abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126677226
Al 3 muizen gekocht op ebay omdat ik de hoogste bieder was _O-
4e veiling verloopt ook al bijna :D

$5.50 is niet zo duur voor zo'n muisje

maar ik moet niet meer agressief bieden dus :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:57:06 #152
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126677628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
Al 3 muizen gekocht op ebay omdat ik de hoogste bieder was _O-
4e veiling verloopt ook al bijna :D

$5.50 is niet zo duur voor zo'n muisje

maar ik moet niet meer agressief bieden dus :')
Veldmuisjes?
pi_126680923
nee, Beschuit met muisjes :)

zaterdag 18 mei 2013 @ 17:44:41 #154
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126681125
zo mijn jasje besteld bij http://www.ioffer.com/i/m(...)acket-coat-538109878 is vrijdag binnen gekomen na een kleine 4 weken. Krijg ik vandaag weer een pakket van met daarin dezelfde jas...foutje van de chinees door tweemaal de jas te versturen
pi_126681427
Hmm twijfel, zou Pandawill nepperds verkopen? Toch een paar dollar goedkoper dan de andere shops..

http://www.pandawill.com/(...)-battery-p54158.html
pi_126681698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef marcelp79 het volgende:
zo mijn jasje besteld bij http://www.ioffer.com/i/m(...)acket-coat-538109878 is vrijdag binnen gekomen na een kleine 4 weken. Krijg ik vandaag weer een pakket van met daarin dezelfde jas...foutje van de chinees door tweemaal de jas te versturen
Op een ander forum was er ook iemand die een jas van ioffer had besteld en deze ook 2x ontvangen heeft.
Zeer vrijgevige chinezen

[ Bericht 1% gewijzigd door heymanski op 18-05-2013 18:07:58 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:20:58 #157
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126682332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef marcelp79 het volgende:
Haha mazzelaar, hoe zit je jasje qua maat? Ik heb welles colberts besteld maar die waren echt gemaakt voor aziatische markt :P Had een L besteld die was te strak bij mijn schouders, vervolgens een XL zat goed bij mij schouders, alleen veeeeel te groot bij mijn middel haha :')
pi_126689454
godverdomme.. ben je eens specifiek op zoek naar iets ... is het net véél duurder !
china hates me :(
pi_126690832
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:45 schreef Painore het volgende:

[..]

Zou je netjes staan om dan alsnog het geld over te maken. Je hebt je product gekregen, de Chinees heeft er ook kosten aan gemaakt. Dat het zo lang heeft geduurd ligt niet aan de shop maar aan het postsysteem. Eventueel minder overmaken als compensatie voor het lange wachten.
Als alles 2 maanden en 2 weken duurde om toe te komen, niemand deed nog aan chinashoppen. Ik ben niet meteen van plan het terug te betalen, ik vind dit totaal geen service.

Editz: Maargoed, ik heb geen zin in een slecht karma, even de chinees contacteren. :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:28:53 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126691458
Heb al meermaals later nog contact gezocht en best vaak achteraf nog een nieuwe korting en zelfs eens een gratis item gekregen omdat verder bijna niemand dat doet :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:36:51 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126692229
Moet je eens mailen als iets na 2 maanden stuk is... ik betaal helemaal niets na 2 maanden :W
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:06:37 #162
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126695106
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Haha mazzelaar, hoe zit je jasje qua maat? Ik heb welles colberts besteld maar die waren echt gemaakt voor aziatische markt :P Had een L besteld die was te strak bij mijn schouders, vervolgens een XL zat goed bij mij schouders, alleen veeeeel te groot bij mijn middel haha :')
Gelukkig was het om te proberen. Dacht zal is een jasje bestellen in de grootste maat en we zien wel hoe het gaat vallen. Maar idd XXL besteld en ik denk eerder dat het een maat L is voor onze Hollandse jongens. Geef er eentje weg aan een maat en iemand anders wilde die 2e overnemen voor het aankoopbedrag. Ik vind het goed, maar voor mij geen jasjes ofzo meer uit China. Wat betreft schoenen etc ben ik tot nu toe zeer tevreden. Bestel steeds een maat of 2 groter dan in Nederland en ze zitten perfect. Voor zowel sneakers als "nette" schoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcelp79 op 18-05-2013 22:16:54 ]
pi_126702935
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4d0ca8dbe4

Zie ik hier wat over het hoofd? Waarom is dat ding maar 15$? Ik weet dat het verzenden wel 68$ is maar dan is het nog erg goedkoop? Ik lees nergens dat ik alleen maar een lege doos krijg ofzo.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_126703072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:28 schreef Rev- het volgende:

Zie ik hier wat over het hoofd? Waarom is dat ding maar 15$? Ik weet dat het verzenden wel 68$ is maar dan is het nog erg goedkoop? Ik lees nergens dat ik alleen maar een lege doos krijg ofzo.
Prijs van dat ding zit in de verzendkosten.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_126703430
pi_126704021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:28 schreef Rev- het volgende:

Ik zou het nier vertrouwen. Als ik kijk naar zijn feedback heeft hij alleen nog maar goedkope kabeltjes en armbandjes verkocht, nu opeens alleen nog dure apparatuur te koop.
Je kunt natuurlijk een gokje wagen met PayPal bescherming..
pi_126704424
Zit erg te twijfelen om hem met mijn CC te bestellen, dan heb je een goede bescherming toch? Alleen lijkt me toch te goed om waar te zijn en alle moeite niet waard :+
  zondag 19 mei 2013 @ 00:25:47 #168
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126708409
M.b.t die Shisha pennen van die meelopers hier: viel spass damit! ;)

http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaar-shishapen.html
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 19 mei 2013 @ 01:08:38 #169
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126710780
Trimbos :') Zijn echte hardcore anti-rook communisten waar we ons niets van moeten aantrekken :Y
Nu adviseer ik niemand om iets in je mond te stoppen dat rook geeft maar die agressieve vingerwijs clubjes betaald met subsidies zijn te erg.... :')
pi_126714552
Houden jullie je bestellingen nog ergens bij? Sinds vorige maand weer heerlijk aan het shoppen geslagen, maar nu al geen idee meer wat, waar en wanneer ik iets besteld heb (behalve dan de 'dure' dingen).

Heeft iemand een excel of Google Docs sjabloon?
  zondag 19 mei 2013 @ 09:42:41 #171
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126714665
Haha dat heb ik dus ook :P. Ik sla het altijd even op op mn telefoon dan kan ik er via de pc ook bij. En doe ook altijd de track&trace er bij. Zodat ik het kan bij houden waar het blijft :Y was het alleen laatst vergeten en kreeg gisteren een pakketje binnen die ik allang was vergeten :p

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

Gelukkig was het om te proberen. Dacht zal is een jasje bestellen in de grootste maat en we zien wel hoe het gaat vallen. Maar idd XXL besteld en ik denk eerder dat het een maat L is voor onze Hollandse jongens. Geef er eentje weg aan een maat en iemand anders wilde die 2e overnemen voor het aankoopbedrag. Ik vind het goed, maar voor mij geen jasjes ofzo meer uit China. Wat betreft schoenen etc ben ik tot nu toe zeer tevreden. Bestel steeds een maat of 2 groter dan in Nederland en ze zitten perfect. Voor zowel sneakers als "nette" schoenen.
Wow wist niet dat het bij schoenen zoveel scheelde joh. Naja ik bestel geen kleding meer uit China want dat is niet helemaal voor mij weggelegd denk ik :P wellicht dat ooit nog welles schoenen zal bestellen :D
  zondag 19 mei 2013 @ 09:55:55 #172
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126714780
Hoe ik mijn pakketjes bij hou:

Maak in je mail een map met "Bestellingen".

Als je iets besteldt, krijg je altijd 2 mailtjes.

Paypal en van Ebay of een andere shop.

Markeer die van Paypal als ongelezen, en die van Ebay of andere shop als gelezen.

Daarna krijg je vaak nog 1-2 mailtjes, dat het verzonden is. Markeer die ook als gelezen.

Nu kan je in 1 oog opslag zien hoeveel pakketjes je nog krijgt, en wanneer je ze had besteld.

Als ze de pakketjes binnen hebt, lees je gewoon je Paypal mail en dan zie je dat er dus 1 pakketje minder onderweg is.

Zo simpel is het *O*

Tuurlijk je kan vast wel met een Excel bestand werken, maar die is niet overal te bereiken (tenzij je Google Docs gebruikt).
Maar daar is het voor mij te laat voor nu haha.

Excel is wel overzichtelijker, dan kan je zien wat je in 1 jaar hebt uitgegeven etc, en kan je nog opmerkingen bij toevoegen, zoals "kapot, refund van $3,21".

Hmm misschien dat ik vanmiddag maar zo'n Excel bestand ga maken :@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_126714812
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:25 schreef neo2000 het volgende:
M.b.t die Shisha pennen van die meelopers hier: viel spass damit! ;)

http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaar-shishapen.html
Oud nieuws, die van China zullen heus nog wel schadelijker zijn... Jammer dan. Ik heb er trouwens niemand over zien praten.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:23:55 #174
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126716088
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Trimbos :') Zijn echte hardcore anti-rook communisten waar we ons niets van moeten aantrekken :Y
Nu adviseer ik niemand om iets in je mond te stoppen dat rook geeft maar die agressieve vingerwijs clubjes betaald met subsidies zijn te erg.... :')
Ach ja, het zal vast zo zijn dat dit een subsidieclub is die zich ook ook af en toe zal moeten laten gelden om niet naast subsidiepotje 1564854 te pissen hoor, daar ben ik niet bang voor. Maar volgens mij heeft een onderzoek van een andere club ook nog eens het nieuws gehaald recent. En Chinese chemicalien, tsjah. De melamine verhalen en het feit dat voornamelijk Chinezen overal babyvoerin poedervorm/ die nutricia bussen overal opkopen in de supermarkten hier wil toch ook wat zeggen. Als zelfs de Chinezen hun eigen producten niet vertrouwen.. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_126716150
quote:
17s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe ik mijn pakketjes bij hou:

Maak in je mail een map met "Bestellingen".

Als je iets besteldt, krijg je altijd 2 mailtjes.

Paypal en van Ebay of een andere shop.

Markeer die van Paypal als ongelezen, en die van Ebay of andere shop als gelezen.

Daarna krijg je vaak nog 1-2 mailtjes, dat het verzonden is. Markeer die ook als gelezen.

Nu kan je in 1 oog opslag zien hoeveel pakketjes je nog krijgt, en wanneer je ze had besteld.

Als ze de pakketjes binnen hebt, lees je gewoon je Paypal mail en dan zie je dat er dus 1 pakketje minder onderweg is.

Zo simpel is het *O*

Tuurlijk je kan vast wel met een Excel bestand werken, maar die is niet overal te bereiken (tenzij je Google Docs gebruikt).
Maar daar is het voor mij te laat voor nu haha.

Excel is wel overzichtelijker, dan kan je zien wat je in 1 jaar hebt uitgegeven etc, en kan je nog opmerkingen bij toevoegen, zoals "kapot, refund van $3,21".

Hmm misschien dat ik vanmiddag maar zo'n Excel bestand ga maken :@
Opzich handig, maar ik doe het inderdaad gewoon in een excel bestandje op google docs.
Verwerk hem ook niet bij elke bestelling. Zoek gewoon af en toe in mijn mail op paypal, en werk de bestellingen bij.In excel kan je ook goed bijhouden wanneer 45 dagen om zijn, en inderdaad alle totalen / refunds etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')