Bij Achter Gesloten Deuren zag ik die miljonair uit dat andere programma de Bachelor, Rutger acteren. Ben zijn naam kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb overspel in de liefde paar wekn gevolgd maa t verveelt snel, ook zo slecht geacteerd
quote:
Indd jammer. Was een goede toevoeging aan dit topic.quote:
Als we boven de 300.000 zitten komt Huub vast wel weer eens langs.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Indd jammer. Was een goede toevoeging aan dit topic.
Nah Huub was er ook toen het dik aan het zakken was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als we boven de 300.000 zitten komt Huub vast wel weer eens langs.
Ik weet het niet. Zal eens in de gids kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Zal m.i. toch niet veel meer uitmaken nu het op zijn einde loopt.
Een vraagje: Als je de standaard uitzending van het weekend gemist hebt,wanneer wordt deze dan weer herhaalt? Ik bedoel dus niet uitzending gemist o.i.d.
Editquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Zal m.i. toch niet veel meer uitmaken nu het op zijn einde loopt.
Een vraagje: Als je de standaard uitzending van het weekend gemist hebt,wanneer wordt deze dan weer herhaalt? Ik bedoel dus niet uitzending gemist o.i.d.
Geen idee. De mensen die het huis moesten verlaten zijn nu ook gewoon weer terugquote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef beequeen het volgende:
Hero heeft de code van de kluis. Waar gaat dit over?
Of heb ik iets gemist?
Om wat Tijn zegt en natuurlijk om de andere drie even te laten geloven dat er twee weg zijn. Altijd leuk om dan de teleurstelling te zien als ze gewoon nog in het spel zitten.quote:
Dat viel nogal mee of tegen, afhankelijk van hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Altijd leuk om dan de teleurstelling te zien als ze gewoon nog in het spel zitten.
Ze wisten het iig goed te verbergenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat viel nogal mee of tegen, afhankelijk van hoe je het bekijkt.
Ik kijk elke week en snap er nog de ballen van.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef beequeen het volgende:
Scrut, dat is voor de mensen die eik niet kijken of met een half oog. net als ik en ik ben nog geen cent wijzer.
Ik wist even niet hoe ik het moest omschrijven. Zo dus.quote:
En dan ook nog zo'n dramatisch strijkorkestje in de achtergrondquote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist even niet hoe ik het moest omschrijven. Zo dus.
Jij gelooft echt in dit sprookje?quote:
En Sylvia gaat heel erg op Edith zittenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ze hoeft maar een scheve schaats te rijden of ik ben erbij. Die kun je in DWDD verwachten. Met veel kijkers.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind de gesprekken veel leuker dan de spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |