lijkt me wel handig, en dan neem ik aan dat we vanavond de knoop zullen doorhakken of t wel of niet doorgaat op basis van de meest recente weerberichten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kloptmaar moeten we de eventuele afhakers ivm weer (waar ik er eentje van was) misschien ff opnieuw polsen?
ik ben niet een van die personenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef Vrieskist het volgende:
Ik dacht dat het sowieso wel doorging, er waren zelfs genoeg die met tropische regenbuien nog wel wilden rijden.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
ik ben niet een van die personen
Zoals de hele week al. Vandaag zou het ook de hele dag gaan regenen volgens de berichten..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef BlackLining het volgende:
Mja, met een bietje pech vertrekken we in de regen. Maar volgens mij valt het best wel mee allemaal
Daarom durf ik het ook aan, had geen zin om te snorkelen op de snelwegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef BlackLining het volgende:
Mja, met een bietje pech vertrekken we in de regen. Maar volgens mij valt het best wel mee allemaal
het is hier wel droog ja, maar erg dreigend en grijs..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zoals de hele week al. Vandaag zou het ook de hele dag gaan regenen volgens de berichten..
Typisch Hollands weer, dus niks aan de hand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
het is hier wel droog ja, maar erg dreigend en grijs..
Goed schuin door de bochten, daar zit nog wel wat profiel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef stinkie het volgende:
Zit op de waarschuwingsnokjes op mijn voorband, dus geen regen bitte. Duiken doe ik zondag al
Wheelie trekken van 140 kilometerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef stinkie het volgende:
Zit op de waarschuwingsnokjes op mijn voorband, dus geen regen bitte. Duiken doe ik zondag al
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
Het start- en eindpunt:
http://goo.gl/maps/TfF96
Tijdstip:
10.30 uur verzamelen, 11.00 uur vertrekken
Ik schreef al: hebbesquote:
1,5 uur rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik schreef al: hebbes
5 kwartier rijden
Wie die afstands in de minste tijd aflegt, die hoort een ijsje te krijgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
1,5 uur rijden.![]()
Zullen we een prijsje uitreiken naar diegene die de grootste afstand aflegt naar de rit? Krijgt diegene 2 perenijsjes.
van mij huis is het 48 mijl, vorige week ff verkenningsritje gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
1,5 uur rijden.![]()
Zullen we een prijsje uitreiken naar diegene die de grootste afstand aflegt naar de rit? Krijgt diegene 2 perenijsjes.
Had ik nu maar wel tijd, dan zou ik sowieso winnen geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
1,5 uur rijden.![]()
haha ja, voor jou minstens 300kmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Had ik nu maar wel tijd, dan zou ik sowieso winnen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mss een bakje huzarensalade?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
Hamburger speklapje worstje en saté oid? Wat stokbrood en kruiden/knoflook boter en sambasaus
Daar ben ik eigenlijk gestopt met lezen. Eensquote:
homo!quote:
Er rijden genoeg rijstraketten mee hoorquote:
Nooit gehoord van rijst aan een stok rijgen en grillen?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef BlackLining het volgende:
Vergeten we niet ook voor Danger.Mouse te zorgen?
Heb jij ooit onze kelder gezien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef BlackLining het volgende:
Vergeten we niet ook voor Danger.Mouse te zorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu we het erover hebben, ik moet de vorige lading 'vlees' nog wegbrengen naar de slager![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik zie anders geen perenijsjes op de lijst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Gummiebeer het volgende:
Onderweg zullen we vast ook wat kanen en dan nog al die perenijsjes.
Toetjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie anders geen perenijsjes op de lijst.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Moet ik trouwens nog een zak van dittum meenemen, of slachten we die ter plekke?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Moet ik trouwens nog een zak van dittum meenemen, of slachten we die ter plekke?
dittum en is (op legale wijze) alleen vanaf de snelweg te bereiken en niet via de oprit van de a15quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Voor zij die meelurken: contingent Rotterdam premeet 9.30 @ benzinestation afslag 21 aan de A15, bij Ridderkerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |