De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Klojo120 op 16-05-2013 14:47:03 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Godver, ik zat echt al te denken "Nice, klojo heeft de een na laatste post, dus dan kan hij niet snel de lapo pakken omdat je niet direct achter elkaar kan posten"quote:
Ben ik verdomme alsnog 3 seconden te laat.
Maar gefeliciteerd met je eerste lapo.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dankjequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Godver, ik zat echt al te denken "Nice, klojo heeft de een na laatste post, dus dan kan hij niet snel de lapo pakken omdat je niet direct achter elkaar kan posten"
Ben ik verdomme alsnog 3 seconden te laat.
Maar gefeliciteerd met je eerste lapo.ik ben o zo blij
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Je deel heeft nog niet veel succes, klojo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
JE BENT ZELF EEN KLOJOquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Ugjerke het volgende:
Je deel heeft nog niet veel succes, klojo.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nee, jij.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mooi, scheelt mij weer scheren.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hahahaha, iemand is blij een klant van ons te zijn.
Vertelquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Ugjerke het volgende:
Hahahaha, iemand is blij een klant van ons te zijn.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Geen idee, maar het is gewoon een enorme slijmbal.quote:
Klojo.. Wil je milkshake even bij stonersvoer/drinken neerzetten?quote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.Ik zou het nou nog spelen als niet elke nieuwe versie op een nieuwe console was
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, daardoor heb ik ook wat gemist. En schoolmaatjes die wel de nieuwste gameboy hadden konden wel heel tof ruilen enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]Ik zou het nou nog spelen als niet elke nieuwe versie op een nieuwe console was
Maar ik heb m'n moeders DS soort van gekregen.
Pokemon X en Y lijken mij ook wel tof, kun je diagonaal in lopen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lijken mij ook wel tof.. Alleen 3ds voor nodig :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 14:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, daardoor heb ik ook wat gemist. En schoolmaatjes die wel de nieuwste gameboy hadden konden wel heel tof ruilen enzo.
Maar ik heb m'n moeders DS soort van gekregen.
Pokemon X en Y lijken mij ook wel tof, kun je diagonaal in lopen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja, die heb ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijken mij ook wel tof.. Alleen 3ds voor nodig :S
Ga ik niet kopen ook. Misschien bij een actie ofzo. Koop een pakje boter, krijg een 3DS.
DSquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb Pokemon mee op m'n DS, zo even spelen onder het schijten.![]()
(Gebruik de mijne echt te weinig.. Wou er zo graag vorig jaar één voor mijn verjaardagNu heb ik hem gekregen *na jaren zo'n ding te willen* en doe er niks mee eigenlijk. Voel me ook wel lullig hierover haha.. Was best een duur cadeau voor mn moeder alleen)
Echt he.. Of wanneer ze die een keer uitdelen in de shop ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die heb ik niet.
Ga ik niet kopen ook. Misschien bij een actie ofzo. Koop een pakje boter, krijg een 3DS.
[ afbeelding ]
Heb je zo'n handige R4 erbij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DS![]()
(Gebruik de mijne echt te weinig.. Wou er zo graag vorig jaar één voor mijn verjaardagNu heb ik hem gekregen *na jaren zo'n ding te willen* en doe er niks mee eigenlijk. Voel me ook wel lullig hierover haha.. Was best een duur cadeau voor mn moeder alleen)
Hijs wel... roze hé.. best wel roze..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had best de roze willen hebben
Of 2ehands inderdaad, na een jaar zijn veel kleine kutkinderen weer op zo'n ding uitgekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt he.. Of wanneer ze die een keer uitdelen in de shop ofzo
ZOnder dat dingquote:
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken![]()
Ik doe de mijne echt niet weg. Ok mede omdat ik hem gekregen heb maar ja als ik ooit weer in het ziekenhuis beland is zo'n ding ook wel handigquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of 2ehands inderdaad, na een jaar zijn veel kleine kutkinderen weer op zo'n ding uitgekeken.Scheelt me weer 3 dagen verveling
Meeste spelletjes vind ik echt niks aan.. Als ik daar telkens geld voor moest neerleggen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Olment het volgende:
[..]
ZOnder dat ding
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken
Ik heb een huisgenoot die voor mij echt alle 6000 games heeft gedownload. Lijstje inleveren met mijn DS en ik krijg mijn DS weer terug met nieuwe spelletjes erop. Yeah!Your beauty never ever scared me.![]()
Nice.quote:Ik speel er zelf vooral strategiespellen op. Civilization enzo, want dat is makkelijk te spelen als ik in 't Ukien bij de garderobe zit.
![]()
Die nieuwe Fire Emblem is ook een goede reden om een 3DS te nemen trouwens.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En heel veel spellen die leuk lijken, blijken kut te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Olment het volgende:
[..]
ZOnder dat ding
DS kopen van 250 euro ofzo.. en daarna nog 50 euro per spel neer tikken![]()
![]()
Ik zou hooguit voor een spel betalen als ik die met m'n R4 helemaal suf gespeeld heb.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Speel momenteel alleen Mario Kartquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nice.Ik speel er zelf vooral strategiespellen op. Civilization enzo, want dat is makkelijk te spelen als ik in 't Ukien bij de garderobe zit.
![]()
Die nieuwe Fire Emblem is ook een goede reden om een 3DS te nemen trouwens.Ik wou vet hard no life pokemon spelen op dat ding maar ik moet nu telkens mijn pokemon sterker maken voor ik een andere dorp in kan en daar ben ik na een paar uur zo op uitgekeken
Welke versie heb je? Ook Black/White?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Speel momenteel alleen Mario KartIk wou vet hard no life pokemon spelen op dat ding maar ik moet nu telkens mijn pokemon sterker maken voor ik een andere dorp in kan en daar ben ik na een paar uur zo op uitgekeken
Ik blieft geen 3DS. Ik heb een DSi en niet om de camera's (nooit gebruikt) maar omdat de gewone DS nergens meer nieuw te krijgen was op een site die mijn mams ook snapt hahaYour beauty never ever scared me.![]()
Beide volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Ook Black/White?Ik heb sowieso Black. Heb ook Heartgold
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide volgens mijIk had sowieso Black. Heb ook Heartgold
Hmm ik ben met HeartGold nog niet echt verder gegaan dan mijn begin pokemon uitzoekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.Misschien moet ik die versie maar even tijdje gaan spelen. In Black zit ik 'vast'
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gold is echt baas. FireRed en HeartGold zijn fantastisch. Ik ben ook met Black bezig, maar zit ook op een onlogisch stukje. Ik houd er niet van als je eerst moet grinden voordat je verder kan. Ik heb liever een natuurlijk verloop waarbij je constant in hetzelfde tempo door kan rollen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb dus dat ik nu voor een dorp mijn pokemons nog minstens 5 levels omhoog moet gooien allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitEn dat heb ik al paar uur gedaan want ze waren nog lager. Ook al gingen de 4 gym leaders ervoor best makkelijk
Zit je ook tussen je 4e en 5e badge in?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ben met HeartGold nog niet echt verder gegaan dan mijn begin pokemon uitzoekenMisschien moet ik die versie maar even tijdje gaan spelen. In Black zit ik 'vast'
Denk het? Ik ga voor de gein eens kijken. *start DS op*quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zit je ook tussen je 4e en 5e badge in?Your beauty never ever scared me.![]()
Als het moet, doe het grinden dan op een leuke plek. Of maak er een sidequestachtig iets van. Net als met die electriciteitscentrale of die spooktoren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe es een leveltje of 2-3 erbij moeten grinden gaat nog wel.. Maar voor elk dorpje is bullshitOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dus dat ik nu voor een dorp mijn pokemons nog minstens 5 levels omhoog moet gooien allemaalEn dat heb ik al paar uur gedaan want ze waren nog lager. Ook al gingen de 4 gym leaders ervoor best makkelijk
En die 5e gym is ook nog een met een aantal Pokémon die geen duidelijke tegenpool hebben. Komt omdat er allemaal pokemon rondhobbelen met een 2e type.
Oh ik heb maar 2 badges zegt dat dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het moet, doe het grinden dan op een leuke plek. Of maak er een sidequestachtig iets van. Net als met die electriciteitscentrale of die spooktoren.Wtf in mijn hoofd leek het alsof ik al 3 of 4 gym leaders heb gehad. Ik snap er niks van haha
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: