quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
Het idee is ontstaan om een keer een transalpAllroad editie rit te rijden. Een route is reeds beschikbaar van ongeveer 100km die begint en eindigt in Veldhoven (ja, dat is in Brabant) Omdat Deka en ik dit allebei niet vlak voor onze vakantie gaan doen zal dit ergens eind van de zomer plaats moeten gaan vinden. Ik ga de route nog wel even testrijden als ik terug ben uit Schotland.
Belangrijkste is wel om even te weten of er uberhaupt interesse is om deze rit te rijden. Vul daarom aub even de poll in;
Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
• Ja
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hoeveel personen doen er nu trouwens mee aan de BBQ? Oftwel: Hoeveel mensen hebben er tot nu toe betaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb een grote gas barbecue via t werk kunnen regelen. De inkopen doen we denk ik pas vrijdag of zaterdagochtend.
Ik sta wel in de lijst voor de bbq, maar ik heb nog niet betaald, aangezien ik nog niet weet of ik kom.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoeveel personen doen er nu trouwens mee aan de BBQ? Oftwel: Hoeveel mensen hebben er tot nu toe betaald?
morgen worden de boodschappen gedaan, dus morgenochtend laten weten of je meegaat en dan ff geld overmakenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik sta wel in de lijst voor de bbq, maar ik heb nog niet betaald, aangezien ik nog niet weet of ik kom.
Ga morgen besluiten of ik wel of niet ga, maar dan ben ik waarschijnlijk te laat om evt. deel te nemen aan de bbq.
Ah ok, weet niet of het geld wel op tijd binnen is dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen worden de boodschappen gedaan, dus morgenochtend laten weten of je meegaat en dan ff geld overmaken
Das zuur...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef lipjes het volgende:
Oke, ik ga officieel niet mee.
Vandaag terug van de arts en moet rust houden
Rest staat in het mc topicquote:
van mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wil de persoon ....ach uit Zevenaar die op 9 mei de betaling heeft gedaan voor de meet zich melden? Er staat geen usernaam bij de betaling dus ik weet niet van wie hij is
einschtein is sponsorquote:
Einschtein!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb per ongeluk de verkeerde usernaam bij de overschrijving gezet
Is ook eigenlijk een beetje de bedoeling Annequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef Anne het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. lipjes is sponsor en salatrel heeft onder einschteins naam overgeboekt.
Mannen. Vage wezens.
Gummie: Editnerd! Nu denkt de rest dat IK gek ben.
Mijn geld is onderwegquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tevens hebben betaald voor de BBQ:
SD
Anne
Dekatria
Einschein
Gummiebeer
Wally
ik heb het net overgemaakt 5 tellen geleden met mijn eigen naam uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ja godverdomme nu ben ik nog geen steek wijzer![]()
Stuur maar een DM met je volledige achternaam, ik ga me er niet meer aan wagen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef Anne het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. lipjes is sponsor en salatrel heeft onder einschteins naam overgeboekt.
Mannen. Vage wezens.
Gummie: Editnerd! Nu denkt de rest dat IK gek ben.
Ontvangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het net overgemaakt 5 tellen geleden met mijn eigen naam uiteraard
goed dat je het zegt ik pm stienkie effequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel alleen terug rijden eh?
ik heb ook geld overgemaakt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tevens hebben betaald voor de BBQ:
SD
Anne
Dekatria
Einschein
Gummiebeer
Wally
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wil de persoon ....ach uit Zevenaar die op 9 mei de betaling heeft gedaan voor de meet zich melden? Er staat geen usernaam bij de betaling dus ik weet niet van wie hij is
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb ook geld overgemaakt!
Op 09-05
Alleen Bozz was onduidelijk, de rest heeft netjes bij het overschrijven zijn usernaam vermeldtquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:26 schreef BlackLining het volgende:
Als ik Gevaarlijke Muis was zou ik gewoon even opschrijven van wie je het zeker weet, en de rest maar laten bewijzen door het rekeningnummer via DM te sturen ofzo
Altijd Bozz weer he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen Bozz was onduidelijk, de rest heeft netjes bij het overschrijven zijn usernaam vermeldt
Tuig. Gajes.quote:
Tevens heb ik er ook zin inquote:
in den helsdeur is het de hele dag droog geweest, is pas sinds 6 uur aan het regenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tevens heb ik er ook zin in
Weer lijkt wel wat beter te gaan worden. Af en toe een buitje, maar dat boeit niet zoveel. Als het maar niet continue met bakken naar beneden stroomt zoals vandaag, vind ik het best.
http://europa.buienradar.nl/3daagse.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |