Ik kreeg vorige week vrijdag ook een brief voor inklaring. Op de site stond dat zaterdag mijn pakketje geleverd zou worden terwijl ik vrijdag zelf ook gelijk mijn factuur heb terug gestuurd. Vervolgens was het zaterdag en stond er dat hij vandaag geleverd zou worden, tot vanochtend want nu staat er helemaal geen datum. Dus ik wacht maar even lekker ongeduldig afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef jouri1995 het volgende:
Een tijdje terug werd er gezegd dat je automatisch 3s codes kon doorkrijgen via mijnpakket?
Hoe werkt dit precies want ik kom er eerlijkgezegd niet echt uit op de PostNL site.
Edit: Ik heb van een zending trouwens ook een brief gehad dat deze bij inklaring ligt. maar op mijnpakket word verteld dat deze morgen bezorgd word? Terwijl ik nog geen factuur teruggestuurd heb.
oei.. die wil je niet meer in huis hebben..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Deugniett het volgende:
Mijn China +/- 5dollar noodlader heeft het begevenTijdens het opladen is hij uit elkaar geklapt denk ik? De batterij zelf is gaan uitzetten wat wel eens voor komt als je em overcharged (en dat terwijl de lampjes aangaven dat hij leeg was).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zag ik dat de Xenos precies dezelfde verkoopt (volgens mij?!?) ben wel benieuwd of het bij meerdere mensen is gebeurd![]()
Een extra aanleiding om te kijken voor die Yoobao dingen
Vet! En? Leeft 'ie nu nog?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nieuw vliegtuigje binnen![]()
http://www.hobbyking.com/(...)n_NL_Warehouse_.html
Was een hele MJX F47 als spare niet goedkoper dan elk onderdeeltje apart bestellen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Syphixx het volgende:
1 x Futaba T6J 2.4Ghz FHSS/S-FHSS 6ch Transmitter & R2006GS Receiver Combo
1 x Balance Bar for MJX F47
1 x Collar for MJX F47
1 x Connect Buckle (Lower) for MJX F47
1 x Connect Buckle (Upper) for MJX F47
1 x Copper Cover for MJX F47
1 x Flybar Connector for MJX F47
1 x Main Shaft for MJX F47
1 x Tail Motor Holder for MJX F47
Express Mail Service 2-6 days voor 30 euro.. 't is het waard
Ik denk dat kruidvat ook meeleest op FOK! en gelijk wat inkopen doet in Chinaquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Kruidvat heeft een dashcam voor 30!
Voor als iemand nog zo'n ding wilt
Kruitvat is toch chinees?quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat kruidvat ook meeleest op FOK! en gelijk wat inkopen doet in China
Inderdaadquote:
Jup en trekpleister ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kruidvat Holding was sold to the Hong Kong company A.S. Watson in 2002 for ¤1.3 billion. bron
Tja, maar wat heb je dan voor beeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Kruidvat heeft een dashcam voor 30!
Voor als iemand nog zo'n ding wilt
onderdeeltjes was iets van 6 euro ofzo total.. is toch maar rotzooi voor binnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vet! En? Leeft 'ie nu nog?
[..]
Was een hele MJX F47 als spare niet goedkoper dan elk onderdeeltje apart bestellen?
Oh oke, ik wist niet dat ze zo goedkoop warenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup en trekpleister ook
[..]
Tja, maar wat heb je dan voor beeld?
• Hier voor 21 dollar 720P
• Hier voor 22 dollar 1280x960
• Zonder CC - 22 dollar voor 1280x960
30 euro = +-$38.00
17 euro = +-$22.00
Scheelt net niet de helft, je kan er met wat geluk twee kopen in China voor de prijs van 1 hier.
Dat is per site verschillend. Ik zou voor een bedrag van 20 euro geen express service betalen aangezien deze rond de 20 dollar zullen liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef -Remy het volgende:
Ik bestel voor 20 euro en de verzendkosten zijn 0. Maar dan moet ik dus nog wel aan de express-service betalen?! En hoeveel zou dat zijn? Anders haal ik er natuurlijk weinig voordeel uit;-)
Moet je het zo snel in huis hebben dan? Anders heb je het binnen een week of 2 / 3quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef -Remy het volgende:
Ik bestel voor 20 euro en de verzendkosten zijn 0. Maar dan moet ik dus nog wel aan de express-service betalen?! En hoeveel zou dat zijn? Anders haal ik er natuurlijk weinig voordeel uit;-)
Best leuk horloge idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef 0wen het volgende:
2e klokje ook binnen,
Ik vind hem mooi, en zeker geen kermis kwaliteit!
[ link | afbeelding ]
Vet dingetje! Meer foto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef 0wen het volgende:
2e klokje ook binnen,
Ik vind hem mooi, en zeker geen kermis kwaliteit!
[ link | afbeelding ]
Absoluut niet dik, de helft een TW steel horloge denk ik xDquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Vet dingetje! Meer foto's?
Is het een hele dikke kast of valt het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |