Ik weet niet in hoeverre het gescript is, maar het is wel heel raar dat Edith al het hele programma steevast onderaan de rankings staat.quote:
In WIDM lijken de kandidaten het leuker met elkaar te hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
De meest gehoorde zin in dit soort programma's is toch wel: "Ik vertrouw nu helemaal níemand meer!"
En vervolgens heeft iedereen met iedereen een 'unieke' vertrouwensband.
Dat sowieso. Maar samen reizen is ook veel sympathieker dan samen een huis moeten delen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In WIDM lijken de kandidaten het leuker met elkaar te hebben.
Maar dit zijn ook gewoon niet zulke leuke mensen. Hier zou ík het ook niet leuk mee hebben ben ik bang.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In WIDM lijken de kandidaten het leuker met elkaar te hebben.
Dat zal wel meespelen inderdaad. Maar het lijkt ook alsof de kandidaten in dit programma het allemaal wat minder kunnen relativeren.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar samen reizen is ook veel sympathieker dan samen een huis moeten delen.
Het zou ook niet mijn gedroomde gezelschap zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dit zijn ook gewoon niet zulke leuke mensen. Hier zou ík het ook niet leuk mee hebben ben ik bang.
De programmaleiding is wel meer 'partij' in dit programma dan bij WIDM.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:21 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat sturing vanuit "het hokje" hier ook optimaal is. Kan toch niet anders?
Ja dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Of stond er geëlimineerd? Dat krijg je, met halve ogen.
Zou de redactie het lot (een dobbelsteen of zo) laten bepalen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik weet het niet meer.
Bij WIDM zetten ze je koffer gewoon in de fikquote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou toch wel enigszins pissed zijn als mijn koffers door iemand anders gepakt zouden zijn. Dat zou mij qua privacy net even te ver gaan.
Ik denk hetquote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou de redactie het lot (een dobbelsteen of zo) laten bepalen?
Bij jouw sig moet ik steeds hieraan denken:quote:
Hij is leukquote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij jouw sig moet ik steeds hieraan denken:
Ik denk ook dat het Sylvia is. Na vanavond bijna zeker maar zou fijn als er wat meer logica zou zijn maar te laat volgens mij.quote:
Maar dat interesseert volgens mij haar niet en een groot deel van mannelijk Nederland ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij het bakken van Sylvia hebben ze echt overal aan gedacht, behalve aan de hersens...
Jezus! Twee uur lang? Dat houdt toch geen mens vol?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef Noelle06 het volgende:
Om 20.30 uur is de laatste reguliere uitzending van Sabotage en daarna om 21.30 uur gelijk de ontknoping!
Ga er aan beginnen en kijken hoe ver ik kom.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jezus! Twee uur lang? Dat houdt toch geen mens vol?
Mijn zwager heeft daar bijna 2 jaar gewoond voor de HOD. Prachtig gebouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |