Oh, okay. Volgens mij staat mijn facebook op Engels, dus ik dacht niet aan een Nederlandse term als dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef Catnip het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is blijkbaar een habbo term.
Dat betekend vriendverzoek.
Dan moet je eerst een feacebook account hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef Catnip het volgende:
Oh sorry, dat is blijkbaar een habbo term.
Dat betekend vriendverzoek.
Darryl Anka ???quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp de TT niet. Wie of wat is channel Barman?
Aha, ik zit de laatste tijd wel veel op facebook..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, okay. Volgens mij staat mijn facebook op Engels, dus ik dacht niet aan een Nederlandse term als dat.
Shree Barman Sharma, nooit van gehoord? ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Natalie het volgende:
Barman? Wie heeft er iets met de barman? Stout, hoor
En: weekend!
Yummie!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Catnip het volgende:
Morgen gezamenlijke lunch op school
Ik neem wraps mee..
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Shree Barman Sharma, nooit van gehoord? ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijn
Heb je al weekend? Mazzelaar
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef R0N1N het volgende:
Google verstopt speelbare game 'Breakout' in zoekmachine
Wie via een computer op Google naar afbeeldingen zoekt met de zoekterm 'atari breakout', staat een bijzondere pagina met zoekresultaten te wachten. De resultaten zijn vormgegeven als blokken die men met een rondstuiterend balletje kapot dient te slaan.
Dan weten we waar onze belastingcenten blijven.. en ze zorgen nog voor werkgelegenheid ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Eindelijk eens geen nieuwe ideen uit brussel maar .....geklaag.
Ja ......Wat zal ik daar nauw eens van denken?....het bruist ineens van de ideeen![]()
Brussel klaagt over feestende eurocraten![]()
BRUSSEL -
De stad Brussel klaagt steen en been over eurocraten die na een werkdag feesten op Brusselse pleinen maar hun rotzooi achterlaten in de stad. Elke week moeten extra schoonmaakploegen gestuurd worden om de rommel op te ruimen, aldus de Brusselse staatssecretaris voor Netheid, Rachid Madrane, vrijdag in de Vlaamse krant De Morgen.
de rest van het artikel hiero> http://www.telegraaf.nl/b(...)er_eurocraten__.html
tis wat....
goede avond
Fijne Pinksterdagen Lavenderr en de restquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:04 schreef MissVanity het volgende:
AaahwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een beeldig kindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op wie lijkt hij nu het meest?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
We moeten nog steeds eens op kraamvisite komen... Wat grappig, die gerimpelde handjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ik eerst niet omdat ik de foto op mijn mobiel bekeek.
Oh wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Catnip het volgende:
Yes h&m bestelling binnen gekregen!!
Alles past..
Haha, veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond!
Snel naar een verjaardagsfeest!
Ja, wanneer komen jullie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We moeten nog steeds eens op kraamvisite komen... Wat grappig, die gerimpelde handjes
Dat zag ik eerst niet omdat ik de foto op mijn mobiel bekeek.
Volgend weekend kan ik niet.. mss. het weekend daarop?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen jullie?
Hij lijkt het meest op zichzelfIk durf echt nog niet te zeggen op wie hij lijkt. Hij leek eerst heel veel op mijn vriend. Maar hij blijft veranderen. Hij heeft wel mijn lippen, dat is duidelijk
Ja hoor. Dat kanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ik niet.. mss. het weekend daarop?
Ikheb er van alles over gehoord... Maar ken het niet. Ik speelde weleens Castleville. Maar ook steeds minder, de laatste tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef Catnip het volgende:
Wat een verschrikkelijk klote spel is dat Candy Crush Saga ik kom gewoon niet verder dan level 29..
Nou dan moet je Candy Crush Saga eens proberen..het is zo verslavend. Maar toch zo irritant. Ik grom de hele tijd tegen mijn computerquote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ikheb er van alles over gehoord... Maar ken het niet. Ik speelde weleens Castleville. Maar ook steeds minder, de laatste tijd.
Oh dat heb ik met CV, behalve het grommen dan. Het is simpel, stom ... en heel verslavend.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:25 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nou dan moet je Candy Crush Saga eens proberen..het is zo verslavend. Maar toch zo irritant. Ik grom de hele tijd tegen mijn computer
Die ken ik nog nietquote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef Catnip het volgende:
Wat een verschrikkelijk klote spel is dat Candy Crush Saga ik kom gewoon niet verder dan level 29..
Jawel, maar het probleem is dat het spel er steeds anders uitziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Is er niet ergens een walk through te vinden?
Dat maakt het niet makkelijk...quote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat het spel er steeds anders uitziet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
't is een puzzelspel. Regelrechte Bejeweled kloon.
Daar zijn geen "walktroughs" voorDat verklaart veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je merkt: ik ben geen spelletjesmens. (en wat ik wel speel, daar is altijd een walk through voor)
(Un)masking for the greater good.
Laat ik nou denken dat je wel het type was voor gezelschapsspelletjes?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat verklaart veel
Je merkt: ik ben geen spelletjesmens. (en wat ik wel speel, daar is altijd een walk through voor)
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
't is een puzzelspel. Regelrechte Bejeweled kloon.
Daar zijn geen "walktroughs" voorJawel, zoek maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Échte spelletjes. Je weet wel, uit een doos en dan samen aan tafel om bijv. Monopoly te spelen. Dat welquote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je wel het type was voor gezelschapsspelletjes?
Mens erger je nietquote:Op zondag 19 mei 2013 14:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Échte spelletjes. Je weet wel, uit een doos en dan samen aan tafel om bijv. Monopoly te spelen. Dat wel
Bedankt!quote:
Grappig!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen jullie?
Hij lijkt het meest op zichzelfIk durf echt nog niet te zeggen op wie hij lijkt. Hij leek eerst heel veel op mijn vriend. Maar hij blijft veranderen. Hij heeft wel mijn lippen, dat is duidelijk
Ik kan dan niet omdat ik op zaterdagavond een voorstelling bij de schouwburg heb in B.o.Z. en de volgende dag moet optreden in Middelburg...quote:
Ik had het gelezen ja.. Echt intriest, die arme kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:
De twee broertjes zijn gevonden ,eindelijk.![]()
<<brand kaarsjes
Wat valt er nog te zeggen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hmmm....... Inderdaad, bijzonder triest! Om 23.00u een persconferentie daarover.
Het weekend van 8 en 9 juni dan maar? Oh men, wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bedankt!Ik was om 5.30u thuis!
Was weer erg lachen!
[..]
Grappig!Ja, kinderen blijven in een enorm tempo veranderen hè? Dat is bij het zoontje van mijn (jongere) broer ook goed te zien!
[..]
Ik kan dan niet omdat ik op zaterdagavond een voorstelling bij de schouwburg heb in B.o.Z. en de volgende dag moet optreden in Middelburg...
Hier was het overwegend zonnig, en bij mij in de buurt is een openluchtbad met de ongelooflijke luxe van een zonneweide die in een kom ligt, tegen een heuvelrug aan met uitzicht op het zuiden. maw. Als de zon er ook maar even doorkomt kun je daar al heerlijk zonnen in de luwte. En het water is verwarmd (was gister 20 C, meen ik.). Echt een paradijsjequote:Op maandag 20 mei 2013 09:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik kan me maar moeilijk herrinneren dat het zo'n shit voorjaar is geweest en dan vooral de relatief lage temperaturen en koude wind.
Niet goed, voor mij en mijn moestuin(alles groeit zo verdomde langzaam)
Nou prijs je er gelukkig mee E-O want hier heb ik geen zon gezien(wel de hele middag wezen fietsen in het Sallandse landschap
)
Zo, goede morgen en nu is het tijd voor mijn koffie
Ja ...ja.... bespaar me de details, ik zei al prijs je er gelukkig mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier was het overwegend zonnig, en bij mij in de buurt is een openluchtbad met de ongelooflijke luxe van een zonneweide die in een kom ligt, tegen een heuvelrug aan met uitzicht op het zuiden. maw. Als de zon er ook maar even doorkomt kun je daar al heerlijk zonnen in de luwte. En het water is verwarmd (was gister 20 C, meen ik.). Echt een paradijsje
Ik heb een abo, dus als het ook maar effe kan, ga ik er heen. Al is het maar voor een uurtje.
Wat een mooi kindje Miss VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
Haha sorry... ik was je de ogen aan het uitstekenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja ...ja.... bespaar me de details, ik zei al prijs je er gelukkig mee.
(krijg je een beschrijving van hoe paradijselijk dat wel niet is, en meneer heeft daar ook nog een abo op ook .)
(nee ik ben niet jaloers![]()
Maakt niet uit, dat dacht ik eigenlijk wel maar realiseerde ik me net iets te laat!quote:
Hier hebben wij ook last van inderdaad, alleen tiert het onkruid dan weer wel welig. Bij jou ook zeker?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik kan me maar moeilijk herrinneren dat het zo'n shit voorjaar is geweest en dan vooral de relatief lage temperaturen en koude wind.
Niet goed, voor mij en mijn moestuin(alles groeit zo verdomde langzaam)
Nou prijs je er gelukkig mee E-O want hier heb ik geen zon gezien(wel de hele middag wezen fietsen in het Sallandse landschap
)
Zo, goede morgen en nu is het tijd voor mijn koffie
Gisteren was het ook rond de 20 graden in Roosendaal, maar toch was het koud...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier was het overwegend zonnig, en bij mij in de buurt is een openluchtbad met de ongelooflijke luxe van een zonneweide die in een kom ligt, tegen een heuvelrug aan met uitzicht op het zuiden. maw. Als de zon er ook maar even doorkomt kun je daar al heerlijk zonnen in de luwte. En het water is verwarmd (was gister 20 C, meen ik.). Echt een paradijsje
Ik heb een abo, dus als het ook maar effe kan, ga ik er heen. Al is het maar voor een uurtje.
Haha lachen dit!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef R0N1N het volgende:
Heb je altijd afgevraagd waarom een deel van de jeugd en volwassenen zo asociaal is!? Welnu…:
• Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten tegelijk.
• Doornroosje komt de hele dag d’r nest niet uit.
• Assepoester komt midden in de nacht thuis.
• Roodkapje luistert niet naar haar moeder.
• Hans en Grietje vreten andermans huis op.
• Tarzan loopt de hele dag in z’n blote reet.
• Pinokkio liegt erop los en loopt met een stijve neus.
• Tom Poes is stront-eigenwijs.
• Heer Ollie B. Bommel weet alles beter.
• Donald Duck loopt de hele dag achter Katrien aan.
• Dagobert Duck jaagt alleen op het geld.
• Sjors & Sjimmie halen constant rottigheid uit.
• Alladin is de koning der dieven.
• Batman rijdt 320 km/h.
En met deze figuren brengen we onze kinderen en kleinkinderen groot! Vind je het gek dat de jeugd zo asociaal is?!
http://madbello.nl/70352/(...)en-zo-asociaal-zijn/
..Hoe gek ben je dan..quote:Op maandag 20 mei 2013 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:
de paus en duiveluitdrijving![]()
Daar hebben we beelden van....![]()
http://video.repubblica.i(...)cutere/128972/127475
http://www.telegraaf.nl/feed/21579406/__Paus_onder_vuur__.html
Ik wens je heel veel plezier vandaag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:41 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Vandaag is de grote dag!! Heb er zin in..
Ik snap de link niet...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel plezier vandaag.
Ongevraagt advies krijg je ook, bekijk deze video eens , mischien heb je er wat aan.
Ik bedoelde dat de watertemperatuur rond de 20 graden lag..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gisteren was het ook rond de 20 graden in Roosendaal, maar toch was het koud...
Ongekend!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de watertemperatuur rond de 20 graden lag..
Het gaat ook zo hard he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:32 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! De week is al weer bijna doormidden
Je gaat op vakantie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet hard genoeg.
Nog 2 hele weken wachten ... [ afbeelding ]
Waar denk je dat ik al die spullen voor aangeschaft heb de laatste tijd ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |