Daarvoor zijn ze pliesiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Krijg een beetje een warrige indruk nu, maar dat hebben jullie wrs ook al een tijdje...
Waarom halen ze alles door elkaar bij de politie?

quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maar de chauffeur van de donkere wagen hebben ze nu wel gecontacteerd?

hebben ze er eentje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nu hè.... dat ze jongen hebben.

Pff.... morgen bij het ontbijt misschien al #40....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Doodloper het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen, ik ben bij tot halverwege reeks 35, dat moet ik kunnen onthouden.

Trustequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
Pff.... morgen bij het ontbijt misschien al #40....
slaap lekker allemaal!

quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je heb in die omgeving ook nog 2 blindeninstituten liggen. Vooral op het terrein in Zeist kunnen makkelijk 2 kinderen verstopy zijn en de bewoners, als ze al buiten komen, zien niks.

Ze lezen teveel mee misschien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Krijg een beetje een warrige indruk nu, maar dat hebben jullie wrs ook al een tijdje...
Waarom halen ze alles door elkaar bij de politie?

Nou ja, er zijn natuurlijk ook veel mensen die dit helemaal niet volgen, denk ik.quote:

De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maar de chauffeur van de donkere wagen hebben ze nu wel gecontacteerd?

Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niettemin een blunder toch.
Gaan ze dat nog rectificeren?

Geen idee maar we zaten hier meteen goed met de verkeerde kant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niettemin een blunder toch.
Gaan ze dat nog rectificeren?

Iedereen kan beredeneren dat er sws iets niet klopt, volgens mij... Ik bedoel wat ik eerder al zei als hij keert dan zal hij nog een keer moeten keren om richting Doornse gat te gaan. Of gaat-ie na de eerste kering gewoon door het dorp rijden? Gek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebben

Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef kuil het volgende:
[..]
De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.
Beter stopt de politie nog wat extra tijd in een betere reconstructie van de route Neerbeek - Doornse Gat. Ik neem dat ze er vanuitgaan dat hij vanaf de Tinq met een volle tank vertrok dus moet toch ongeveer bekend zijn hoeveel kilometer er zijn gereden t/m het Doornse Gat?

Mja, misschien dacht hij wel "huh moeten die kinderen niet slapen op dit tijdstip?" of "damn, die rijdt onrustig" oid, en dan onthoud je dat wel een poosje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef kuil het volgende:
[..]
De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebben
Nogmaals: het kaartje met tijdstippen in de Op (originele versie) werd op vrijdagavond als bij Vermist getoond, maar het duurde bijna 24 uur voor het vrijgegeven werd... Waarom???

Ze houden behoorlijk wat achter. Er werd een week ontkent dat er een afscheidsbrief was. Gisteren werd ineens bekend dat die er wél was (ze hadden er alleen weinig aan).quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?

Ja, ik kan wel een plek bedenken, maar dat is ook de plek waar mijn partner als eerste zou gaan zoeken....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
Maar serieus, als je tijd hebt om alles te plannen (afscheidsbrief, hoewel zonder link naar kinderen) en je doel is om de kinderen nooit teruggevonden te laten worden. Dan kan elk persoon hier toch wel een plek bedenken waar dit het geval is?
Misschien ergens te hopen dat het toch een ongepland wanhoopsdaad is en de kinderen toch nog teruggevonden worden.

Het verbruik is niet rechtevenredig met de afstand, want afhankelijk van de snelheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |