Alleen van De Bilt weet ik het, volgens mij is er op de site van het knmi ook nog een kaartje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef E.T. het volgende:
Kun je ergens terugvinden hoeveel mm neerslag een weerstation heeft gemeten per dag?
Heel west Europa is de sjaak met dit weer zie ik wel.quote:
Nederland, België, Zuid-Oost Engeland en Spanje zijn het koudst momenteel. Bizar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heel west Europa is de sjaak met dit weer zie ik wel.
In het binnenland van Spanje zelfs nog geen 10°C... da's wel ff triest
Is wel enigszins te verklaren aan de hand van de jet-stream:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nederland, België, Zuid-Oost Engeland en Spanje zijn het koudst momenteel. Bizar!
Noord Scandinavië heeft nog eerder een zomerse dag dit jaar dan De Bilt.
Volgens deze straalstromen moeten we al in de warmere lucht uit het oosten komen dit weekend. Nog even wachten dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is wel enigszins te verklaren aan de hand van de jet-stream:
[ afbeelding ]
Die vormt een enorme "zak" die totaan Zuid-Spanje reikt, waarin koude lucht vanaf het noorden kan doordringen.
Oslo gaat wel terug naar 12, volgende week. Dan hebben wij een zwoele... eh, 12 graden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Zelfs in Lapland is het warmer als hier, Oslo zelfs boven de 25 graden.
Komende dagen gaan delen van Noorwegen zelfs boven de 30 komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Zelfs in Lapland is het warmer als hier, Oslo zelfs boven de 25 graden.
Wat in Nederland waarschijnlijk het hele jaar niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Komende dagen gaan delen van Noorwegen zelfs boven de 30 komen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Komende dagen gaan delen van Noorwegen zelfs boven de 30 komen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Over onweer, lichte kans daarop in het noordoosten, verwacht er niet te veel van.
Bulgarije blijft in de instabiele lucht.
Morgen misschien, maar die onstabiele lucht blijft de hele week nog hangen. Vooral maandag kan je veel verwachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pis weer net naast de pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |