Ja doe mij een lol holquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef APK het volgende:
Oh, gadverdarrie.
Weer dat hol van dat paard
Even zoeken
Ach dat arme beestquote:
Dat is nog natuurlijkquote:
Slechte eigenschap tegenwoordig, jaquote:
Je vast lullen is ook niet zo handig om te zeggenquote:
Trustequote:
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!quote:
Dat is geen excuus btwquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!
Woon je in de buurt van Amersfoort?
Hoiquote:
Ja we blijven niet aan de gangquote:
Serieus ik zou je niet willen missen hier en iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
om jou te eren en mij voorgoed te laten verdwijnen
God gaat slapen!quote:
Godverdomme zeg bejaardentehuis hierquote:
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?quote:
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hoe vind je de tijd voor dat broertjes topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
Ik slaap vannacht voor het eerst in 2½ jaar weer alleen op een kamer
Nee, niks aan de hand: B heeft gisteren z'n bed naar z'n eigen huisje verhuisd, dus Soneal heeft afgelopen nacht al in zijn kamer geslapen (die sliep in S'veen altijd op mijn kamer), en afgelopen nacht was N hier ook, maar komende nacht niet....
Zit je in het donker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Die sneaken naar elkaars kamer denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Slimquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De puinhoop negeren en tegen B zeggen dat hij z'n eigen zooi nog moet komen opruimen
Volgens mij zitten de meeste langs de A73quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?
Is dat een subforumquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de meeste langs de A73
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hééé Allenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelenquote:
toch niet een Hyundai Getz?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelen
Ik sliep al Sas ,en met alert on you .... Werd ik weer wakker..quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar nu echt ...![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sliep al Sas ,en met alert on you .... Werd ik weer wakker..DOE DIE ZAKLAMP UIT EN GA SLAPEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar nu echt ...
...
Neem je me serieus nuquote:
Tis wat he?. Je kan ze niet alleen latenquote:
We willen roddelen, tief op manquote:
Honkbal knuppel is beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn wat duurt dat, dat slapen gaan, volgende keer een bekertje warme melk klaarzetten.
grapjes maak ik gewoon in dat topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
Worden er hier nu grapjes gemaakt met mijn serieuze speurtocht?
Heb je een schepje en emmertje, dan nee dan maken we er geen grapjes overquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
Worden er hier nu grapjes gemaakt met mijn serieuze speurtocht?
vosss is tof.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik vosss tegenkom loopt het altijd uit de hand, geen idee waarom?
lopen er behalve zwijnen nu ook al vossen rond?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er op de Grebbeberg zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
lopen er behalve zwijnen nu ook al vossen rond?
Jacht instinktquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, ik ga weer eens fijn de bodem omwoelen met Pinksteren.quote:
in het kader van de paardenliefde moet het wel een beetje passen natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Nou we zijn wel vriendelijk tegen onze gast
Trappen, of dikke lulquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef sacha het volgende:
[..]
in het kader van de paardenliefde moet het wel een beetje passen natuurlijk
Dat zeikmutsen past je niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Zie bovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zeikmutsen past je niet.Doe maar gewoon lekker rebels.
Noem je mij nu 'gast'?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Ja gast, wat is daar mis meequote:
Doe ik ook ffquote:
zo ver ben ik niet gegaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat vind je van m'n tietencolectie?
De poesjes zijn leukerquote:
Echt, ik vind dat best normaal. Héé gast hoe gaat het... BENGquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik op straat zo word aangesproken bal ik meteen mijn vuisten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Zo snel al?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik op straat zo word aangesproken bal ik meteen mijn vuisten.
Hoe zit 't dan met: Hee gozer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt, ik vind dat best normaal. Héé gast hoe gaat het... BENG
Daar heb ik in het algemeen een pesthekel aan. Ik werd ooit ingewerkt door iemand. En dan gaat het in dit mapje, en dan pak je een pennetje en dan gaat dat weer in dat laatje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef sig000 het volgende:
Kijk wanneer er in verkleinwoorden gesproken gaat worden dan moet je ook niet bij mij zijn.
Hahahaha hoe herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik in het algemeen een pesthekel aan. Ik werd ooit ingewerkt door iemand. En dan gaat het in dit mapje, en dan pak je een pennetje en dan gaat dat weer in dat laatje.
AAAAAHHGGGGGGGGGGGG Agressie (tje)
Ja een klapjequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha hoe herkenbaarEcht gewoon sloan!!
Zo iemand verdient een klapje op zijn neusje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik in het algemeen een pesthekel aan. Ik werd ooit ingewerkt door iemand. En dan gaat het in dit mapje, en dan pak je een pennetje en dan gaat dat weer in dat laatje.
Bij mij gaat het misschien nog wat verder, ik kan dan werkelijk mezelf verliezen en dan is er een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet, maar ik moest wel even roken af en toequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het misschien nog wat verder, ik kan dan werkelijk mezelf verliezen en dan is er een probleem.
Het is soms best lastig om je in te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo iemand verdient een klapje op zijn neusje.
Nou als je ergens werkt hou je je wel in, ik wel iigquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is soms best lastig om je in te houden.
Ik kan dat wel, maar ik laat mijn ontevredenheid over het gebezigde taalgebruik wel verbaal wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is soms best lastig om je in te houden.
Ook op mijn werk sta ik bekend als iemand die soms weleens wat doordraaft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je ergens werkt hou je je wel in, ik wel iig
Soms heb je je maar in te houden, en echt ik maak er geen drukte om.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook op mijn werk sta ik bekend als iemand die soms weleens wat doordraaft.
Het is natuurlijk wel wat afhankelijk wat je doet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms heb je je maar in te houden, en echt ik maak er geen drukte om.
Ja dan ken je de klappen van de zweep.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, paardenbusiness hč.... dan heb je dat.
Ben je uitsmijter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel wat afhankelijk wat je doet.
Het is een baasquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
* tonja zet haar helmpje op en zoekt dekking![]()
Geen idee, maar ik neem het zekere voor het onzekere.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]Honkbal knuppel was ook gevallen in dit topic he?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Soury het volgende:
Mijn zus en ik hadden vroeger als we ruzie hadden altijd de zin " Ja doeg teken maar een paard"
Dat is wel toepasselijk hier en nu
Jij bent tekende Tonja toch. En een Paarden topic. Nou ja Teken maar een paardquote:
whahaha right op die fietsquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent tekende Tonja toch. En een Paarden topic. Nou ja Teken maar een paard
Help me morgen even herinneren, dat teken ik een paard voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent tekende Tonja toch. En een Paarden topic. Nou ja Teken maar een paard
Ik fiets mijn nest in.quote:
Altijd goedquote:
Is Sig ook uit de buurt, altijd leuk om eens wat af te sprekenquote:
Nee, maar waar ie precies zit ... Ergens onder de Veluwe meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Is Sig ook uit de buurt, altijd leuk om eens wat af te spreken
Oh dat is best ver.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar waar ie precies zit ... Ergens onder de Veluwe meen ik me te herinneren
Ooohh nice, die zonder roomquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Valt wel mee, toch?
Ik heb net weer lekker je spaghetti carbonara a la soury op
Ja, die! Nou, ik vind hem net zo lekker als met room, dus.....quote:
Ja die is goed he? Ik denk dat door het aantal eieren de room niet nodig isquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die! Nou, ik vind hem net zo lekker als met room, dus.....
En een lekkere salade erbij, dat was weer smullen
Ja dat denk ik ook en het is supersimpel om klaar te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is goed he? Ik denk dat door het aantal eieren de room niet nodig is
Hoi heksquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand ff recept posten van Soury haar spagetti carbonarahoi mensjes van over de 40+
hoi Dees sla hem gelijk ff op dank je welquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi heks
http://www.tastyweb.nl/re(...)e/echte#.UV2Uv8sayK1
Ik zat al te zoeken Dat is umquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi heks
heb hem al zaterdag ff proberen in elkaar te flansen, klinkt lekkerquote:
Lekker basic.. (Maar dat wist ik ook al welquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi heks
Ik heb mijn recepten opgeslagen in een map in mijn bladwijzers, altijd handigquote:
Ik denk dat ik zondag er voor ga, maar dan in een Italiaans restaurantquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem al zaterdag ff proberen in elkaar te flansen, klinkt lekker
Zal wel recepten heten die mapquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn recepten opgeslagen in een map in mijn bladwijzers, altijd handig
Doe ik ook meestal, ik print ze ook nog eens uit. Dan hoef ik niet elke keer naar mijn pc te lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn recepten opgeslagen in een map in mijn bladwijzers, altijd handig
Zet je je laptop toch op het aanrechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, ik print ze ook nog eens uit. Dan hoef ik niet elke keer naar mijn pc te lopen.
Dat lijkt me niet zo verstandig als ik kookquote:
Ik zou wat proberen dat je zelf niet thuis ook al maakt... Maar smakelijk alvastquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zondag er voor ga, maar dan in een Italiaans restaurant
Dat is ook weer waar, ik meen iig mijn leesbril meequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wat proberen dat je zelf niet thuis ook al maakt... Maar smakelijk alvast
Ctrl +quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig als ik kookPlus kan ik die printjes nog wel lezen zonder bril.
Mijn laptop niet
Wat Leandra zegtquote:
Maak je zoveel rotzooi dan, tijdens het koken ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Leandra zegtDe recepten liggen in de keukenla. En die zien er al niet meer uit door de vlekken
Dat is bij mij juist andersom en zo'n tablet kan ik wel kwijt op mijn aanrecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig als ik kookPlus kan ik die printjes nog wel lezen zonder bril.
Mijn laptop niet
Ja soms staat de boel in de fikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je zoveel rotzooi dan, tijdens het koken ?
Dat was ook de eerste keer hoorquote:
Laten we hopen dat het meteen de laatste keer was, anders moet je weer je keuken soppen.quote:
En daar heb ik een pest hekel aan. Laat mij maar spetteren en spatten met briefjes ipv mijn laptop.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het meteen de laatste keer was, anders moet je weer je keuken soppen.
Niet te dicht bij het vuur houden ... die papiertjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar heb ik een pest hekel aan. Laat mij maar spetteren en spatten met briefjes ipv mijn laptop.
Nee dat gaat wel goed. Ik heb idd open vuur gas dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te dicht bij het vuur houden ... die papiertjes
Het is mijn hobby is ook niet, maar gisteren moesten al mijn keukenkastje eraan geloven. Ik heb ze allemaal leeg geruimd en schoon gesopt, wat een gekkenwerk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar heb ik een pest hekel aan. Laat mij maar spetteren en spatten met briefjes ipv mijn laptop.
Hier ook gasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel goed. Ik heb idd open vuur gas dus.
Dat heb ik in januari gedaan, na al die kut feestdagen. Dan krijg ik het op mijn heupen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is mijn hobby is ook niet, maar gisteren moesten al mijn keukenkastje eraan geloven. Ik heb ze allemaal leeg geruimd en schoon gesopt, wat een gekkenwerk!
Elke dag of alleen in een bepaalde periode... Ze heeft toch geen 365 kastjes mag ik hopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik in januari gedaan, na al die kut feestdagen. Dan krijg ik het op mijn heupen.
Ik had potjes kruiden staan van 2009![]()
Mijn zus doet dat tijdens het koken. Dan pakt ze een kastje per dag. Is wat voor te zeggen.:s)
Dat is inderdaad geen gek idee van je zus. Maar voorlopig ben ik er weer even vanafquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik in januari gedaan, na al die kut feestdagen. Dan krijg ik het op mijn heupen.
Ik had potjes kruiden staan van 2009![]()
Mijn zus doet dat tijdens het koken. Dan pakt ze een kastje per dag. Is wat voor te zeggen.:s)
15 tel ik er zonder ijskast en vriezer Vergeet de oven la nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb 11 keukenkastjes... 1 per maand en dan december vrij af ... Strak plan
Ach, nee! Is Greys daar slachtoffer van geworden? Of is het haar protest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
Heb ik nu weer een rel gemist? Greys op zwart? En er schijnt iets gebeurd te zijn maar ze wil zelf geen moddergooien. Uiteraard niet, zo is Greys
Wat er ook was, het is een groot gemis voor de crew om Greys niet langer in hun midden te hebben. Wat die niet allemaal voor fok gedaan heeft!! Echt jammer!!
Ik heb ze net geteld. Ik heb 40 keukenkastjes, 15 lades en zo'n uitrolbare pantrykast in de keuken en nog 14 keukenkastjes in de bijkeuken. Sjezusquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag of alleen in een bepaalde periode... Ze heeft toch geen 365 kastjes mag ik hopen
Waarvan? Ik heb echt geen idee wat er aan de hand was, maar vind het erg jammer dat ze weer zwart isquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, nee! Is Greys daar slachtoffer van geworden? Of is het haar protest?
Stefan had foto's gepost van de meet en dat was niet de afspraak. Hij scheen dat niet te weten, maar toen het 'm duidelijk werd, had dat niet het gewenste vervolg. Zoiets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarvan? Ik heb echt geen idee wat er aan de hand was, maar vind het erg jammer dat ze weer zwart is
Ach ze stond op een fotoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
Heb ik nu weer een rel gemist? Greys op zwart? En er schijnt iets gebeurd te zijn maar ze wil zelf geen moddergooien. Uiteraard niet, zo is Greys
Wat er ook was, het is een groot gemis voor de crew om Greys niet langer in hun midden te hebben. Wat die niet allemaal voor fok gedaan heeft!! Echt jammer!!
Je lult uit je nek, ze had gewoon toestemming gegeven voor het plaatsen van een filmpje van haar.quote:
Dat heb ik ook gevolgd. Wat een drama om niks zeg. Yvonne die ook niet meer naar meets gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Je lult uit je nek, ze had gewoon toestemming gegeven voor het plaatsen van een filmpje van haar.
Het ging om andere mensen die niet op de foto wilden en de manier waarop daar weer op gereageerd werd.
Je hebt het duidelijk niet gevolgd, ondanks dat ik jou ook in die topics zag posten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevolgd. Wat een drama om niks zeg. Yvonne die ook niet meer naar meets gaat.
Wat een gedoe om een paar overbelichte foto's. En dan gelijk "op zwart" ik vind het overdreven.
Ga dan niet in het openbaar met fokker. Slap gelul
Ja wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Greys is toch een heel vriendelijk persoon?
Dat ontkent niemand volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou wel dus, daarom is het door een paar zeikers uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet gevolgd, ondanks dat ik jou ook in die topics zag posten.
Je snapt er geen reet van, lekker oppervlakkig meeblaten
Ik begreep dat ze geband was en in mijn droomwereld worden vriendelijke mensen niet gebandquote:
Jeuh dat is nieuw op Fok!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel dus, daarom is het door een paar zeikers uit de hand gelopen.
Geband nee tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze geband was en in mijn droomwereld worden vriendelijke mensen niet geband
Ik ben nog nooit gebandquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze geband was en in mijn droomwereld worden vriendelijke mensen niet geband
Nope, maar laat maar lekker zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wel dus, daarom is het door een paar zeikers uit de hand gelopen.
Neuh, zwart was op eigen verzoekquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik niet achter de schermen kan kijken en jij wel maakt nogal wat uit. Ik lees wat ik leesquote:
Alles waar ik het over heb stond voor de schermen, dat jij overal een beetje doorheen scrolled is jouw probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
Dat ik niet achter de schermen kan kijken en jij wel maakt nogal wat uit. Ik lees wat ik lees
Ik ook nietquote:
Ach kort samengevat een paar oververhitten fokkers die Stefan al niet mochten imoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Alles waar ik het over heb stond voor de schermen, dat jij overal een beetje doorheen scrolled is jouw probleem
Samenvatten is volgens mij niet jouw sterkste puntquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach kort samengevat een paar oververhitten fokkers die Stefan al niet mochten imo
Ik zeg toch ook IMO. Je mag hem ook niet denk ik danquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatten is volgens mij niet jouw sterkste punt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee een Mod voor incompetente ezel uitgemaakt.
Gewoon klonen dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee een Mod voor incompetente ezel uitgemaakt.
Die hadden ze door.quote:
Dan ben je een prutstweakerquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die hadden ze door.
het lag er ook erg dik bovenop
Lekker slim danquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die hadden ze door.
het lag er ook erg dik bovenop
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar een grote bek, maar je bent niet achterbaks.
Hahahaquote:
Een hoop mensen snappen niet dat het niet speciaal om een foto van een meet gaat, maar dat daardoor een gezicht (en een IRL-persoon) aan een usernaam komt te hangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Heel jammer dat er altijd maar gezegd wordt, dan moet je maar neit naar een meet komen als je niet op de foto wilt
Ik heb meerdere meets meegemaakt en ook naar openbare (bioscoop avond) geweest. Wat ik niet snap, al sta ik op de foto, hoe en wat link je een naam aan een gezicht. Ik heb een fobo dus iedereen kan me zien. Maar zo niet wat is het probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Een hoop mensen snappen niet dat het niet speciaal om een foto van een meet gaat, maar dat daardoor een gezicht (en een IRL-persoon) aan een usernaam komt te hangen.
Dat kan jaren later tegen je gebruikt worden en dat kan leiden tot zeer onaangename situaties als je die hele meet al weer lang en breed vergeten bent en in een ander topic over iets een mening hebt.
Dit. Daarom ben ik ook nooit naar meets gegaan en heb ik geen fobo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Een hoop mensen snappen niet dat het niet speciaal om een foto van een meet gaat, maar dat daardoor een gezicht (en een IRL-persoon) aan een usernaam komt te hangen.
Dat kan jaren later tegen je gebruikt worden en dat kan leiden tot zeer onaangename situaties als je die hele meet al weer lang en breed vergeten bent en in een ander topic over iets een mening hebt.
Je bevestigd het dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit. Daarom ben ik ook nooit naar meets gegaan
Ik kan wel een voorbeeld geven: Ooit heb ik met een vaag twitteraccount iets gepost over iets dat nogal hot was in de media.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meets meegemaakt en ook naar openbare (bioscoop avond) geweest. Wat ik niet snap, al sta ik op de foto, hoe en wat link je een naam aan een gezicht. Ik heb een fobo dus iedereen kan me zien. Maar zo niet wat is het probleem.
Deed ik wel en had ik wel, toen FOK! nog vriendelijk wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit. Daarom ben ik ook nooit naar meets gegaan en heb ik geen fobo.
En nu zou je zelfs niet meer naar een 40+ meet durven .....quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Deed ik wel en had ik wel, toen FOK! nog vriendelijk was
Dat herken ik wel een beetjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan wel een voorbeeld geven: Ooit heb ik met een vaag twitteraccount iets gepost over iets dat nogal hot was in de media.
Ik had iets soortgelijks in een SC gepost en binnen no time had ik die nerd van DWDD en de Groene Amsterdammer op de voicemail van mijn 06.
Je begrijpt vast wel dat ik hier niet met mijn mobiele nummer loop te zwaaien...
Als een gezicht bij een usernaam past kan dat altijd tegen je gebruikt worden en dat wordt het ook.
Sommige mensen hebben totaal geen inlevingsvermogen en vinden het heerlijk om zoveel mogelijk prive-info van anderen te posten.
Lekker in iemands post history graven, dan kom je altijd wel iets tegen
Is die met of zonder foto's?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu zou je zelfs niet meer naar een 40+ meet durven .....
Elke mongool heeft een smart telefoon met camera. Ik ga nooit meer naar buitenquote:
Open en bloot is wat kort door de bocht . een personal link, die uit eindelijk als ie openbaar wordt gewoon werkt voor iedereen ... Daarnaast wat gebruikers dan weer doen met bepaalde foto's... Linken op andere paginas zoals FB etc ... Het blijft een privacy issuequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetjeMaar joh ik moet eerlijk zeggen dat ik geen facebook heb. Meestal worden die gezellige avondjes open en bloot op het internet geknald. En niemand vind het erg. Ik zie er een beetje Stefan bashen in
In 1999 en 2000 bedoel jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Deed ik wel en had ik wel, toen FOK! nog vriendelijk was
Uit eten met collega's verleden jaar en poef ik stond op facebookquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Open en bloot is wat kort door de bocht . een personal link, die uit eindelijk als ie openbaar wordt gewoon werkt voor iedereen ... Daarnaast wat gebruikers dan weer doen met bepaalde foto's... Linken op andere paginas zoals FB etc ... Het blijft een privacy issue
Ik kan hier wel zeggen dat jullie nooit fotos van mij mogen plaatsen etc, aar wie houd zich daaraan en daarnaast de anonieme users kunnen er ook van alles mee doen.. Een Forum is en blijft oncontroleerbaar
Het gaat niet over jou!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetjeMaar joh ik moet eerlijk zeggen dat ik geen facebook heb. Meestal worden die gezellige avondjes open en bloot op het internet geknald. En niemand vind het erg. Ik zie er een beetje Stefan bashen in
als jjj het verschil niet snapt tussen eenwillekeurige foto op een willekeurige site of een foto op fok ben je nog veel stommer dan ik al dachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke mongool heeft een smart telefoon met camera. Ik ga nooit meer naar buiten
Die ene mini meet (5) waar ik ben geweest heb ik geen compromitterende fotos van terug gevonden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe vaak ik op Facebook sta?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit eten met collega's verleden jaar en poef ik stond op facebook
Waarom gaat het niet over mij? En verder ga je best ver met je instanties. Wat maakt een foto in godsnaam uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet over jou!
Misschien staan er wel mensen met een of andere ziekte-uitkering op een foto die eens in het jaar een leuk avondje uit hebben.
Kan allemaal bij verkeerde instanties terecht komen omdat er zo veel mongolen meelezen.
Miles Davis zei ooit: 'If you don't get it now, you'll never get it.'
Okay, fair enough, dat ging over jazz
Je hebt toch geeneens FB? Of stiekem wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit eten met collega's verleden jaar en poef ik stond op facebook
Ja is goed meisje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
als jjj het verschil niet snapt tussen eenwillekeurige foto op een willekeurige site of een foto op fok ben je nog veel stommer dan ik al dacht
Te vaak waarschijnlijk met Paardquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe vaak ik op Facebook sta?
Toen nog wel, dat was ook de reden dat ik het heb opgedoektquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch geeneens FB? Of stiekem wel?
Ik denk oprecht dat alle vaste posters hier zich daar aan zouden houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
Ik kan hier wel zeggen dat jullie nooit fotos van mij mogen plaatsen etc, aar wie houd zich daaraan
OK verder nog een fijne avond... Ik probeer op tijd naar bed te gaan .. Als het hier eens rustig blijft ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen nog wel, dat was ook de reden dat ik het heb opgedoekt
Dan kan je net zo goed voor goed van het internet oprottenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Er lezen hier redacties van allerlei mediasiciplines mee notabene. Je nichtje dat een hekel aan je heeft kan wel meelezen, een foto van je zien en je hele postgeschiedenis gaan bijhouden om eens lekker te gaan doorroddelen binnen de familie. Je baas kan op fok zitten, misschien is het chufi wel, en die kan herkennen waar jij het over hebt als je weer eens lekker uit je plaat gaat op fok over je rotwerk, enzovoort enzovoort.
Op FOK! Maar buiten Fok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat alle vaste posters hier zich daar aan zouden houden.
Helaas is dat niet genoeg....
Dat hoort een beetje bij deze tijd. Je kan er niet omheenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijfquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet over mij? En verder ga je best ver met je instanties. Wat maakt een foto in godsnaam uit.
Enjoy ERquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga lekker nog een filmke kijken, trusten ChufiFijne avond nog, rest
Waarom? Op andere sites waar ik zit hou ik alles in de hand en kan ik precies aangeven wie wat waar ziet. Dit is het enige openbare forum waar ik post. Verder surf ik veel, lees ik veel, kijk ik veel tv en films online, doe mijn boodschappen en boek reisjes enzo. Allemaal dingen die anderen niet zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed voor goed van het internet oprotten
Ik vergeet altijd mijn camera mee te nemen en mijn telefoon heeft er geen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja genoeg, dat lees ik vaak. En ik ga naar bed en meer van die weg wees onzin.quote:
Nee, binnen de 40+ SC, op de rest van FOK! -en het internet idd- ben je aangeschoten wild als je persoonlijke dingen post die aan een foto gekoppeld kunnen worden.quote:
In het volgende deel. Ok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
Een beetje discussie is er ook niet meer bij.
Mensen posten toch ook foto's en dat gaat ver erg ver. Met kop en kont. Dan kan je soms dat ook wel wat ellende verwachtenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, binnen de 40+ SC, op de rest van FOK! -en het internet idd- ben je aangeschoten wild als je persoonlijke dingen post die aan een foto gekoppeld kunnen worden.
Het schiet al opquote:
Fok forum is public toegankelijk dus elke .... kan meelezen.. , niet posten maar wel kopieren ..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, binnen de 40+ SC, op de rest van FOK! -en het internet idd- ben je aangeschoten wild als je persoonlijke dingen post die aan een foto gekoppeld kunnen worden.
Ik blijf erbij dat je dat zelf doet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok forum is public toegankelijk dus elke .... kan meelezen.. , niet posten maar wel kopieren ..
Ja klopt idd.. Die ouwe lullen die Fok hebben opgericht zijn minstens 40+ .. inmiddels ...
wat heeft dit er mee te maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ouwe lullen die Fok hebben opgericht zijn minstens 40+ .. inmiddels ...
Nee, dat doen mensen zoals Stefan.quote:
Sommige van die ouwe lullen respecteren de oude -ongeschreven- regels misschien nogquote:
Laten we hopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige van die ouwe lullen respecteren de oude -ongeschreven- regels misschien nog
Ahh zie je wel het is Stefan. APK ik heb die foto's gezien. Nou nou die waren zo overbelicht en kut.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat doen mensen zoals Stefan.
En als je vraagt om privacy te respecteren dan gooit hij er nog een schepje bovenop.
Je kunt dus niet meer naar een meet zonder waterdicht contract omdat ratten die aandacht willen -op wat voor manier dan ook- je kop op het internet plaatsen.
Tenzij het zijn eigen vriendin is natuurlijk, die wordt keurig weggesneden.
door te beginnen over persvrijheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige van die ouwe lullen respecteren de oude -ongeschreven- regels misschien nog
Nee maar ik heb een fobo. Als je die post is het kut maar het is niet andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als ik een post maak met jou erop ... zonder dat je dat wilt.. Vind je diet leuk ...
afspraak geschonden, daar gaat het omquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh zie je wel het is Stefan. APK ik heb die foto's gezien. Nou nou die waren zo overbelicht en kut.
En nogmaals als je de mensen niet kent gaat het nergens over
Ja wat schiet je er mee op dat ik je dan niet meer wil zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een fobo. Als je die post is het kut maar het is niet anders
Ken het niet maar veel plezierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
ik ga weer even bij lezen in het emmertje/schepje topic
Het is wel eens voorgekomen dat iemand een foto uit mijn fobo postte. Dat vond ik niet zo grappig maar ja. Ik zet het zelf onlinequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat schiet je er mee op dat ik je dan niet meer wil zien?
Echt he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
ik ga weer even bij lezen in het emmertje/schepje topic
Die verdwenen broertjes deeltje 838363623quote:
Dat is waar , maar dan nog vind ik het niet netjes als ze dat op FoK doen.. Daarbuiten is het vogelvrij ....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen dat iemand een foto uit mijn fobo postte. Dat vond ik niet zo grappig maar ja. Ik zet het zelf online
Het gaat niet over de foto's van yvonne en iteejer, domme trut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh zie je wel het is Stefan. APK ik heb die foto's gezien. Nou nou die waren zo overbelicht en kut.
En nogmaals als je de mensen niet kent gaat het nergens over
Oh daar waar we Sig niet genoeg hadden gewaardeerd... In zijn zoekpogingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verdwenen broertjes deeltje 838363623
Het was op fok, dat was ook snel weg. Ik zit hier als Soury. Ik zit/zat ook op linkedin met foto op mijn cv. Hoe ver ga je als paraquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is waar , maar dan nog vind ik het niet netjes als ze dat op FoK doen.. Daarbuiten is het vogelvrij ....
Lees!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen dat iemand een foto uit mijn fobo postte. Dat vond ik niet zo grappig maar ja. Ik zet het zelf online
Oh wat dieper dus, en hou je een beetje in zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet over de foto's van yvonne en iteejer, domme trut.
Het gaat over de mentaliteit.
Op linkedin zou ik maar nog wel ff blijven als je een andere job zoekt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was op fok, dat was ook snel weg. Ik zit hier als Soury. Ik zit/zat ook op linkedin met foto op mijn cv. Hoe ver ga je als para
Nou nee, neem een hondquote:
Het heeft nu wel jouw aandachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wat dieper dus, en hou je een beetje in zeg
Want dat gaat over?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
Goede aanloop voor discussie in het volgende deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |