Ja doe mij een lol holquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef APK het volgende:
Oh, gadverdarrie.
Weer dat hol van dat paard
Even zoeken
Ach dat arme beestquote:
Dat is nog natuurlijkquote:
Slechte eigenschap tegenwoordig, jaquote:
Je vast lullen is ook niet zo handig om te zeggenquote:
Trustequote:
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!quote:
Dat is geen excuus btwquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, you naughty fucker!
Woon je in de buurt van Amersfoort?
Hoiquote:
Ja we blijven niet aan de gangquote:
Serieus ik zou je niet willen missen hier en iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
om jou te eren en mij voorgoed te laten verdwijnen
God gaat slapen!quote:
Godverdomme zeg bejaardentehuis hierquote:
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?quote:
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hoe vind je de tijd voor dat broertjes topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
Ik slaap vannacht voor het eerst in 2½ jaar weer alleen op een kamer
Nee, niks aan de hand: B heeft gisteren z'n bed naar z'n eigen huisje verhuisd, dus Soneal heeft afgelopen nacht al in zijn kamer geslapen (die sliep in S'veen altijd op mijn kamer), en afgelopen nacht was N hier ook, maar komende nacht niet....
Zit je in het donker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Die sneaken naar elkaars kamer denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doet de verpleging het licht uit hier na middernacht?
Slimquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De puinhoop negeren en tegen B zeggen dat hij z'n eigen zooi nog moet komen opruimen
Volgens mij zitten de meeste langs de A73quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, vast wel een parenclub bij een afslag van de snelweg in de buurt waar jij woont, toch?
Is dat een subforumquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de meeste langs de A73
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg bejaardentehuis hier![]()
Ik zwaai niet meer vandaag
Hééé Allenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelenquote:
toch niet een Hyundai Getz?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik huur elk weekend een autootje bij Auke Baas om daarna met een per ongeluk afvallend handdoekje door de vage clubs langs snelwegen te wandelen
Ik sliep al Sas ,en met alert on you .... Werd ik weer wakker..quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zei sjoef gedag, die schijnt opeens Allen te heten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar nu echt ...![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sliep al Sas ,en met alert on you .... Werd ik weer wakker..DOE DIE ZAKLAMP UIT EN GA SLAPEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar nu echt ...
...
Neem je me serieus nuquote:
Tis wat he?. Je kan ze niet alleen latenquote:
We willen roddelen, tief op manquote:
Honkbal knuppel is beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn wat duurt dat, dat slapen gaan, volgende keer een bekertje warme melk klaarzetten.
grapjes maak ik gewoon in dat topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
Worden er hier nu grapjes gemaakt met mijn serieuze speurtocht?
Heb je een schepje en emmertje, dan nee dan maken we er geen grapjes overquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
Worden er hier nu grapjes gemaakt met mijn serieuze speurtocht?
vosss is tof.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik vosss tegenkom loopt het altijd uit de hand, geen idee waarom?
lopen er behalve zwijnen nu ook al vossen rond?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er op de Grebbeberg zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
lopen er behalve zwijnen nu ook al vossen rond?
Jacht instinktquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, ik ga weer eens fijn de bodem omwoelen met Pinksteren.quote:
in het kader van de paardenliefde moet het wel een beetje passen natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Nou we zijn wel vriendelijk tegen onze gast
Trappen, of dikke lulquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef sacha het volgende:
[..]
in het kader van de paardenliefde moet het wel een beetje passen natuurlijk
Dat zeikmutsen past je niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Zie bovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zeikmutsen past je niet.Doe maar gewoon lekker rebels.
Noem je mij nu 'gast'?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Ja gast, wat is daar mis meequote:
Doe ik ook ffquote:
zo ver ben ik niet gegaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat vind je van m'n tietencolectie?
De poesjes zijn leukerquote:
Echt, ik vind dat best normaal. Héé gast hoe gaat het... BENGquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik op straat zo word aangesproken bal ik meteen mijn vuisten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
Zo snel al?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik op straat zo word aangesproken bal ik meteen mijn vuisten.
Hoe zit 't dan met: Hee gozer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt, ik vind dat best normaal. Héé gast hoe gaat het... BENG
Daar heb ik in het algemeen een pesthekel aan. Ik werd ooit ingewerkt door iemand. En dan gaat het in dit mapje, en dan pak je een pennetje en dan gaat dat weer in dat laatje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef sig000 het volgende:
Kijk wanneer er in verkleinwoorden gesproken gaat worden dan moet je ook niet bij mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |