Nee, dan gewoon liever gelijk een vriend als het kan. Iemand moet koken voor me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowiesoOok homo's sletten op de uni
Amsterdams bos terwijl het eigenlijk in Amstelveen ligtquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
Rotterdam is mooierquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:49 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Amsterdams bos terwijl het eigenlijk in Amstelveen ligt
Aliens komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rotterdam is mooier
[ afbeelding ]
Dat is de Bombardementsgrens die je ziet. Die lichtjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rotterdam is mooier
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
Jongens ik ga weer, monopoly is toch kwaad als ik het hier wil uithouden mag ik geen berichten meer invoeren dus een onzin-ban (als zoiets bestaat) zal er binnenkort wel aan zitten te komen.
Ook goed. Iemand die voor je kookt is fijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dan gewoon liever gelijk een vriend als het kan. Iemand moet koken voor me.
Ik ben 31quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Je reageert niet erg volwassen ofzo
Monopoly is niet kwaad, hij heeft geen hekel aan je. Jij postte irritant dus dat heeft hij genote, no biggie. Dat heeft verder geen gevolgen ofzo als je verder wel gewoon normaal blijft posten
En knuffelen, en samen dingen doen en zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook goed. Iemand die voor je kookt is fijn
Ik geloof dat ik net gezegd had dat ik náást Monopoly zit, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben 31Heb allang met monopoly gesproken en er is niet zoveel aan de hand volgens hem ik moet meer reageren en minder plaatjes posten.
Niet aan denken, dan voel je je eenzaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En knuffelen, en samen dingen doen en zo.
Geen diarree baggerquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:56 schreef Elan het volgende:
Minder reageren dusEn geen plaatjes meer onnodig posten.
Wellicht niet per se minder reageren, ik post ook best veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:56 schreef Elan het volgende:
Minder reageren dusEn geen plaatjes meer onnodig posten.
Nee joh, ik heb altijd nog toffe vrienden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet aan denken, dan voel je je eenzaam
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wellicht niet per se minder reageren, ik post ook best veel
Maar dan dus gewoon leuk en grappig en gezellig meeposten enzo
In nieuws heb je soms wel leuke discussies hoor. Ik denk dat hier een andere code geldt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wellicht niet per se minder reageren, ik post ook best veel
Maar dan dus gewoon leuk en grappig en gezellig meeposten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |