Het kwam op mij ontzettend (slecht) geacteerd over, die bitcherigheid. Net (...) te veel uitvergroot.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:
Oh was dat fake? Ik dacht dat Rosalie gewoon echt een over het paard getild arrogant kreng was...
al je al denkt dat een mol/saboteur het allemaal zelf bedenkt........kijk maar eens even hoe zowel edith als sylvia met gekruisde armen staan nuquote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef rubbereend het volgende:
ja want door deze formule moest je wel saboteren anders wipt de achte saboteur je.
Ja, Radio Kootwijk isquote:
In de kluis zat een kistje en daarin zat Edith.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Tijn het volgende:
Was vanavond de finale ofzo? Wat is er gebeurd? Ik heb niks gezien
Onnavolgbaar dus?quote:
Op hoe vaak je de saboteur bij je ranking genoemd had. Alleen degene die in de finale door de andere kandidaten het vaakst als saboteur werd genoemd, Sylvia, deelde sowieso niet mee. Dat is dan weer wat jammer omdat zij wel Edith als saboteur noemde.quote:
Linkje?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorspelde ik vanaf het begin trouwens, he
Ja, over en uit. Finito. Schluss.quote:
Een reguliere uitzending en een onthullings- en terugkijkuitzending.quote:Dus ze hebben niet een finale gedaan en daarna in een losse aflevering de saboteur bekend gemaakt?
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Copycat het volgende:
Spelen de BN-ers in WIDM eigenlijk ook voor eigen gewin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |