Ik heb mij ooit eens laten wijsmaken dat het goed is voor je nagels. Na een week lang 5 van die zakken naar binnen gewerkt te hebben, ben ik er maar mee gestopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Moet ik trouwens nog een zak van dittum meenemen, of slachten we die ter plekke?
¤1,30 meen ik wat Anne zei.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
moest iedereen nou ook geld voor de pond mee hebben?
't was ook een grapjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
Het is een pond, daar kun je vast niet pinnen.
Omkopen met perenijsjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
Misschien kunnen we betalen in muntdrop?
deze postquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef BlackLining het volgende:
Zoals het er nu uit ziet blijft het morgen alsnog gewoon helemaal droog![]()
Weerberichten
http://www.buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag
Nicequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
Mijn bril past in mijn helm![]()
Zonet de brommert volgetankt en meteen even 't recept van de dokter opgehaald.
Dus ik ben er sowieso bij. Met of zonder bril.
Hij is pas net thuis, dus daar gaan we zo aan beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice
Is SD al wat verder met z'n oliedruk geneuzel?
DM!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef stinkie het volgende:
Klawie pm even je nummer voor morgen
En een nummer van iemand die bij het beginpunt leeft is ook wel handig
Dan ga je half elf niet halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Voor zij die meelurken: contingent Rotterdam premeet 9.30 @ benzinestation afslag 21 aan de A15, bij Ridderkerk.
volgens google maps is het een uur en 10 minuten als we ons aan de snelheid houden dus we zijn gewoon op tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ga je half elf niet halen![]()
Ik ben gdvrr idd net pas thuis; moet nu nog naar Gnep om olie en dat filtertje te gaan doen
Staat nu denk inter weken stil. Dat horlogebatterijtje wat erin zit kan het maar beter doen. Anders startkabelsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:08 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, hier ook alles klaargelegd, accu nog even aan de lader gezet, toch weer tijdje stil gestaan. Zo'n VFR aanduwen ga ik ook liever niet nog een keer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |