Ja doe mij een lol holquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef APK het volgende:
Oh, gadverdarrie.
Weer dat hol van dat paard
Even zoeken
Ach dat arme beestquote:
Dat is nog natuurlijkquote:
Slechte eigenschap tegenwoordig, jaquote:
Je vast lullen is ook niet zo handig om te zeggenquote:
Trustequote:
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!quote:
Dat is geen excuus btwquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!
Woon je in de buurt van Amersfoort?
Hoiquote:
Ja we blijven niet aan de gangquote:
Serieus ik zou je niet willen missen hier en iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
om jou te eren en mij voorgoed te laten verdwijnen
God gaat slapen!quote:
Godverdomme zeg bejaardentehuis hierquote:
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?quote:
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hoe vind je de tijd voor dat broertjes topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
Ik slaap vannacht voor het eerst in 2½ jaar weer alleen op een kamer
Nee, niks aan de hand: B heeft gisteren z'n bed naar z'n eigen huisje verhuisd, dus Soneal heeft afgelopen nacht al in zijn kamer geslapen (die sliep in S'veen altijd op mijn kamer), en afgelopen nacht was N hier ook, maar komende nacht niet....
Zit je in het donker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Die sneaken naar elkaars kamer denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Slimquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De puinhoop negeren en tegen B zeggen dat hij z'n eigen zooi nog moet komen opruimen
Volgens mij zitten de meeste langs de A73quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?
Is dat een subforumquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de meeste langs de A73
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hééé Allenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelenquote:
toch niet een Hyundai Getz?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |