Nee, daar zit vooralsnog geen logica in. Met een waterdicht alibi wordt ze niet verdacht, net als nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef piepie het volgende:
[..]
oké daar zit logica in, nog een wraakactie dus
Ze was niet thuis op dat moment las ik ergens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook een alibi had....
Dat bedoel ik niet, ik bedoel meer op welke tijd die man ze gezien heeft.. Aangezien hij om 16:20 nog achter zijn pc heeft gezeten.. Was het voor die tijd of na die tijd etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die jongetjes herkennen een grafvorm niet? En de politie die daar 3x ofzo gezocht heeft herkent graven en lijklucht (de honden dan) ook niet?
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Als je naar Luxemburg gaat, dan ga je redelijk vroeg weg, niet om 20 u zoveel.
Wrs zal hij aan de kinderen hebben gezegd dat ze niet naar Luxemburg gaan toch. (Mangel aan geld?)
Je gaat niet om 20 u zoveel naar Luxemburg, vanuit Utrecht is dat hooguit 3,5 uur rijden.
Hij zou met de jongens in Zuid-Limburg overnachten, en de volgende dag verder gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Als je naar Luxemburg gaat, dan ga je redelijk vroeg weg, niet om 20 u zoveel.
Wrs zal hij aan de kinderen hebben gezegd dat ze niet naar Luxemburg gaan toch. (Mangel aan geld?)
Je gaat niet om 20 u zoveel naar Luxemburg, vanuit Utrecht is dat hooguit 3,5 uur rijden.
Het was rond 12;00 UURquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel meer op welke tijd die man ze gezien heeft.. Aangezien hij om 16:20 nog achter zijn pc heeft gezeten.. Was het voor die tijd of na die tijd etc.
Jawel, want Luxemburg was niet te halen op een normale tijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.
Een beetje hotel, motel, Holiday Inn kun je ook wel om middernacht inchecken, dus die stop in Limburg is niet logisch.
Dat is gek, hij heeft het misschien wel afgesproken, maar dan ga je hooguit om 12 uur 's middags weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat niet om 20.15 uit Vleuten weg onderweg naar Luxemburg om dan in Limburg een motel te nemen, zeker niet als je de kinderen al om 09.30 bij hun moeder in Zeist hebt opgehaald.
Ja, goeie vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef piepie het volgende:
Was zijn huidige vriendin niet aanwezig die middag? Heeft die uberhaupt niets vreemds gemerkt aan hem?
Is niet bekend gemaakt. Ze vertrokken pas rond 20:15 uur trouwensquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef piepie het volgende:
Was zijn huidige vriendin niet aanwezig die middag? Heeft die uberhaupt niets vreemds gemerkt aan hem?
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje hotel, motel, Holiday Inn kun je ook wel om middernacht inchecken, dus die stop in Limburg is niet logisch.
Woonde hij niet samen met die vriendin?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is gek, hij heeft het misschien wel afgesproken, maar dan ga je hooguit om 12 uur 's middags weg.
We weten niet wat hij de moeder op de mouw gespeld heeft en zijn vriendin in Vleuten. Nou ja, die laatste dat ze in Limburg zouden logeren in een motel dus, want nog gebeld.
Maar vond zij het niet gek dan allemaal?
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Woonde hij niet samen met die vriendin?
Ze waren rond het middaguur in het Doornse Gatquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.
Ja, in Vleuten idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Woonde hij niet samen met die vriendin?
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kinderen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).quote:
preciesquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet logisch dat hij die dag vrij is en vervolgens pas in de avond op vakantie gaat. Of ze moeten de hele dag aan het inpakken zijn geweest.
Zei ik ook al een paar dagen gelden. Maar misschien ging ze zelf op vakantie of kon ze geen vrij krijgen omdat alle ouder-collega's deze weken al vrij warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kindeen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).
Ja, klopt, is ook vreemd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vind ik op zich al vreemd dat ze dan niet meegaat op "vakantie".. Kon ze geen vrij krijgen op der werk(mits ze dat heeft), of had ze een hekel aan die kinderen(zou ook versoberde omgangsregeling kunnen verklaren).
Zijn vriendin vond het geloofwaardigquote:
Ik weet het niet zo met die getuigenverklaringen, misschien vergist die getuige zich wel en waren het 2 andere kinderen + vader. Dat moet al helemaal raar zijn geweest voor die kinderen. 's middags in Nederland naar het bos, en na het avondeten op vakantie naar Luxemburg. Dan hadden ze ook al wel eerder kunnen vertrekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren rond het middaguur in het Doornse Gat
Gewoon in de kamer aan het spelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef piepie het volgende:
waar zouden de kinderen zijn geweest toen hij die afscheidsbrief schreef?
pfff, wat bizar toch allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |