Tjarlesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jij zegt Tjarlotte en Tjanel?
Ik kan de Tj klank in Charda juist niet plaatsen.
Ik spreek het ook zo uit. Hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:58 schreef Mineola het volgende:
Oh, en Devin was voor mij (qua uitspraak dan) altijd Kevin met een D. Maar niet dus!
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Mabawa. het volgende:
Deze namen zie ik net op een openbare facebookpagina staan![]()
Re.nze-Mar.ijn, Fe.dde-Co.rné en dochtertje An.ne-Margr.iet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat zal gewoon uit een ander taalbereik afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Engelse uitspraak wel he, Tjarlotte en Tjarles, Chanel is Fransquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ging het over Engelse namen dan? In het Engels zeg ik trouwens ook geen harde T. Niet zoals in Tjarda in elk geval. Maar ik ken een Tjarda van vroeger en dat schreef je ook zo en dat sprak je dus we uit met een harde T.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Engelse uitspraak wel he, Tjarlotte en Tjarles, Chanel is Frans
Ja dat is dan weer op zijn Limburgsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:16 schreef Kyara het volgende:
Ja dat klopt. Zo ken ik de Charles dat je uitspreekt als Sjarrel.
Ja. Met de "w" zoals je uitspreekt in het woord "wanneer".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:38 schreef Saffier het volgende:
Dus je spreekt het als 'Awiewa'? In mijn hoofd hoor ik Avieva als ik het lees.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Suikertante het volgende:
De kinderen van een via via kennis van meVolgens mij gebruiken ze de namen ook volledig,
in elk geval online. Ze hebben er trouwens sinds kort nog een, met een vergelijkbare naam. Alle namen los zijn best prima! Hoewel ik Corné zelf niet echt mooi vind.
Ik vind ze los ook wel te doen inderdaad. Vind Marijn een leuke naam zelfs. Maar zo geforceerd samengevoegd. Nee dat vind ik echt vreselijk.quote:
Haha nee zo zijn ze dan weer helemaal niet gelukkigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik vind ze los ook wel te doen inderdaad. Vind Marijn een leuke naam zelfs. Maar zo geforceerd samengevoegd. Nee dat vind ik echt vreselijk.
Ik zie nu ook kindjes voor me die hetzelfde kapsel moeten hebben terwijl het eigenlijk niet klopt/bij ze staat.Geen flauw idee waar dat beeld vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |