Toch wel hoor, ik kan helaas niet alles kopen dus ik moet wel wachten totdat ze goedkoper zijn,quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?
Wat een leuke woordspeling maar ik snapte helaas de Clooneyquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100Kquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toch wel hoor, ik kan helaas niet alles kopen dus ik moet wel wachten totdat ze goedkoper zijn,
als je ziet wat ik nog wil kopen
TOTS Mata
TOTS Cazorla
TOTS Suarez
TOTS Fellaini
TOTS Vertonghen
Het gaat niet zozeer om hoe het speelt het draait om uitstraling en toffe spelers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100K
misschien, maar ik vind het gewoon tof al die blauwe kaartjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100K
Uitstraling ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om hoe het speelt het draait om uitstraling en toffe spelers.
Ik heb zijn TOTS Benteke review ook al gezien. Er staan al een stuk of 5 reviews van TOTS Bentekequote:
En dan krijg je harde battaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja jonge als ik jouw team zie denk ik meteen wat een pauper sukkel
Sindsdien durf je ook niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
laatste dat ik weet is dat ik het seizoen heb gewonnen
ribery sssssssssst
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Macro economie is ook niet moeilijk
Zul je zien dat ik het straks toch verneuk maar tochGewoon beetje grafiekjes tekenen
Alles komt goed, behoud de rust Maverquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk worden er vanavond weer veel pakjes geopend, prijzen stijgen alleen maar verder merk ik, nou was dat vorige week ook zo en waren ze pas weer op een maandag op het niveau wat ze ook woensdagavond waren
Kreeg je wel op havo examen volgens mij. Is niet moeilijk in ieder geval. Of vond ik toen tenminstequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
@Dudeweiser@Detennismaster@Reemi@el-blanchito@andermensendiehetweten
prijselasticiteit hoef je niet te weten voor economie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |