PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Tussen de 1 coin en de 100000000kquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Voor hoeveel gaan de TOTS BPL spelers ongeveer ? Xbox ?
is toch niet gelogen wat ik zei?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
150-15,000,000 is al wat nauwkeuriger.
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
POTSie heeft een goeie deal te pakken. 70k goedkoper dan de goedkoopste BIN
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb Clive Tyldesley en Andy Townsend als commentaar
Zo snel mogelijk verkopen idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
U denkt waardedaling?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.
Dit had ik vorig jaar, ik dacht dat ik 2 goede deals had maar iedereen ging zo snel undercutten waardoor ik heel veel verlies maakte. Ik lette dus niet goed op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.
Er al weer opgezet voor 50k meer. Als mensen gaan undercutten hou ik het voor gezien, en houd ik 'm gewoon lekker, want ik hij stond bovenaan mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar, ik dacht dat ik 2 goede deals had maar iedereen ging zo snel undercutten waardoor ik heel veel verlies maakte. Ik lette dus niet goed op.
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niksquote:
TOTY Vertonghenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niks
Jantjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niks
Het zal echt heel goed spelen, maar wat een kutteam.quote:
hoezo een kut team ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het zal echt heel goed spelen, maar wat een kutteam.
Ik speelde vandaag tegen PotsieNL ofzo? Was jij dat ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Soms doet ze me denken aan rihannaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zweeds meisje van 15 zijn met zo'n liev gezichtje, een prima uitspraak hebben en dan ook nog even zo'n gouden keeltje erop. Dan heb je toch wel redelijk wat geluk gehad.
11 BPL spelers in een team geproptquote:
Lijkt er inderdaad echt op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Soms doet ze me denken aan rihanna:p
Nee, da's een wannabequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag tegen PotsieNL ofzo? Was jij dat ?
Lekker jezusquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef rolls-reus het volgende:
Godverdomme goed teammaar dan toch.. Iemand tips?
http://wefut.nl/squad/1465
Deze zin gaan we de hele week horenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:05 schreef Maver24 het volgende:
Benteke is echt geniaal, die ga ik echt halen, hopelijk stijgt zijn prijs nu niet
Godverquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zien 15-jarige meisjes er tegenwoordig zo uit?
[ afbeelding ]
Wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat we opgepakt worden zodra iets intiems plaatsvindquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is dus die Zara Larsson van dat nummer hierboven.quote:
Genoeg SIF Santi's onder de 500k hier, alleen de TOTS stijgt welquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn SIF Santi is inmiddels al aardig undercut...maar ik heb hem nog geen enkele keer verder voor onder de 500k zien gaan
Dat jij geluk hebt.quote:
Ze is zo net een T-Rexquote:
Ik bedoelde natuurlijk de TOTSquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Genoeg SIF Santi's onder de 500k hier, alleen de TOTS stijgt wel
Ja kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat jij geluk hebt.
Vroeger zag een15 jarige meisjes er zo uit:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Padt nog steeds beterquote:
wtf is hidden gemquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Op EA forum zeggen ze dat Diego Mauricio geen hidden gem is
Omdat Hazard geblesseerd is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
Geef Mata en Hazard maar weer een downgrade
zijn sif kost ook al geen fuckquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef v0lt026 het volgende:
Eens kijken of iemand zo gek is mijn IF Lampard te kopen voor de prijs van de SIF
Ja dan kan je nooit zoveel pace hebben.quote:
wel even alle contracten eraf spelen hequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef v0lt026 het volgende:
Eens kijken of iemand zo gek is mijn IF Lampard te kopen voor de prijs van de SIF
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een niet zo bekende speler die toch erg goed is.
Aha ok, merciquote:
Lijkt wel een ventquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
met een botte schep?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja godverdomme man. Ik ben bijna 22 en zou haar vol raken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Met een botte schepquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja godverdomme man. Ik ben bijna 22 en zou haar vol raken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
tsja ik heb het goed voorelkaar met mijn leeftijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vol onverwachts met je pen0r tegen haar voorhoofd beuken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef detennismaster het volgende:
Vandaag in de openbare bibliotheek waar ik aan het leren was zat er toch ook een lekker wijf. Morgen zit ze er weer zei ze.
Ben je thuis Kent?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef detennismaster het volgende:
Vandaag in de openbare bibliotheek waar ik aan het leren was zat er toch ook een lekker wijf. Morgen zit ze er weer zei ze.
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vol onverwachts met je pen0r tegen haar voorhoofd beuken.
okee... Ik snap dat niet. Op leiden centraal lopen echt alleen maar lekkere wijven. Ik zou de hele dag daar zittenquote:
Heel Leiden zit vol met lekkere wijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee... Ik snap dat niet. Op leiden centraal lopen echt alleen maar lekkere wijven. Ik zou de hele dag daar zitten
Denk het wel ja..deze postte je laatst ook al en toen zei ik ook al dat ik hem tof vondquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga jelle proberenheb hem al gekocht.
Maar padt is de enige verbetering?
ik post het zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor team heb je om hem heen gemaakt?
Dan ga ik in Leiden wonenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heel Leiden zit vol met lekkere wijven.
Mirallas niet duurquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Toen ik net keek:
Mirallas 41k
Benteke 358k
Fellaini 255k
Vertonghen 260k
Laagste BIN. MIsschien handig voor iemand
?quote:
Fellaini is goedkoopquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Toen ik net keek:
Mirallas 41k
Benteke 358k
Fellaini 255k
Vertonghen 260k
Laagste BIN. MIsschien handig voor iemand
Die is idd niet duurquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik in Leiden wonenEcht niet normaal. 100% score man wat ik gezien heb. Alles was lekker
Hij is nu niet eens de beste Belgische RM/RW omdat EA in een dronken bui Hazard RM heeft gemaaktquote:
PS3 is altijd duurder eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef v0lt026 het volgende:
Allemaal nog best betaalbaar, of is de ps3 duurder, nog niet gekeken.
dat is echt kutquote:
Hidden gemquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is wel leuk opgedroogd.
[ afbeelding ]
goedkopere spelers en allemaal op een consolequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met alle FOK!'ers voor de Xbox gaan.PS4.
![]()
Ben ik wel van plan inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Dan ga je hem niet kopen vrees ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice, bij 300k koop ik em, wat een stats
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Vantevoren had ik getekend voor 430k, Nu niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice, bij 300k koop ik em, wat een stats
Uni hequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik in Leiden wonenEcht niet normaal. 100% score man wat ik gezien heb. Alles was lekker
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon met alle FOK!'ers voor de PS4 gaan.Xbox 720.
![]()
Sws en dan kom je wat eindbazen tegen bij clubsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Zo heet ie niet eens pannekoek!quote:
Dealquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Ach, die paar tientjes per jaar kunnen er wel vanaf. Met XBL afgelopen jaren toch minder gezeik en grote storingen geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Behalve het internet
hahahahahahahahahaha
Serieus, waarom heb jij em dan nog niet gekocht, 300k had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch zeker 4 voor die prijs eruit zien gaan.
Ho, wacht even. Wij willen de helft van dat ps3 tuig niet in onze community.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Meer respect over je zus jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
Is die hoer van chelsea al op het veld gekomen?
Oohw haha zou best kunnen jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk het wel ja..deze postte je laatst ook al en toen zei ik ook al dat ik hem tof vond
Ik wacht nog ff die release af als je het niet erg vindt. Maar als PS4 qua menu's enzo net zo slecht is weerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Ja volgens mij wel, dus als je gewed heb van ja bij unibetquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ben jij eigenlijk minder begaafd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, waarom heb jij em dan nog niet gekocht, 300k had ik het wel geweten
Omdat ik momenteel de coins nog niet heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, waarom heb jij em dan nog niet gekocht, 300k had ik het wel geweten
Nee, had je er geld op ingezet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
wilde alleen een grapje maken eigenlijk. vandaar de toevoeging hahahahahahahahahahahhaa. Ik ga ook de nieuwe xbox kopen hoor. Wil wel eens met en tegen jullie spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die paar tientjes per jaar kunnen er wel vanaf. Met XBL afgelopen jaren toch minder gezeik en grote storingen geweest
Je hebt geen respect over iemand je hebt respect voor iemand, en je spreekt met respect over iemand. Mooie contaminatie wel.quote:
Ja. PS3.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
er is nog helemaal niks bekend over de nieuwe xbox en iedereen heeft al besloten?
Het verschil met xbox is dus best grootquote:
Mooi laatbloeierquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt geen respect over iemand je hebt respect voor iemand, en je spreekt met respect over iemand. Mooie contaminatie wel.
Zegt nu weinig..hij is erg rare. Als de BINs ook gekocht worden welquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het verschil met xbox is dus best groot
Karmaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Nickskuh het volgende:
Ik word hier helemaal gek, Arteta, Jagielka enzo in pakketjes![]()
Ze hebben echt een geintje uitgehaald met die kaarten..Iwan en ik hadden er ook een hoop. Ik had 3 TOTS/IF spelers van vorige week in mijn eerste 3 packs. EN toen waren ze net een paar minuten uit packsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef Nickskuh het volgende:
Ik word hier helemaal gek, Arteta, Jagielka enzo in pakketjes![]()
mij wel ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Wij willen de helft van dat ps3 tuig niet in onze community.
We sluiten ons wel gewoon aan bij de Vip NL clan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
Kunnen we 1 hardcore clan oprichten op de Xbox. Zijn we gelijk het ruigste stel online.
Stelletje smeerlappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben echt een geintje uitgehaald met die kaarten..Iwan en ik hadden er ook een hoop. Ik had 3 TOTS/IF spelers van vorige week in mijn eerste 3 packs. EN toen waren ze net een paar minuten uit packs
Ja, join mijn eenmansclan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
We sluiten ons wel gewoon aan bij de Vip NL clan.
Als je iets serieuzer bent in gaming is een Xbox wel beter lijkt mij vind de ps3 altijd "kaal"voelenquote:
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Wij willen de helft van dat ps3 tuig niet in onze community.
TOTS Consistent lijken gestagneerd qua prijs. Mensen verkopen ze niet meer om packs te kunnen kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Nickskuh het volgende:
Lens gaat ook maar niet omlaag, ga m nu maar kopen dan.
Ik heb de controller van de playstation gezien, dat maakt de keuze wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
er is nog helemaal niks bekend over de nieuwe xbox en iedereen heeft al besloten?
Het liefst kom ik nu al online, wat een slaapverwekkende wedstrijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter kom je vandaag wat eerder online, ben liever any als er een goede spits is.
Ik heb er wel eentje met alleen schijt voor jequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand die gif van Bommeltje dat het lijkt alsof ie moet schijten?
Is slechts 2 keer besproken vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Topiek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)_verkrachting__.html
quote:zit je ook op de ps3 of zit je op de xbox?
Godverdomme al 10x gepost hier vandaagquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Topiek het volgende:
dat sowieso jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb de controller van de playstation gezien, dat maakt de keuze wel heel makkelijk.
[..]
Het liefst kom ik nu al online, wat een slaapverwekkende wedstrijd.
en xbox lijkt mij beter in het algemeenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
Als je iets serieuzer bent in gaming is een Xbox wel beter lijkt mij vind de ps3 altijd "kaal"voelen
rot opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef quer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje met alleen schijt voor je
Ik hou niet zo van een vast abonnement van 10 euro per maandquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat sowieso jamaar als de xbox echt always online is zoals men nu zegt dan hoeft het voor mij niet hoor
Je bent al de 5e vandaag die dit postquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Topiek het volgende:
http://www.nu.nl/games/34(...)zonder-internet.htmlquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat sowieso jamaar als de xbox echt always online is zoals men nu zegt dan hoeft het voor mij niet hoor
You got EA'dquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een vast abonnement van 10 euro per maandDat is 3x /4x zoveel als wat ik nu betaal plus dat ik nu ook een een tijdje niet kan hebben. Als je dat straks doet kost dat nog meer moneyz
Gewoon 500 euro halen en dan weer live voor 35 euro per jaar kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een vast abonnement van 10 euro per maandDat is 2x zoveel als wat ik nu betaal plus dat ik nu ook een een tijdje niet kan hebben. Als je dat straks doet kost dat nog meer moneyz
Jij bent de 5e dit dit post in de laatste 5 minutenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bent al de 5e vandaag die dit post
Omniquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
ben je clubs aan het spelen en aan het praten via Skype...
gelijkertijd ook een speler krijgen van een van je medespelers, die daarbij de opmerking maakt:
[..]
De Xbox is ook zeer compleet aan het worden door die integratie van Xbox Music en Internet Explorer. Ze hebben in ieder geval een hele goede stap gezet daarmee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
Als je iets serieuzer bent in gaming is een Xbox wel beter lijkt mij vind de ps3 altijd "kaal"voelen
Niet dat iemand die dingen ooit gebruikt maar tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De Xbox is ook zeer compleet aan het worden door die integratie van Xbox Music en Internet Explorer. Ze hebben in ieder geval een hele goede stap gezet daarmee.
Gare abbo shit. Tis allemaal nog niet helemaal duidelijk.quote:
Ja dat was ik ook van plan, maar ben wel benieuwd wat dat abbo dan inhoudt. Dat doet toch niemand als het verder hetzelfde is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon 500 euro halen en dan weer live voor 35 euro per jaar kopen
Damn, leuke prijs maar ik durf eigenlijk nog niks te halen,quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Deze had ik eigenlijk moeten BIN'en maar ik maverde te veel.![]()
[ afbeelding ]
Xbox music is wel chill hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet dat iemand die dingen ooit gebruikt maar toch
Wat moet je met die rommel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De Xbox is ook zeer compleet aan het worden door die integratie van Xbox Music en Internet Explorer. Ze hebben in ieder geval een hele goede stap gezet daarmee.
Ik wel hoor. Muzu TV, Youtube, RTL XL. Ik vind 't wel grappig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet dat iemand die dingen ooit gebruikt maar toch
niks over gelezen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gare abbo shit. Tis allemaal nog niet helemaal duidelijk.
[..]
Ja dat was ik ook van plan, maar ben wel benieuwd wat dat abbo dan inhoudt. Dat doet toch niemand als het verder hetzelfde is.
+ Skype waarschijnlijk etcetera. Mensen zeggen vaak; Ja Xbox Live Gold kost geld blabla, ja dat is wel zo maar de Xbox is ongeveer 100 euro goedkoper dan de PS3/4 dus uiteindelijk even duurquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Xbox music is wel chill hoorAls ze dat ff fatsoenlijk maken is dat chiller dan Spotify. Voor een paar euro per maand geen probleem
Wat gaan ze dan doen ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Ik lees net dat Microsoft MS points gaat afschaffen, ben benieuwd
Was al een jaar geleden bekendquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Das kutquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Is toch echt zoquote:
kut zooi dan blijf ik bij PSquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das kutgaan ze gewoon geld doen, zodat je niet voor minder geld bij de chinezen kan inkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Voor de een is het rommel, voor de ander een leuke toevoeging. Het gaat ten koste van niets, dus het kan alleen maar goed zijn.quote:
Dit wel ja. Mja ik doe toch alleen fifa #yoloquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de een is het rommel, voor de ander een leuke toevoeging. Het gaat ten koste van niets, dus het kan alleen maar goed zijn.
LOL, ik ga em denk ik zo aanschaffen , wil niet langer wachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, Bin ligt 40k lager
Voor 500k verkocht!
5 euro per maand (als je de hoofdprijs betaalt), maar dan heb je inderdaad wel een heleboel toffe features en zeer betrouwbare servers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
+ Skype waarschijnlijk etcetera. Mensen zeggen vaak; Ja Xbox Live Gold kost geld blabla, ja dat is wel zo maar de Xbox is ongeveer 100 euro goedkoper dan de PS3/4 dus uiteindelijk even duur
Doe het gewoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL, ik ga em denk ik zo aanschaffen , wil niet langer wachten
Ik kan morgen toch niet spelen, dus ik hoop maar dat hij niet meer stijgtquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL, ik ga em denk ik zo aanschaffen , wil niet langer wachten
Eerst de finale afkijken van de uefa cupquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe het gewoon.
Doen doen doen doen.
In principe kost het niets:quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
5 euro per maand (als je de hoofdprijs betaalt), maar dan heb je inderdaad wel een heleboel toffe features en zeer betrouwbare servers.
Herstel Xbox Infinityquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Topiek het volgende:
Ik ga denk ik gewoon wachten op de XBOX 720
Dan kan je lang wachten want die komt er nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Topiek het volgende:
Ik ga denk ik gewoon wachten op de XBOX 720
Internet Exploderquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de een is het rommel, voor de ander een leuke toevoeging. Het gaat ten koste van niets, dus het kan alleen maar goed zijn.
Wat voor XBOX komt ern u ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten want die komt er niet
Denk het niet. Denk dat Xbox de strijd dit keer gaat winnen puur door hun toevoegingen zoals Skype en dergelijke en betere servers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Sony weer een keer met een goede console komt, want concurrentie is altijd goed voor de consument. De laatste jaren heeft Sony het echt af laten weten.
KSI is op dit moment aan het streamenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
Iemand die weet of KSI nog wat heeft gehad?
Een cb van Celtic IFquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
Gok voor de PS4 dus dit jaar nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer komt die XBOX ongeveer uit ?
Dan haal ik hem samen met FIFA 14
Issie al meegestopt toch?quote:
Niet meer.quote:
21 Mei wordt hij aangekondigt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer komt die XBOX ongeveer uit ?
Dan haal ik hem samen met FIFA 14
Hij had 1 TotW die hij direct had gediscard, was Mulgren o.i.d.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef DuTank het volgende:
Hij heeft meer 2 uur gedaanquote:
Hij ging pakjes openen, open jij 10 uur achter elkaar pakjes?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
2 uur streamenDe eckte streamen 10 uur +
Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:49 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij ging pakjes openen, open jij 10 uur achter elkaar pakjes?
die komen ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef pascal08 het volgende:
Als er deze week nog 100k packs komen dan zijn die BPL TOTS spelers straks niets meer waard.
Matic die voor 1 jaar gehuurd was van Chelsea en door Chelsea verkocht werd aan Benficaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef MolFan het volgende:
Matic de man die werd weggestuurd bij Vitesse
Weggestuurd nog wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef MolFan het volgende:
Matic de man die werd weggestuurd bij Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |