quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Macro economie is ook niet moeilijk
Zul je zien dat ik het straks toch verneuk maar tochGewoon beetje grafiekjes tekenen
Alles komt goed, behoud de rust Maverquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk worden er vanavond weer veel pakjes geopend, prijzen stijgen alleen maar verder merk ik, nou was dat vorige week ook zo en waren ze pas weer op een maandag op het niveau wat ze ook woensdagavond waren
Kreeg je wel op havo examen volgens mij. Is niet moeilijk in ieder geval. Of vond ik toen tenminstequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
@Dudeweiser@Detennismaster@Reemi@el-blanchito@andermensendiehetweten
prijselasticiteit hoef je niet te weten voor economie toch?
Op de havo wel. Aldus google.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
Is ook niet zo moeilijk maar volgens mij heb ik dat alleen in de 4e gehad. Staat wel bij een opdracht in de examenbundel terwijl ik dacht dat het niet hoefde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kreeg je wel op havo examen volgens mij. Is niet moeilijk in ieder geval. Of vond ik toen tenminste
Dit is een nee denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de havo wel. Aldus google.
edit: oh dat is ook niet echt duidelijk
Ik heb geen idee. Mijn zusje weet het ook niet omdat ze biologie en al die meuk heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk maar volgens mij heb ik dat alleen in de 4e gehad. Staat wel bij een opdracht in de examenbundel terwijl ik dacht dat het niet hoefde.
Jungske, hoe lang speel je dit spel nou al. Overdag zijn de prijzen gewoon hoger omdat er minder aanbod is. Trekt vanavond wel weer bij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Heej Thorb, Cazorla is flink gestegen vannacht, niet zo mooi, had em toch gisteravond moeten kopen, wil em zo graag hebben
Idd ja, dat is die link die ik net posttequote:
Dat is ook wel zo maar toch, ik vind het niet leuk hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jungske, hoe lang speel je dit spel nou al. Overdag zijn de prijzen gewoon hoger omdat er minder aanbod is. Trekt vanavond wel weer bij.
Die heb ik ook een paar in huis ja..knetter irritant. Maar ik wil ook niet zo'n oud wijf zijn die daarover gaat zeiken steeds. Snap gewoon niet waarom je je muziek zo hard wil hebben als je in je eentje op je kamer zit...zo nutteloosquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
Kut muziek buiten, sowieso mensen die hun muziek zo hard aan hebben staan
nee, is grote bak stofquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
Wat is de kruislingse prijselasticiteit tussen/van Vertonghen en Fellaini?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Laagste BIN Benteke is nu 385k...alweer 60k meer dan gisteren..
Fellaini 258k (233k gisteren) en Vertonghen 292k (237k gisteren).
Zijn wel flinke verschillen meteen, maar zegt dus vrij weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |