en toe even op je penis te richten in de angst dat er iemand de room joint?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Voelt het niet enorm spannend om de cam af en toe even op je penis te richten in de angst dat er iemand de room joint?Ik doe dat nog wel eens in de nachttrein als ik alleen zit. Gewoon net zo lang met je piemel spelen tot de conducteur binnenkomt en dan snel je tas er op leggen ofzo
![]()
![]()
De volgende stap is seks in de treinquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik doe dat nog wel eens in de nachttrein als ik alleen zit. Gewoon net zo lang met je piemel spelen tot de conducteur binnenkomt en dan snel je tas er op leggen ofzo
ik ben lekker weleens afgetrokken in de trein in de tijd dat ik nog een vriendin hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Dat vorige bericht is natuurlijk een troll, dat begrijpen jullie welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ben lekker weleens afgetrokken in de trein in de tijd dat ik nog een vriendin had![]()
![]()
Ik ook best tof is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ben lekker weleens afgetrokken in de trein in de tijd dat ik nog een vriendin hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik doe dat nog wel eens in de nachttrein als ik alleen zit. Gewoon net zo lang met je piemel spelen tot de conducteur binnenkomt en dan snel je tas er op leggen ofzo
Aangezien jij niks kan verzinnen is het dus geen troll.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Dat vorige bericht is natuurlijk een troll, dat begrijpen jullie wel
Maar geen zorgen, dat doen wij allemaal wel hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ben lekker weleens afgetrokken in de trein in de tijd dat ik nog een vriendin hadSerieus?quote:
Waar laat je je kwakje
zo ver kwam het helaas nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Waar laat je je kwakjeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Niet thuis afgemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Waar laat je je kwakjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ik vind trekken alleen fijn als je op het randje van climaxen zit.quote:
En dan steeds uitstellen, etc
Tenzij een chick het doet, dan is het altijd fijn.
TJa.. je bent schijnbaar DE BELANGRIJKSTE schakelquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
valt mn internet eruit is opeens de tc leeg?
Sorry werd saai daarquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
valt mn internet eruit is opeens de tc leeg?Your beauty never ever scared me.![]()
Hey Charlotte how are eggs and toast doing?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scramble, Eggs and Toast!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Charlotte how are eggs and toast doing?![]()
&
(Einde van het laatste seizoen was zo zielig voor Charlotte)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scramble, Eggs and Toast!![]()
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
![]()
Niet echt dat was echt haar eigen schuld. Je gaat niet flippen omdat iemand een rondleiding geeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scramble, Eggs and Toast!![]()
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoera, volgende week vrijdag weer truffels doen met 2 maten.
Wat ben ik toch weer een trendsetter![]()
Jij met je truffelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
Hoera, volgende week vrijdag weer truffels doen met 2 maten.
Wat ben ik toch weer een trendsetter![]()
Truffelsquote:
Gewoon rond 4u 's middags opeten in zo'n speeltuintje.
Zie je 3 van die jongentjes met enorme pupillen keihard lachen om niks.
Tussen de kinders
ik doe toch liever pillenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Truffels
Tussen de kindersHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
XTC boven truffels? Wat zeg jij nou weer.quote:
XTC is gewoon energiek uitflippen als een spatische dolfijn en fucking geil zijn.
Truffels zijn geestveruimende paddenstoelentjes die je veel leren over jezelf en gewoon chill zijn inclusief visuals.Dit -- Parkiet is mijn papa
komt waarschijnlijk omdat ik van mn vorige keer truffels helemaal niks voelde (eerste keer was wel echt geweldig) en ik eigenlijk alleen maar drugs gebruik op feesten (waar een pilletje wel de beste drug is imo)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
XTC boven truffels? Wat zeg jij nou weer.
XTC is gewoon energiek uitflippen als een spatische dolfijn en fucking geil zijn.
Truffels zijn geestveruimende paddenstoelentjes die je veel leren over jezelf en gewoon chill zijn inclusief visuals.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja oke, XTC op een feest lijkt me wel baas. Truffels op een feest is gewoon een no.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat ik van mn vorige keer truffels helemaal niks voelde (eerste keer was wel echt geweldig) en ik eigenlijk alleen maar drugs gebruik op feesten (waar een pilletje wel de beste drug is imo)
Truffels is meer iets wat je in je eentje doet in een donkere kamer of met een paar vrienden.
LSD is chiller dan al het anderequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Truffels zijn geestveruimende paddenstoelentjes die je veel leren over jezelf en gewoon chill zijn inclusief visuals.Al zijn pillen of truffels ook zeer chill
![]()
![]()
LSD is meer een visuele trip dan een mindtrip toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LSD is chiller dan al het andereAl zijn pillen of truffels ook zeer chill
Dat is wel waar..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt dat was echt haar eigen schuld. Je gaat niet flippen omdat iemand een rondleiding geeft.Your beauty never ever scared me.![]()
Nee vind ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LSD is meer een visuele trip dan een mindtrip toch?
Inderdaad is het nog veel visueler dan truffels/paddo's, maar de mind trip is ook sowieso heftiger en heel anders dan bij paddo's.
edit: 2cb is bijv wel een heel erg visuele trip en nauwelijks mind trip![]()
Mee eens, ik vind truffels ook niet zo top. Ik raak de trip zat voor het voorbij is. Bij XTC wil ik nog 3 dagen doorgaan.quote:Mwah niet helemaal waar hoor. In de juiste setting kan XTC juist ook weer een hele andere ervaring opleveren dan alleen maar feesten en gek doen. Maar de meesten gebruiken het als partydrug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Truffels zijn geestveruimende paddenstoelentjes die je veel leren over jezelf en gewoon chill zijn inclusief visuals.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ben je stoned?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: beter je eerste lapo dan je laatste fipo.
PS. Nieuwe UI
Mooi gezegde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: beter je eerste lapo dan je laatste fipo.Fuck the EBU.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
Ik wil graag de gr gr doen aan Mono's moeder.
Ik vind die van jou ook wel leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is nice, ja
Met wiet blijf je uren kijken![]()
Dat vind ik best wel zielig voor dat hertje..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alles wat ik kan zeggen.![]()
Ben best wel een dierenvriend wat dat betreft
Als je stoned bent trouwens moet je dit album eens luisteren
Dit nummer vooral
Patience, a song by Nas & Damian "Jr. Gong" Marley on Spotify.![]()
Maar hij heeft juist geluk dat hij door het raam is geknalt want op de bumper was hij dood geweest. En hij springt nog dus zo te zien doet alles het nogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel zielig voor dat hertje..![]()
Ben best wel een dierenvriend wat dat betreft
Fuck the EBU.![]()
Ik moest vanmiddag echt hard lachen om dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest vanmiddag echt hard lachen om dit plaatjeNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest vanmiddag echt hard lachen om dit plaatjeGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken hem al maar ik nu ook
Fuck the EBU.![]()
deze man weetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef TwyLight het volgende:
Als je stoned bent trouwens moet je dit album eens luisteren
Dit nummer vooral
Patience, a song by Nas & Damian "Jr. Gong" Marley on Spotify.
patience
https://www.facebook.com/(...)26205&type=2&theater
Wow, ik moest gewoon huilen van dit filmpje. (Tranen, jwz).
Truffels.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Truffels
Tussen de kinders![]()
![]()
mooi filmpje jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26205&type=2&theater
Wow, ik moest gewoon huilen van dit filmpje. (Tranen, jwz).
Fuck the EBU.![]()
Ik moest vanmiddag echt hard lachen om dit plaatjeHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja wat moet ik anders zeggen dan?quote:Er gaat weinig anders door dat stonende hoofdje van me
Ik begrijp, ik begrijpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders zeggen dan?Er gaat weinig anders door dat stonende hoofdje van me
Fuck the EBU.![]()
Ervaring?quote:
Mijn vader zegt net dat alleen domme idioten zulke dingen gebruiken en zegt dat mensen die de controle over hun brein willen kwijt raken naar een psychiater moeten.
Ja toch.quote:
Zulke dingen slaan meestal wel hard in bij mij, weet niet waarom.
![]()
03:13 Dit vond ik vroeger altijd zo leuk om te zien.
Heb trouwens dat drugs gesprekje geleid naar wiet en ervoor gezorgd dat ik wiet mag kweken in die tuin.
wacht, welk drugsgesprekje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
Heb trouwens dat drugs gesprekje geleid naar wiet en ervoor gezorgd dat ik wiet mag kweken in die tuin.
15 en wiet kweken in de tuin
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
wacht, welk drugsgesprekje?
15 en wiet kweken in de tuin& Haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn vader zegt net dat alleen domme idioten zulke dingen gebruiken en zegt dat mensen die de controle over hun brein willen kwijt raken naar een psychiater moeten.Mijn vader heeft veel wiet gebruikt vroeger en weet precies wat het met je doet etc, dus hij is er wel chill mee "zolang je een sterk karakter hebt en alleen maar rookt als je de volgende dag niks belangerijks moet doen of niemand verwachtingen van je heeft."
Ben ik wel blij mee, alleen op het moment smoke ik ook gewoon op school, niet helemaal wat ie bedoelt denk ik.
Maar daar ga ik ook een einde aan maken.
Ik plant ze eind mei/begin juni omdat het dan lekker warm gaat worden.
Welke soort(en) zou ik planten?
Dat silhouet uit het boek dat ging tekenen was ieders favorietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
Daarom zo'n anticlimax dat hij eindigt voordat ze klaar is
Fuck the EBU.![]()
Ik weet niks van teelt, mij te veel moeitequote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
& Haha.Mijn vader heeft veel wiet gebruikt vroeger en weet precies wat het met je doet etc, dus hij is er wel chill mee "zolang je een sterk karakter hebt en alleen maar rookt als je de volgende dag niks belangerijks moet doen of niemand verwachtingen van je heeft."
Ben ik wel blij mee, alleen op het moment smoke ik ook gewoon op school, niet helemaal wat ie bedoelt denk ik.
Maar daar ga ik ook een einde aan maken.
Ik plant ze eind mei/begin juni omdat het dan lekker warm gaat worden.
Welke soort(en) zou ik planten?
Fuck the EBU.![]()
Hoi ik ben clean. Mag ik nu eigenlijk wel posten in dit topic?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:34 schreef BB-King het volgende:
Hoi ik ben clean. Mag ik nu eigenlijk wel posten in dit topic?
Fuck the EBU.![]()
Ach, ik gooi ze eerst gewoon in bekertjes de eerste week, dan plant ik ze buiten als ze een beetje uitkomen en dan doe ik er gewoon amper iets mee, water geven enzo natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niks van teelt, mij te veel moeiteDit -- Parkiet is mijn papa
Slaap lekker.quote:![]()
Dan hou ik er een iets andere mening op na dan je vaderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ervaring?
Mijn vader zegt net dat alleen domme idioten zulke dingen gebruiken en zegt dat mensen die de controle over hun brein willen kwijt raken naar een psychiater moeten.![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dan hou ik er een iets andere mening op na dan je vaderDit -- Parkiet is mijn papa
Damn, ik had meer moeten slapen. Ik heb nog grotere wallen dan de hoofdstad.
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:53 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, ik had meer moeten slapen. Ik heb nog grotere wallen dan de hoofdstad.![]()
Dat is waar.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef Murdera het volgende:
damn ik heb echt raar geslapen. nachtmerries en shit.Morguhhquote:
Een hele goeie morgen! Vandaag wiskunde examen. Mijn slagen hangt hier vanaf
Nou.. Hoop maar dat je dan gister niet te veel gesmoked hebt.. En pak was sos voordat je begintquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef Klojo120 het volgende:
Verder SUCCES
Niet eens gesmoked. Komt sowieso goed, veel bijles gehad. Dankjewelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. Hoop maar dat je dan gister niet te veel gesmoked hebt.. En pak was sos voordat je begint
Verder SUCCES
quote:Goedemorgen.quote:
Gaat goed komen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef Klojo120 het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: