Ja, voor jou ja, je bent hier vastgeroest...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen probleem, maar dingen die dagen bekend zijn tig keer moeten vertellen wekt op een gegeven moment wrevel.
Stukje warrigheid vanuit de politie idd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef webb2012 het volgende:
[..]
En we worden ook steeds op het verkeerde been gezet door politie en nieuwssites
Lees je gewoon EERST een beetje in. OP geeft je mogelijkheden genoeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
geef gewoon antwoord of negeer het, mensen blijven toch dingen vragen
Ik heb het over het algemeen, JIJ betrekt het op jezelfquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef piepie het volgende:
[..]
pfff, alleen die vraag over internationaal opsporingsbericht? Verder heb ik alleen hardop gedacht hier.
Beetje virendelijker kan ook wel hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je gewoon EERST een beetje in. OP geeft je mogelijkheden genoeg.
ja precies, ik opper dat de kinderen mss wel zijn meegenomen naar oost-Europa en dan wordt dat direct afgedaan als ondenkbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, voor jou ja, je bent hier vastgeroest....
Jij laat ook weinig mogelijkheid open voor out of the box-thinking hoor imho.
Heb je vakantie of wat?
Gelul. De OP is om bij te blijven. Gebruik 'mquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, voor jou ja, je bent hier vastgeroest....
Jij laat ook weinig mogelijkheid open voor out of the box-thinking hoor imho.
Heb je vakantie of wat?
ik vraag hier niks, lees wel op normale nieuwssitesquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je gewoon EERST een beetje in. OP geeft je mogelijkheden genoeg.
Staat er wél. Liveblog RTV Utrecht+ updates politiequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef Lpunt het volgende:
Staat niks qua nieuwsberichten in de op, alleen linkjes naar updates van nieuwssites. Een echte op bevat toch daaaaar de informatie over gebeurtenissen en nieuwtjes?
Nee, laat een beetje ruimte voor users open die niet bijna 24/7 aanwezig zijn en doe wat vriendelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelul. De OP is om bij te blijven. Gebruik 'm
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje virendelijker kan ook wel hoor...
Tja, dat is in zo'n familiedrama vermoedelijk het minst waarschijnlijke scenario.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef piepie het volgende:
[..]
ja precies, ik opper dat de kinderen mss wel zijn meegenomen naar oost-Europa en dan wordt dat direct afgedaan als ondenkbaar.
nee dus, een link en thats it. Soms wordt t ook echt echt bijgehouden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat er wél. Liveblog RTV Utrecht+ updates politie
Dat is ook ondenkbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef piepie het volgende:
[..]
ja precies, ik opper dat de kinderen mss wel zijn meegenomen naar oost-Europa en dan wordt dat direct afgedaan als ondenkbaar.
Nee. Er is écht heel makkelijk bij te lezen op bijv de liveblog van rtv Utrechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, laat een beetje ruimte voor users open die niet bijna 24/7 aanwezig zijn en doe wat vriendelijker..
maar bij die man zou zo'n scenario imho best eens kunnen passenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:37 schreef kuil het volgende:
[..]
Tja, dat is in zo'n familiedrama vermoedelijk het minst waarschijnlijke scenario.
wie zeikt haar Af dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef webb2012 het volgende:
Rustig rustig jongens.. Whiskers doet ook haar best om het hier een beetje bij te houden etc..Lijkt me niet reeël om er dan zo af te zeiken.
Zal wel ergens 2 topics terug geweest zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef delano.888 het volgende:
Zijn die 2 houten kruisen (nu.nl) hier al besproken? Ik lees zo snel niks maar topics lopen ook zo hard..
Ik denk dat je hier een heel goed punt hebt. Zo had ik er nog niet over nagedacht maar ik vind het erg logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel dat het vermoorden van zijn kinderen een soort van extra stok achter de deur was voor de suïcidepoging. Nadat zijn kinderen dood waren was er zeker geen weg meer terug.
Nee, ik weet iig van niets...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef delano.888 het volgende:
Zijn die 2 houten kruisen (nu.nl) hier al besproken? Ik lees zo snel niks maar topics lopen ook zo hard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |