Who cares?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, Edith en Manuel zijn er nu dus uit. Misschien.
*intensive care.quote:
Het lijkt net of dit soort wendingen zo uit de losse pols bedacht worden. Alsof ze 's ochtends achter de schermen denken: "wat zullen we vandaag eens gaan doen?"quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
*intensive care.
Het was me het afleverinkje wel weer.![]()
Ik schoot in de lachquote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
*intensive care.
Het was me het afleverinkje wel weer.![]()
Of Johan Vlemmix + kontfluit.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ook een leuke wending zou zijn is als Jeffrey Wammes in de laatste uitzending terugkomt en hij de saboteur blijkt te zijn. Zaten we er allemaal naast![]()
Of Emile Ratelband, dat verwacht echt helemaal niemand.
Vlemmix is te volks voor SBS en al helemaal voor Net5quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Johan Vlemmix + kontfluit.
Die blaast het verhaaltje uit . Letterlijk
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlemmix is te volks voor SBS en al helemaal voor Net5
Nou, dat zou idd best wel verschil kunnen makenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was niets bijzonders verder vandaag dus de kijkcijfers zullen wel goed zijn.
Vergeten!quote:
Rapport voor mn Ouders : 1,5 miljoenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk ook dat de kijkcijfers meevallen, er was weinig anders. Wat engelstalige films en series en 'Rapport voor mijn ouders'. Waarvan Kamphues natuurlijk de ideale geloofwaardige presentator is.
Deze zien we niet meer terug in Nederland denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje omhoog.
Vorige week 149.000
Tja, een kraker is het niet, helaas.
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze zien we niet meer terug in Nederland denk ik
Nou, mensen die toch al niet keken gaan niet ineens wel kijken omdat er niks anders op is. Die zetten een filmpje op desnoodsquote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was niets bijzonders verder vandaag dus de kijkcijfers zullen wel goed zijn.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Als ik een serie niet volg, ga ik daar halverwege ook niet gauw meer aan beginnen. Dan ga ik inderdaad wel een DVD-tje of downloadje kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, mensen die toch al niet keken gaan niet ineens wel kijken omdat er niks anders op is. Die zetten een filmpje op desnoods
Zal het een 'U-vorm' gaan worden? Dan zijn er over 3 weken toch weer 350.000 kijkers?quote:
Ja lampie, die iets normalere schaal is een stuk saaier,. waarom dacht je dat ik bij 150 begin.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef Tijn het volgende:
Mja, met een iets normalere schaal is het wat duidelijker dat we eigenlijk alleen maar ruis aan het analyseren zijn
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik weet het. Maar het was toch al niet echt een grap meer, dus ik dacht "ik post eens een normale grafiek"quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja lampie, die iets normalere schaal is een stuk saaier,. waarom dacht je dat ik bij 150 begin.
In mijn grafieken staan geen onjuistheden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Maar het was toch al niet echt een grap meer, dus ik dacht "ik post eens een normale grafiek"
Denk het wel. NET 5 zit niet op de kabel bij de zuiderburen zeker...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef Tijn het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een grafiek tot 17 miljoen. Dat is het theoretisch maximum toch?
Net 5 was een goedlopende zender toen t nog een vrouwenzender was met series, toen kwam Secret Story en was alles kapotquote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef luxerobots het volgende:
Het is lekker tv maken met bergen subsidie.
Net5 kan zelfs nooit een miljoen kijkers scoren, Cyprus wordt toch ook geen wereldkampioen voetbal.
Te simpel. NET5 zwalkte al. Secret Story, dat in o.a. Frankrijk een kijkcijferkanon was gebleken, moest de zender weer een smoel geven. Met een onbegrijpelijk knullige kick-off wist men echter meteen al enkele honderdduizenden kijkers weg te jagen. Die nooit meer terug kwamen. Zie ook de grafiek van Sabotage: you never get a second chance to make a first impression.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Net 5 was een goedlopende zender toen t nog een vrouwenzender was met series, toen kwam Secret Story en was alles kapot
Maar SS was zo duur dat ze geen drama, waar ze toch nog redelijk mee scoorden, konden maken. Die keus was een enorme gok en die is niet goed uitgepakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Te simpel. NET5 zwalkte al. Secret Story, dat in o.a. Frankrijk een kijkcijferkanon was gebleken, moest de zender weer een smoel geven. Met een onbegrijpelijk knullige kick-off wist men echter meteen al enkele honderdduizenden kijkers weg te jagen. Die nooit meer terug kwamen. Zie ook de grafiek van Sabotage: you never get a second chance to make a first impression.
Dat kijkcijfers niet betrouwbaar zijn hoor je wel vaker bij de makers maar alleen maar als ze tegenvallen en niet als ze skyhigh zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef luxerobots het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn de kijkcijfers eigenlijk? Als je uitgaat van maar één instantie en één peilmethode.
Natuurlijk scoort Sabotage slecht, het leeft niet. Dat zie je hier in dit topic en dat merk ik bijvoorbeeld op m'n werk, waar er bijv. wel over WIDM werd gepraat.
Wou ik net zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kijkcijfers niet betrouwbaar zijn hoor je wel vaker bij de makers maar alleen maar als ze tegenvallen en niet als ze skyhigh zijn.
Eens, maar die gok werd genomen omdat NET5 sterk aan het wegglijden was. Het aanvankelijke succes, met de introductie van series als Desperate Housewifes was weggeëbt, de sleet zat er in Het is des te onbegrijpelijker dat SS destijds zó'n onbeholpen start kende, als je weet dat NET5 alle kaarten op de show zette c.q. het een groot deel van het programmabudget opslurpte.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar SS was zo duur dat ze geen drama, waar ze toch nog redelijk mee scoorden, konden maken. Die keus was een enorme gok en die is niet goed uitgepakt.
.
Ze zijn derde serie aan het opnemen voor Achter Gesloten Deuren, Dokters en Verborgen Geheimen geloof ik ook. De herhalingen nu scoren soms beter dan die soap op RTL5.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Momenteel is Net5 vooral van de scripted reality. Daarover zijn ze zelf erg tevreden maar ik heb het idee dat de belangstelling daarvoor aan het afnemen is.
Oh, dat zijn herhalingen momenteel. Ik heb er ook niks mee. Schijnt het vooral goed te doen bij tieners.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn derde serie aan het opnemen voor Achter Gesloten Deuren, Dokters en Verborgen Geheimen geloof ik ook. De herhalingen nu scoren soms beter dan die soap op RTL5.
Heb overspel in de liefde paar wekn gevolgd maa t verveelt snel, ook zo slecht geacteerdquote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Momenteel is Net5 vooral van de scripted reality. Daarover zijn ze zelf erg tevreden maar ik heb het idee dat de belangstelling daarvoor aan het afnemen is.
Zijn allemaal 'acteurs' die normaal gesproken figureren. Heel weinig draaitijd ook, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb overspel in de liefde paar wekn gevolgd maa t verveelt snel, ook zo slecht geacteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |