in 1992 deed ik eidnexamen in deze tijd, 25-30 gradenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:00 schreef Lemans24 het volgende:
Qua weer dus gewoon de meest waardeloze lente die ik in mijn leven heb meegemaakt. En dan toch nog genoeg leuke dingen gedaan, dus het valt allemaal wel mee
moet ik de krabber weer uit de kast halen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef tribalwars het volgende:
volgende week kun er buien onstaan met hagel en mogelijk natte sneeuw en in de ardennen kan er misschien wat blijven liggen .http://www.weer.nl/weer-i(...)sneeuw_eind_mei.html
Totaal niet-verkapte "ik zit lekker in Boedapest, krijg de tering met je kutweer in NLquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef tomaat52 het volgende:
Vandaag 30 graden gehad. Zit nu gewoon buiten in korte broek en t-shirtgroeten uit Boedapest
De lange termijn ziet er dit jaar iedere keer goed uit. De werkelijkheid however is kut met perenijsjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De lange termijn ziet er wel wat beter uit, we gaan weer naar gemiddeld. Maar geen uitschieters naar boven zoals we ze wel gewend zijn.
Gelukkig ga ik in Juni naar het nu nog natte Italië, hopelijk is het weer hier hersteld als ik terugkom.
Mooi om te volgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
http://www.koco.com/news/(...)/g0okba/-/index.html
Live beelden vanuit een heli, dikke supercell + tornado.
Accuweather voorspelt voor mij continue onweer op de verre termijn met relatief lage temperaturen. De waarheid ligt echter rond de 30 graden met volle zon. Kortom, laat je niet verlekkeren door Accuweather want die beelden het voor iedereen te mooi uitquote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Symer het volgende:
Mijn accuweather-app voorspelt nu een hele zonnige juni met temperaturen constant rond de 20 graden.![]()
Dat verandert natuurlijk nog tig keer voordat het daadwerkelijk juni is maar aangezien we van mei niks meer hoeven te verwachten pin ik m'n hoop daar maar op
Alles zit in het oostenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel bizar dat het zelfs in Spanje niet echt lekker is nu. Meestal warmt het daar al goed op in het voorjaar..
Deze gaat nog een flinke klap naar beneden krijgen verder in mei. Vergelijkbaar met eind maart ongeveer denk ik. Een graad of 6 te koud dagelijks.quote:
Normaal ligt de temperatuur eind mei rond de 18 graden.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
3 graden in noord Frankrijk en België, is dat een record voor eind mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |