Creepy is het, misschien tv kijkend in dezelfde kamer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef piepie het volgende:
waar zouden de kinderen zijn geweest toen hij die afscheidsbrief schreef?
pfff, wat bizar toch allemaal
Was er meer dan 1 schijntquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met die getuigenverklaringen, misschien vergist die getuige zich wel en waren het 2 andere kinderen + vader. Dat moet al helemaal raar zijn geweest voor die kinderen. 's middags in Nederland naar het bos, en na het avondeten op vakantie naar Luxemburg. Dan hadden ze ook al wel eerder kunnen vertrekken.
Niet te halen op wat voor "normale tijd"? Bedtijd voor de jongens? Dat was 22.30 ook al niet, en dan nog was het vooral veroorzaakt door het late vertrek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, want Luxemburg was niet te halen op een normale tijd
voor ons onvoorstelbaar, voor hem kennelijk niet danquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon in de kamer aan het spelen
Ik weet niet wat de smoes was, maar zijn vriendin vond het iig logisch/verklaarbaar he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te halen op wat voor "normale tijd"? Bedtijd voor de jongens? Dat was 22.30 ook al niet, en dan nog was het vooral veroorzaakt door het late vertrek.
Een overnachting in Limburg is gewoon niet logisch als je naar Luxemburg gaat.
Niemand gaat overnachten als-tie naar Luxemburg gaat, hier in het Zuiden sta je binnen 2 uur 15 in Luxemburg als je rond 10 uur weggaat... Doe er ruim een uur bij voor iemand uit Utrecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te halen op wat voor "normale tijd"? Bedtijd voor de jongens? Dat was 22.30 ook al niet, en dan nog was het vooral veroorzaakt door het late vertrek.
Een overnachting in Limburg is gewoon niet logisch als je naar Luxemburg gaat.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand gaat overnachten als-tie naar Luxemburg gaat, hier in het Zuiden sta je binnen 2 uur 15 in Luxemburg als je rond 10 uur weggaat... Doe er ruim een uur bij voor iemand uit Utrecht.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de smoes was, maar zijn vriendin vond het iig logisch/verklaarbaar he?
Dat kan natuurlijk ook een naïef blond ding zijn....quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de smoes was, maar zijn vriendin vond het iig logisch/verklaarbaar he?
Hij belde haar toch in Neerbeek dat hij bij het motel was (hij loog, maar zij wist ervan en slikte het)quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ze het geloofwaardig vond... we weten vrij weinig...
hahaha, dat moet haast welquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook een naïef blond ding zijn....
Zouden ze dat niet gemerkt hebben, lui van de polderlandse CSI?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef piepie het volgende:
ik zit zomaar wat te brainstormen in mezelf, maar die vader had zich toch verhangen aan een speeltoestel? Zouden ze daar niet onder kunnen liggen?
Las vanmiddag ook iets over repareren van het toestel, vraag me af wat er mee gebeurd is idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:01 schreef piepie het volgende:
ik zit zomaar wat te brainstormen in mezelf, maar die vader had zich toch verhangen aan een speeltoestel? Zouden ze daar niet onder kunnen liggen?
Ja, maar het is geen uitgemaakte zaak dat ze het niet vreemd vond allemaal, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij belde haar toch in Neerbeek dat hij bij het motel was (hij loog, maar zij wist ervan en slikte het)
Ze kunnen ook wel knallende ruzie aan de telefoon hebben gehad, je weet toch alleen maar wat zij gezegd heeft dat de inhoud van het gesprek was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij belde haar toch in Neerbeek dat hij bij het motel was (hij loog, maar zij wist ervan en slikte het)
misschien niet? totaal niet bij ze opgekomen ....quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet gemerkt hebben, lui van de polderlandse CSI?
Dat is al een week bekendquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:03 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Las vanmiddag ook iets over repareren van het toestel, vraag me af wat er mee gebeurd is idd.
Klopt. Ik begrijp alleen niet dat zij geen argwaan had. Als hij 's avonds niet in een keer door wilde rijden was het logischer om de volgende ochtend te vertrekken voor zo'n relatief kleine afstand.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jeetjequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:03 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Las vanmiddag ook iets over repareren van het toestel, vraag me af wat er mee gebeurd is idd.
Klopt, maar vraag me dan toch af wat dat klimtoestel in dit verhaal ter zake doet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is al een week bekend
En toch heb ik de politie over een boomhoren reppen en ook bloemen bij een boom gezien
Waarom zou de politie dat dan niet melden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen uitgemaakte zaak dat ze het niet vreemd vond allemaal, toch?
Ik weet niet, dat is vaak flink aangetrapte aarde, als paar uur eerder iemand een gat heeft gegraven dan merk je dat wel, denk ik...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef piepie het volgende:
[..]
misschien niet? totaal niet bij ze opgekomen ....
Zo dom zijn ze echt niet hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:04 schreef piepie het volgende:
[..]
misschien niet? totaal niet bij ze opgekomen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |