quote:
Behoort tot een van de mogelijkheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je de emoticons van fok niet jatten?
Ja watquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Behoort tot een van de mogelijkheden.
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Maver24 het volgende:
prijzen van de TOTS spelers zijn best gestegen vannacht, hopelijk zakken ze weer snel naar beneden, moet Cazorla en Mata hebben, Suarez wil ik ook nog hebben,
Toch wel hoor, ik kan helaas niet alles kopen dus ik moet wel wachten totdat ze goedkoper zijn,quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?
Wat een leuke woordspeling maar ik snapte helaas de Clooneyquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100Kquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toch wel hoor, ik kan helaas niet alles kopen dus ik moet wel wachten totdat ze goedkoper zijn,
als je ziet wat ik nog wil kopen
TOTS Mata
TOTS Cazorla
TOTS Suarez
TOTS Fellaini
TOTS Vertonghen
Het gaat niet zozeer om hoe het speelt het draait om uitstraling en toffe spelers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100K
misschien, maar ik vind het gewoon tof al die blauwe kaartjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat je ook gaat maken, het speelt toch minder fijn dan het gemiddelde team van 50/100K
Uitstraling ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om hoe het speelt het draait om uitstraling en toffe spelers.
Ik heb zijn TOTS Benteke review ook al gezien. Er staan al een stuk of 5 reviews van TOTS Bentekequote:
En dan krijg je harde battaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja jonge als ik jouw team zie denk ik meteen wat een pauper sukkel
Sindsdien durf je ook niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
laatste dat ik weet is dat ik het seizoen heb gewonnen
ribery sssssssssst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |