quote:
Op donderdag 16 mei 2013 09:50 schreef Rossdale het volgende:[..]
Ik ben ook naarstig op zoek naar een goede naam, maar één van mijn criteria is toch echt dat als hij (wij krijgen een jongetje) later aan de telefoon zijn naam moet doorgeven en de persoon aan de andere kant zou wellicht reageren met: "pardon? Hoe zei u? Hoe schrijft u dat?".... het geen goede naam is.
Creatief ben je wel, dat moet ik meegeven maar wow.. wat een namen joh

Zarah vind ik stiekem wel mooi trouwens, is weinig kaks aan lijkt me?
Ik vind inderdaad wel dat je gelijk hebt dat een kind een naam moet krijgen waar het zijn leven mee door kan, daarom vallen sommige namen van mij waarschijnlijk wel af, maar ik vind ook dat een kind een naam moet krijgen dat bij hem/haar past. Zarah vind ik wel de minst erge van zijn namen ja, maar die Z en de 'h' aan het eind maken het voor mij toch te kak. Met 'Sara' kan ik nog leven, maar mijn vriend wil daarin absoluut niet onderhandelen..
Iemand vroeg naar mijn afkomst. Zelf ben ik half Antiliaans. Mijn vriend is 100% Nederlands, blond haar blauwe ogen, alles. Ons kindje kan er dus volledig blank uitzien, maar ook een beetje gemixt (lijkt me meer waarschijnlijk). En wil graag een naam waarin mijn afkomst een beetje 'weerspiegeld' wordt. Zo'n naam als Sophie of Anne-Lore, Laure, Fleuriëtte, enz vind ik er dan echt helemaal niks bij

Zeg nou zelf, Fajah-Lynn, Latoya, Felicity, Delanice, Elicious, passen daar wel beter bij... toch?
Ik heb daarnet Tallulouise aan mijn vriend voorgesteld, want ik vind dat inderdaad wel een leuke (bedankt, kleurdoos

), maar ook dat wilde hij niet. Hij vond t gewoon te lang en te 'ghetto' (zegt hij)..
Ik heb inderdaad nog geen echoscopie gehad om het geslacht te bepalen, dus zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar in onze beide families (zowel vader als moeders kant) worden haast alleen maar meisjes geboren. Mijn vriend is de enige kleinzoon van zijn beide oma's. En ik heb zo'n sterk voorgevoel dat het een meisje wordt. Ook heb ik heel streng een soort 'meisjes-dieet' (jaja, vage zooi, ik weet het) gevolgd. Dat is deze referentie:
A. M. Noorlander, J. P. M. Geraedts, & J. B. M. Melissen. (2010). Female gender pre-selection by maternal diet in combination with timing of sexual intercourse – a prospective study. Journal of Reproductive Biomedicine, 21, 794– 80Hier staat nog wat over beschreven:
http://www.babymed.com/fo(...)nfluence-baby-genderDus heel veel zuivel en groeten gegeten, bijna alle vlees en vis links laten liggen...
Ergens hoop ik toch nog dat mijn vriend in de komende maanden nog bijdraait, want we zullen toch echt een compromis moeten sluiten.