PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
200+- ?quote:
quote:
in een livestream?quote:
Nicequote:
Jis.quote:
Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
Meer dan 100k aan packs, beste speler was Timmy Simons. Bedankt EA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Doe normaal manquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Roypsv het volgende:
echt geen ene kk zoooooooooooooooooooooooooooooooooi kut ea
TIMMY SIMONSquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
Meer dan 100k aan packs, beste speler was Timmy Simons. Bedankt EA.
Die is nog erger dan mijn Rietherquote:
Ik heb Balzak ( dzudzakquote:
quote:
72 balancequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef DePresident. het volgende:
Dafaqqq.
http://www.futhead.com/fifa/players/13468/
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
VAN PERSIE TOTSSSSSSS
\
JEALOUS BITCHES!?!!?! WHAHAHAHAHAHAHA
Congrats. Wel graag bewijsquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
VAN PERSIE TOTSSSSSSS
\
JEALOUS BITCHES!?!!?! WHAHAHAHAHAHAHA
neuer krijgen en dan nog zeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef dion_v_k het volgende:
100k aan packs en Neuer was mijn beste speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
no guts no glory!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nog 250k over, maar ik durf niet
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 1 packje dan..............
HONDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha is die van jou of een trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice congratzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: DePresident_
Is van mijquote:
Congrats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaan de trolls door
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
feli man. verkopen of houden ?quote:
Slechte fotoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee gefeli man
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Nou ik heb mijn winst van vorige week vandaag weer verneuktquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
geluk is weer met de domme
eerst reemi
toen rijst
toen patje
en nu die dion weer
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik heb alleen maar aids in mijn packs, maar toen had ik ineens ee nfree gold pack erin.en wat zit daarin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er zijn zo ziek veel Cazorlas op de markt
Nu weet ik waar ik hem volgend jaar aan ga herinneren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
geluk is weer met de domme
eerst reemi
toen rijst
toen patje
en nu die dion weer
Rot op zeurpietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef over_hedge het volgende:
Godverheb ik een totw speler
![]()
Inplaats van tots
605kquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij 300k discard ik mijn IF's en haal ik hem. Anders zal ik ze moeten verkopen
is niet goed voor je hart hoor.. als er komt te staan: found totw playerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef Roypsv het volgende:
GARE KUT EA. KRIJG IK DIE GARE TERING VAGNER LOVE IF
AIDS!
Denk het ook niet. Mijn IF's verkopen alleen op zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
605k
Ik denk niet dat hij dat gaat halen alleenWaarom zou je dat doen btw, verkoop ze gewoon ?
jatten van dejiquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef DePresident. het volgende:
Wooow, he is soooo fast. Welcome to the club.
KSI.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weet ik waar ik hem volgend jaar aan ga herinneren.
Heerlijke speler jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef Topiek het volgende:
Ik heb Nasri verkocht voor 22k, en Tabaati (ofzo)gekocht voor 3.5 die even goed is
![]()
Edit: Taraabt
Taarabt niet kennen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef Topiek het volgende:
Ik heb Nasri verkocht voor 22k, en Tabaati (ofzo)gekocht voor 3.5 die even goed is
![]()
Edit: Taraabt
nog... half uurtje pas uit.quote:
quote:
Het is alleen jammer als er een beetje wind staat, hij nog net niet wegwaait... hij is niet heel sterk gebouwtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Taarabt niet kennen.
Eindbaas met 5* skills en WF.
quote:
Echt he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!
Al die jankerds hier zouden mijn packs moeten krijgen
ach man, heb er al 100 euro in gestoken kk ea. ik ga een keer met een sniper op die helling voor hun gebouw liggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!
Same.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!
Gonzalez is imo de beste speler van het spel...quote:
Dan ben je gewoon dom, dat is EA zijn schuld niequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ach man, heb er al 100 euro in gestoken kk ea. ik ga een keer met een sniper op die helling voor hun gebouw liggen
PIEW PIEw
Dat verbaast me niks, verdedigend is Guardado niet zo goed.quote:
Ja hij lijkt me ook niet echt goed maar is toch wel heel goedkoop voor een IF die er net een halfuur in zitquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, verdedigend is Guardado niet zo goed.
Nu even kijken of mensen ook bronze packs openen
Ja precies, dat denk ik dus ook, ik ga em vanavond gewoon halen, Cazorla will me minequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stel Cazorla gaat dadelijk open bid voor 350/400k? Moet je die dan kopen of nietVorige week waren bijna alle TOTSEN de eerste dag het goedkoopst
En hij zal best populair worden
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stel Cazorla gaat dadelijk open bid voor 350/400k? Moet je die dan kopen of nietVorige week waren bijna alle TOTSEN de eerste dag het goedkoopst
Heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neetoen waren de ig stats nog niet bekent enwaren het vrij onbekende spelers
Gaat nog wel verder zakken denk ik hoor, het is nu niet eens happy hour ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga die zooi nu dus niet verkopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
Kun je die teringzooi ook nog eens gaan verkopen allemaal. 100K. beste was Muller.
Nee, heb gewoon voor 100K contracten gekochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga die zooi nu dus niet verkopen
Iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon voor 100K contracten gekochtHeel veel spelen, en dan heb ik het er weer uit
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe laat is de wedstrijd trouwens, 20:45 toch?
Hij is veel goedkoper dan zijn SIF wasquote:
Er worden dan ook bizar veel packs geopend.quote:
Zou best kunnen dat de prijzen hierna weer gaan stijgen. Riskante investeren als je ze wilt doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er worden dan ook bizar veel packs geopend.
Moet je gaan kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit behoorlijk te twijfelen met die blauwe Cazorla
Ik wil Fellainiquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit behoorlijk te twijfelen met die blauwe Cazorla
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je gaan kopenEcht wel beter dan de SIF
Ik denk niet nu. Uiteindelijk is Gonalons de enige die nu duurder is dan Vorige week. Misschien stijgen ze morgen weer (al weet ik dat niet hoor, dit is toch wel het TOTS van het jaar. Veel mensen zullen nu een hoop blijven uitgeven )quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?
Kopen sowieso, maar nu, of over een paar dagen?
If jelle al gezien! :p hij is potsgoedkoop alquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?
Kopen sowieso, maar nu, of over een paar dagen?
Best een leuk woordgrapje eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
If jelle al gezien! :p hij is potsgoedkoop al
Ik zie nu openstaande bids van 522k op ps3 heurquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet nu. Uiteindelijk is Gonalons de enige die nu duurder is dan Vorige week. Misschien stijgen ze morgen weer (al weet ik dat niet hoor, dit is toch wel het TOTS van het jaar. Veel mensen zullen nu een hoop blijven uitgeven )
Maar als hij 300k wordt dan denk ik dat je hem wel kan kopen, veel lager gaat ie niet worden.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
If jelle al gezien! :p hij is potsgoedkoop al
Ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
Wie hebben we hier een TOTS speler gepult ?
pakjes kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Bates die krijgt echt gewoon wat blauwe spelers, hoe dan :S,
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
quote:
Ik had er 3 van vorige weekquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een trade offer met Neppo , die koopt gewoon even die blauwe spelers voor hem
Aké gaat op het middenveld spelen denk ik. Dat is zijn beste positie. Hij noemde zichzelf net ook een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Over een paar jaar hebben we gewoon de beste verdediging ter wereld!!!
BMI - Aké - De Vrij - Janmaat
is een troll natuurlijk word gewoon ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aké gaat op het middenveld spelen denk ik. Dat is zijn beste positie. Hij noemde zichzelf net ook een verdedigende middenvelder
Oh en Janmaat
Gisteren Moisander.quote:
Ik heb m al gekochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar voor die moet ik sowieso nog tot het weekend wachten, dan is hij ietsjes goedkoper denk ik
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef rolls-reus het volgende:
Bij dat bpl toernooi krijg je als beloning een badge! Wtf is dat?
Hebben we het hier over IF Jelle?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat er nu een met BIN 36k op
Mooie week voor jou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
150k uitgegeven aan pakjes en TOTS Cech en 4-1-2-1-2 Neuer waren de beste![]()
Lang geleden dat ik eens geluk heb![]()
Nu kap ik er ook mee, eigenlijk had ik dat 50k eerder moeten doen
Vela 7 chemquote:
quote:
Zeker, maar na deze TOTS kan ik dat goudmijntje wel vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mooie week voor jou.
Eerst een goudmijntje vinden waar je veel geld aan hebt verdient en dan ook nog een Tots!
Nice one.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Wij mochten je eerst ook niet. Kijk, het bewijs dat je hem een kans moet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Je nieuwe filmpje is echt een gigantische verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Nieuw team voor maar 250k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Totally worth it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt EA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSN: DePresident_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Als ze allemaal 99 contracts hebben is dat het wel waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee doe jongen ik ken hem al wat langer (zat/zit ook op zaalvoetbal in de C2 waar ik speel)quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij mochten je eerst ook niet. Kijk, het bewijs dat je hem een kans moet geven.
Ik heb zelfs nog contracten overquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze allemaal 99 contracts hebben is dat het wel waard
oke pietjepellequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef vandermar het volgende:
Ea naait mij terwijl ik mijn broek nog aan heb
PCquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Topiek het volgende:
90% van de teams op de PC heeft een Bayern/BVB team
Win je toch nog 10% van je wedstrijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
Waarom speel ik uberhaupt seasons...
90% is een teringkneus die alleen maar loopt te verdedigen en gaat counteren. O
Nee.quote:
60% ongeveerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Win je toch nog 10% van je wedstrijden
Tsja je zal het er toch mee moeten doen. Gewoon niet aan ergerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee doe jongen ik ken hem al wat langer (zat/zit ook op zaalvoetbal in de C2 waar ik speel)
hij denkt dat hij alles is enzo nog erger dan ik.
Nee, want onze aanvoerder gaat niet naar AZquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja je zal het er toch mee moeten doen. Gewoon niet aan ergeren
Nee die Pannenkoek3000 denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
DS ZIT WEER OP MIJN TORRES NILO'S TE BIEDEN HOOR
Trade offer?quote:
je bent konkoslegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef Rijst het volgende:
Ben zo fucking slecht he. Tegenstander pakt rood in de eerste minuten en in de eerste helft sta ik 3-0 voor. En dan uiteindelijk 3-3 spelen Weg divisie titel
Denk het niet, met 30 seconden stond hij nog hierop. Daarna niet meer gekeken.quote:
Er is er ook een van 350 niet op gebodenquote:
hmm het kan best gebeuren dat er eentje on de de radar blijft, maar op dit moment kan ik het me haast niet voorstellen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet, met 30 seconden stond hij nog hierop. Daarna niet meer gekeken.
Zou nog wel kunnen natuurlijk mja.
Helemaal niet ergquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm het kan best gebeuren dat er eentje on de de radar blijft, maar op dit moment kan ik het me haast niet voorstellen..
edit: oh zijn prijs zakt wel hard idd
De NIF? Ik baal nog steeds dat ik niet genoeg coins had (voor ik begon met traden), toen was hij 120k ofzoquote:
yupquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
De NIF? Ik baal nog steeds dat ik niet genoeg coins had (voor ik begon met traden), toen was hij 120k ofzo
troll marceloquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
KSI heeft echt nog he-le-maal niks fatsoenlijks gepulled
Maar het is wel grappig om te kijken
al voor de 2e keerquote:
En Hernandez en Welliton en Esswein en Reus en Podolski en Eto'o en Muriel en Palacio en en en en en en en enquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Topiek het volgende:
Alexandre Pato, als je daar tegen speelt, gegarandeerd krijg je knullige goals tegen
Link van zijn stream?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
KSI heeft echt nog he-le-maal niks fatsoenlijks gepulled
Maar het is wel grappig om te kijken
Die NIF stats zijn gewoon de H2H stats, dus dan is de stamina wel bruikbaar. Stamina in FUT is gewoon de fitness, dus die heeft geen standaard waarde en is dus ook nutteloos om te laten zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom staat het er dan niet als je bij de speler apart kijkt maar wel als je ze vergelijkt?
Ook bij de NIF's
En Schurrlequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Hernandez en Welliton en Esswein en Reus en Podolski en Eto'o en Muriel en Palacio en en en en en en en en![]()
![]()
![]()
![]()
Net gespeeld, 7 chem Vela goed te doen. Alleen van Rhijn had CR7 in zijn kontzakquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Heb je echt IF Ronnie?![]()
Zonde van Vela's chem
Zet Real Diarra daar neer
Ik zie niet in wat voor nu het heeft dat het wel bij de vergelijking staat maar niet bij de speler zelf (al heeft Reemi wel iets veranderd nu zei hij).quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die NIF stats zijn gewoon de H2H stats, dus dan is de stamina wel bruikbaar. Stamina in FUT is gewoon de fitness, dus die heeft geen standaard waarde en is dus ook nutteloos om te laten zien.
Ze hebben het allemaal over 100K packs in de reacties?quote:
had ie IRL ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net gespeeld, 7 chem Vela goed te doen. Alleen van Rhijn had CR7 in zijn kontzak
Al zou hij er nu 1 krijgen dan heeft ie alsnog zwaar verliesquote:
Hij is vol geramd met MS Points door een sponsor. Dus ja... Nee, alleen maar winstquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Al zou hij er nu 1 krijgen dan heeft ie alsnog zwaar verlies
Nja, het heeft ook weinig nut vanuit een FUT oogpunt gezien, maar stamina is vaak wel gerelateerd aan de workrates van een speler, dus sorteren op stamina kan nuttig zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat voor nu het heeft dat het wel bij de vergelijking staat maar niet bij de speler zelf (al heeft Reemi wel iets veranderd nu zei hij).
Quick sell 4000 coins, wat een mongoolquote:
Maar het ging er ook om waarom je het niet ziet als je naar 1 speler kijkt maar pas al je 2 spelers vergelijkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, het heeft ook weinig nut vanuit een FUT oogpunt gezien, maar stamina is vaak wel gerelateerd aan de workrates van een speler, dus sorteren op stamina kan nuttig zijn.
Alweer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Quick sell 4000 coins, wat een mongool![]()
Het is niet eens begonnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef Maver24 het volgende:
even een break, tijd voor de uefa cup final, goede wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |