Ik vond het wel een topic waardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
en wat is de reden dat je dit wil delen met fok?
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Terwijl de avondvierdaagse voorbij kwam lopen besloten ik en mijn meisje om uit het raam te zwaaien naar de kinders. Sigaretje erbij, je kent het wel.
Kinders natuurlijk blij, want aandacht.
Ondertussen voelde ik een hand richting mijn penis gaan, die natuurlijkerwijs al snel in erectie kwam.
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.quote:
Denken dat dit verzonnen is.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?
Vieze vieze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]MIJN KINDERZIELTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dit is overigens ook waarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is overigens ook waarheid.
Had je mijn snorrentopic van vanmiddag al gezien ?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.quote:
Ga er maar goed voor zitten. Weer een prima topic.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |