PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Hoe liefquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
En nu ga ik naar bed, de volgende Lapo mogen jullie hebben.![]()
Eigenlijk welquote:
Je bent gewoon kkslechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
4 van de laatste 5 wedstrijden die ik heb verloren waren tegen iemand die achterin ging rondtikken..gaat echt nergens over.
quote:
Ik zie een vrouw, sorry...quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:55 schreef DannyDeko het volgende:
Aan welke (Nederlandse man) doet het gezicht van die eerste dame jullie denken?
Hoop dat ik niet de enige bent die dit ziet
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?quote:
Hij moet gewoon steeds verder gaan hier om nog wat aandacht op zn geneuzel te vestigen. Het escaleert uit de hand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?
Contaminatie. Had ik niet verwacht van je, tenzij je 't express deed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij moet gewoon steeds verder gaan hier om nog wat aandacht op zn geneuzel te vestigen. Het escaleert uit de hand.
Zie PI, ja dus. Deze contaminatie is bekend van Oh oh Cherso ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Contaminatie. Had ik niet verwacht van je, tenzij je 't express deed?
Helemaal niet kutFriesquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:24 schreef Zhano het volgende:
KutKroaat probeert weer mijn midnight lapo te jatten
Srry. Vind jij Black Orphan ook op Banshee lijken qua verhaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?
Weetje hoeveel posts er zijn tot lapoquote:
Ik bedoelde meer de laatste post van de mensen die nog wakker zijn, dat dan daarna de eerste post van 8 uur 's ochtends ofzo is van mensen die opstaan.quote:
Wtf doe jij nog wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de laatste post van de mensen die nog wakker zijn, dat dan daarna de eerste post van 8 uur 's ochtends ofzo is van mensen die opstaan.
Voor ? Je kan dat hele betalingspakket toch kopen ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:33 schreef Zhano het volgende:
Goede vraag, zit nog wat te kutten met die iDeal bende. Nu ook maar slapen
of nietquote:
Mijn vrouw heeft een update van die app gedraaid op haar Iphone, en nu speelt-ie niet vlekkeloos meerquote:
Oh. Rot voor dr.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een update van die app gedraaid op haar Iphone, en nu speelt-ie niet vlekkeloos meer
Nope, voor mij. Mijn schoonzusje beweert trouwens dat ze in level 160 ofzo zit. Maar het zou ook level 180nogiets kunnen zijnquote:
En jij dan zeggen dat je alle kits en ballen uit Fifa hebt. Respect alom daarquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, voor mij. Mijn schoonzusje beweert trouwens dat ze in level 160 ofzo zit. Maar het zou ook level 180nogiets kunnen zijn
quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jij dan zeggen dat je alle kits en ballen uit Fifa hebt. Respect alom daar
zo duur was zijn NIF nog geen 2 weken terug.quote:
Dit is wel dé kans om met hem te spelen. Benzema centraal, TOTY Vela op rechts..quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo duur was zijn NIF nog geen 2 weken terug.
quote:
Dat kan inderdaad niet iedereen zeggen. Ik ben hem dit seizoen pas 2x tegen gekomen. En 2x kon die speler dan niets beters verzinnen dan alleen maar hoge steekpassjes op hem. Dan had je er net zo goed Welliton neer kunnen zettenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans om met hem te spelen. Benzema centraal, TOTY Vela op rechts..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon de verleiding een paar minuten weerstaan
nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog 945K over nu. Kan mn Frans Elftal verkopen, en dan IF Benzema in het centrum zetten. Of TOTY Falcaoquote:
In 433? En wat erachter dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog 945K over nu. Kan mn Frans Elftal verkopen, en dan IF Benzema in het centrum zetten. Of TOTY Falcao
Vergoeding voor dat onderzoek?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet nog niet. Dit was een impuls. Moet nu de deur uit, naar Leiden. 850 Euro ophalen
[ afbeelding ]
Ik ga je opwachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet nog niet. Dit was een impuls. Moet nu de deur uit, naar Leiden. 850 Euro ophalen
Dit was al op de PS3 hequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik zie er op de ps3 ook 1 staan voor 2 miljoen
Beter pak je die 850 ekkies.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies: opwachten, en hem net zo lang bedreigen tot hij zijn CR7 afgeeft
oh :p dan nog 1 op de ps3.quote:
IF Di Maria op RW?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De Fransen niet verkopen, maar zoiets. IF Konko, Clichy, Lloris o.i.d. Alleen dan iets op Vela verzinnen
Dan wordt het niet Bob uit Westervoort maar Kent uit Leiden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies: opwachten, en hem net zo lang bedreigen tot hij zijn CR7 afgeeft
Als ik hem zou zijn, zou ik die direct afstorten bij de dichtstbijzijnde bank.quote:
Misschien kijken hoe duur de Real versie van Diarra is op de ps3?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De Fransen niet verkopen, maar zoiets. IF Konko, Clichy, Lloris o.i.d. Alleen dan iets op Vela verzinnen
Gewoon van achter inbrengen, daar kijken ze niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik hem zou zijn, zou ik die direct afstorten bij de dichtstbijzijnde bank.
Eentje te koop, 80kquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien kijken hoe duur de Real versie van Diarra is op de ps3?
Dat kaartje van 3k boeit niet zo veel lijkt me. 80k is wel aardig wat ja, maar als je dan wel het team kan maken dat je wiltquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eentje te koop, 80k
En dan moet er nog een 433-kaartje overheen...
Als je CR7-Benzema-Di Maria voorin hebt (strong links), hoef je daarna niet heel veel rekening meer te houden met andere links op het middenveld hequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kaartje van 3k boeit niet zo veel lijkt me. 80k is wel aardig wat ja, maar als je dan wel het team kan maken dat je wilt(en misschien is hij vanavond nog iets goedkoper)
SIF Cavani is nog geen 140k. Nog iets eraf als de TOTY komt, dat is wel lekker
IF Cavani is echt een baas! Al vond ik Balo ( city versie) way beter!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je CR7-Benzema-Di Maria voorin hebt (strong links), hoef je daarna niet heel veel rekening meer te houden met andere links op het middenveld he
Heb ook zitten kijken naar SIF Cavani. IF Balo bevalt prima, maar SIF Cavani uitproberen lijkt me best eens leuk...alleen staan zijn WR's me totaal niet aan, zeker niet in 433
Dat viel mij zojuist ook opquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
Wat is deze dan.
[ afbeelding ]
Geen stamina te zien.
Dan gaan we nu vergelijken met Martinez.
[ afbeelding ]
Nu hebben ze allebei wel stamina (0)
[ afbeelding ]
IK heb nu IF Balo (med/low), en die doet in 433 wat ik van een spits verwacht: beetje centraal voorin blijven, en als aanspeelpunt dienen. Als ik SIF Cavani (high/high) daar neerzet, denk ik dat dat niet ten goede komt aan het spelletje dat ik gewend ben te spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
IF Cavani is echt een baas! Al vond ik Balo ( city versie) way beter!
Wie vind je beter dan Thorb? Ik wissel ze nu af in mijn team... Hebben beide wel iets, maar kan niet goed kiezen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
Wat is deze dan.
[ afbeelding ]
Geen stamina te zien.
[ afbeelding ]
Gewoon bijna 1 miljoen verschil in prijs tussen de Xbox en PS3quote:
Ik heb ze allebei pas gister gekocht. Arteta gaat samen spelen met Sissoko en Martinez met Vidal. Lijken me prima koppeltjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wie vind je beter dan Thorb? Ik wissel ze nu af in mijn team... Hebben beide wel iets, maar kan niet goed kiezen!
Cavani zakte bij mij, net als Rooney trouwens, heel veel terug naar het middenveld om de bal op te halen. Verder wel een goede afmaker en balvastquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IK heb nu IF Balo (med/low), en die doet in 433 wat ik van een spits verwacht: beetje centraal voorin blijven, en als aanspeelpunt dienen. Als ik SIF Cavani (high/high) daar neerzet, denk ik dat dat niet ten goede komt aan het spelletje dat ik gewend ben te spelen
Daar was ik dus al bang voor. Ben het met je eens hoor: Cavani heeft echt supergoede stats...maar die WR's vind ik dan toch echt een groot nadeel. Ik vind het belangrijker dat een speler loopt waar ik hem op dat moment wil hebben, want dat is de basis voor je positiespel. Als dat niet meer loopt, ben ik nergens meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Cavani zakte bij mij, net als Rooney trouwens, heel veel terug naar het middenveld om de bal op te halen. Verder wel een goede afmaker en balvast
Zoiets?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alle kaarten die later zijn gekomen in FIFA hebben 80 stamina. Stamina zegt sowieso helemaal niets, want het is gewoon de fitness van je speler.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
Wat is deze dan.
[ afbeelding ]
Geen stamina te zien.
[ afbeelding ]
Die hand kan ik je schudden! Spelers die uit positie lopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar was ik dus al bang voor. Ben het met je eens hoor: Cavani heeft echt supergoede stats...maar die WR's vind ik dan toch echt een groot nadeel. Ik vind het belangrijker dat een speler loopt waar ik hem op dat moment wil hebben, want dat is de basis voor je positiespel. Als dat niet meer loopt, ben ik nergens meer
Ik dacht altijd dat stamina en fitness niet hetzelfde waren, maar dat stamina effect heeft op fitness. Dus als je stamina hoger is, blijft je fitness ook langer goed...maar dan zit ik er naastquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle kaarten die later zijn gekomen in FIFA hebben 80 stamina. Stamina zegt sowieso helemaal niets, want het is gewoon de fitness van je speler.
Waarom staat het er dan niet als je bij de speler apart kijkt maar wel als je ze vergelijkt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alle kaarten die later zijn gekomen in FIFA hebben 80 stamina. Stamina zegt sowieso helemaal niets, want het is gewoon de fitness van je speler.
Opgelost, bedankt hequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
Wat is deze dan.
[ afbeelding ]
Geen stamina te zien.
[ afbeelding ]
Prima keeper inderdaad. Reina vind ik ook wel ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Julio Cesar ook heel erg prima.
*fapfapfap* IF Jellequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTW weer gelekt: [ afbeelding ]
De bank: Ten Rouwelaar omdat hij eigenlijk niks door heeft gelaten, De Fauw, Khelifa, Hrgota, Yatabare, Teibert (4*) en iemand die ik ga kopen, Johansen
Wat een kut totwquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De bank: Ten Rouwelaar omdat hij eigenlijk niks door heeft gelaten, De Fauw, Khelifa, Hrgota, Yatabare, Teibert (4*) en iemand die ik ga kopen, Johansen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7125/ Hij heeft nu al 73 long shots en 77 shot power (80 in-game) en zijn IF is CDM maar ik ga hem op CAM zetten.
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef Reemi het volgende:
[..]Had beter van jou verwacht. Heet die speler nog Remi ook. Verdomme.
http://wefut.nl/player/6900 danquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef Reemi het volgende:
[..]Had beter van jou verwacht. Heet die speler nog Remi ook. Verdomme.
Het is te laat jongen. Ik zal je nooit meer verdedigen hier.quote:
Menez als STquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lette echt niet op toen ik die link stuurdequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is te laat jongen. Ik zal je nooit meer verdedigen hier.
Menez + Ibra. Dan kan alles erachterquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik voorzie mensen met Menez en Aubamedinges in de spits
Dat zou inderdaad een koningskoppel zijn, maar voor de echte viezerikken heeft Ibra te weinig pacequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Menez + Ibra. Dan kan alles erachter
SIF Handanovic wordt ook erg goed.
Jeroentje wordt bij mij ook kind van de rekeningquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker Jelle. Kan ik Jeroentje dumpen want die is maar mehen die Zweed uit Friesland kan ook weinig
bplquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
Dan wordt if handanovic minder waard![]()
Verder een kut totw. Benieuwd naar het nieuwe blauw van vandaag
Jep.quote:
Weet niet precies wat de requirements zijn maar volgens mij gewoon een simpel BPL toernooi, dus jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat zijn de req's?
Ik heb al een gold BPL-squad, is dat voldoende?
zal vast wel goed zijn danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
e nieuwe cup staat er nu wel ineens
Premier League Shield
Online: 7K coins + 1 badge ()
Offline: 3K + 1 badge
yupquote:
Is het de moeite waard om een team om te bouwen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet precies wat de requirements zijn maar volgens mij gewoon een simpel BPL toernooi, dus ja
Komt door SMLENO Blogspot en Mathijs natuurlijk. Mathijs pakt al die deals opquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef DuTank het volgende:
Bleh, de spelers waar ik altijd op lette zijn echt niet meer te doen.. Weken niet meer gehandeld, dus ik dacht: laat ik weer eens een klein beetje traden. Maar nee hoor, Umtiti is nog geen 1,5k waard bijvoorbeeld. Arias pikte ik altijd voor 1k op en kon voor 2,5k wel weg, maar nu moet ie er weer voor 1600 ofzo op.
Gaten in de markt blijven zelden altijd onopgemerkt helaasquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef DuTank het volgende:
Bleh, de spelers waar ik altijd op lette zijn echt niet meer te doen.. Weken niet meer gehandeld, dus ik dacht: laat ik weer eens een klein beetje traden. Maar nee hoor, Umtiti is nog geen 1,5k waard bijvoorbeeld. Arias pikte ik altijd voor 1k op en kon voor 2,5k wel weg, maar nu moet ie er weer voor 1600 ofzo op.
Nja, ik weet niet of het daar aan ligt, want ik heb veel bidwars gehad op veel van die spelers. Dus echt wel meer mensen die er op letten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaten in de markt blijven zelden altijd onopgemerkt helaas
Ja, hier letten nu meer mensen op dan eerstquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet of het daar aan ligt, want ik heb veel bidwars gehad op veel van die spelers. Dus echt wel meer mensen die er op letten.
Was ook mooi op de FP, ging over dat Neymar naar Bayern zou gaan, post iemand doodleuk, ja in Fifa is hij ook goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187840 PSV gaat weer proberen een speler die hier bekend is te halen. Wie durft er een comment over hem te plaatsen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was ook mooi op de FP, ging over dat Neymar naar Bayern zou gaan, post iemand doodleuk, ja in Fifa is hij ook goed
jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ben ik de enige die vindt dat dit er vreemd uitziet?
Ten rouwelaar heeft ook wel goed gekeept. Liet er bijna niks door. Goal was ook nog dubieus, maar ik vertrouw op de grensquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
No way. EA maakt hier een statement. Die goal had niet geteld mogen worden. EAquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ten rouwelaar heeft ook wel goed gekeept. Liet er bijna niks door. Goal was ook nog dubieus, maar ik vertrouw op de grens
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No way. EA maakt hier een statement. Die goal had niet geteld mogen worden. EA
Vorig jaar kreeg Vlaar een IF terwijl hij niet eens had gescoord maar EA dacht van welquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No way. EA maakt hier een statement. Die goal had niet geteld mogen worden. EA
Oke oke, ik troll een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Misschien omdat ik de mijne (silvers) zo heel af en toe verkoop voor 350/400?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:
Geen idee waarom, maar ik ben uit verveling fitness kaarten gaan kopen voor 200c per stuk
Ja, maar ik heb er nu alweer 60 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien omdat ik de mijne (silvers) zo heel af en toe verkoop voor 350/400?
Ik kan de motivatie ook niet meer opbrengen om te traden. Heb een stuk of 10 teams, en 1,7 mil coins. Ik vind het wel mooi geweest met het getrade, tijd om nu gewoon lekker wat te spelen en teams te verbeteren, zodat mijn coins op zijn aan het eind van de zomer. Deze week balls, kits en badges compleet gemaakt, dus die mission is ook completedquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nu alweer 60 ofzo
Misschien dat ik gewoon 1000 fitness kaarten ga kopen voor 200. Want ik heb toch niet echt tijd om te traden, maar wel om ieder uur even alles weer te listen.
pffff balls, kits en badges compleet, wat een monnikenwerk moet dat zijn geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan de motivatie ook niet meer opbrengen om te traden. Heb een stuk of 10 teams, en 1,7 mil coins. Ik vind het wel mooi geweest met het getrade, tijd om nu gewoon lekker wat te spelen en teams te verbeteren, zodat mijn coins op zijn aan het eind van de zomer. Deze week balls, kits en badges compleet gemaakt, dus die mission is ook completed
Zit je daar nou echt de hele dag naar te kijken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo'n kerel op MFC geeft net een tip van 25.000 tokens![]()
![]()
![]()
![]()
()
Ik heb de laatste maanden heel veel silverpacks geopend (die leverden ook steeds een kleine winst op, tot vorige week ofzo), dus ik had al vrij veel. Maar daarna was het nog een klus om alles compleet te maken jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
pffff balls, kits en badges compleet, wat een monnikenwerk moet dat zijn geweest
Tuurlijk 24/7quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit je daar nou echt de hele dag naar te kijken?
2500, of 25000. Nogal een verschil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Fuszy het volgende:
wat is mfc?
en hoezo is dat bijzonder 2500 tokens
my free cams en voor die tokens moet je geld neer leggen. 25k tokens is konko veel geld volgens mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Fuszy het volgende:
wat is mfc?
en hoezo is dat bijzonder 2500 tokens
oh het waren er 25.000quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2500, of 25000. Nogal een verschil.Van de rest geen idee wat het is.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
my free cams en voor die tokens moet je geld neer leggen. 25k tokens is konko veel geld volgens mij
Ik dacht dat het met fifa te maken had of zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh het waren er 25.000
[..]![]()
Ik dacht dat het iets met Manchester City te maken had, maar die afkorting is volgens mij MCFC
BPLquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is het al bekend welke TOTS er vanavond uitkomt?
Ja klopt heb vandaag gym en kunstquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt heb vandaag gym en kunst
Ze mooi mijn teamviewer aan kan ik tijdens gym smleno'en
Je gaat de kleedkamer in en dan kijken als mensen niet opletten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt heb vandaag gym en kunst
Ze mooi mijn teamviewer aan kan ik tijdens gym smleno'en
ik gym nooit mee dus dan zit ik in het domein.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je gaat de kleedkamer in en dan kijken als mensen niet opletten?
Misschien, mocht het de BPL zijn dan tenminstequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Ga je vanavond nog packs openen als het BPL TOTS uit is?
Omdat het EA is, het zou niet logisch zijn als het Bundesliga TOTS nu uit zou komen. Vorig jaar was BPL zelfs als eerste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Fuszy het volgende:
Waarom gelooft iedereen mij als ik BPL TOTS zeg. Dat is zo onlogisch, want het seizoen is nog niet eens afgelopen.
Ja, ik heb hem hier ergens gepost (het TOTW, het TOTS niet) Quintero zat er sowieso niet in. Wel IF Johansenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef Djeetje het volgende:
Is er al een plaatje van BPL TOTS uitgegeven en is TOTW uitgelekt ?
waarschijnlijk is Quintero ST
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
Reizen met ovwel 1000 lekkere wijven gezien
Mits schuldig bewezen mag zo'n man best gedood worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
Een 51-jarige Nijmegenaar is in de nacht van dinsdag op woensdag opgepakt op verdenking van het doden van zijn hond. Het dier werd in het weekeinde dood in een sporttas gevonden in het Maas-Waalkanaal in Nijmegen. Onderzoek wees uit dat het dier geen natuurlijke dood was gestorven.
De politie heeft haast gemaakt met de aanhouding, omdat bewoners van de wijk Hatert, bij het kanaal, het recht in eigen hand dreigden te gaan nemen. Dinsdagavond verzamelden zich groepen wijkbewoners bij een flat in de wijk waar de hondeneigenaar volgens hen zou wonen. De politie had tot in de nacht de grootste moeite om de gemoederen te bedaren.
Sommige mensen zijn in staat om zo'n gast te lynchen voordat de politie er is. Wel terecht ook, maar goed.
kut want volgens mij bij de laatste draw op EA Forum stond hij STquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem hier ergens gepost. Quintero zat er sowieso niet in. Wel IF Johansen
Vind ik ook, maar dan gaat de rest janken. Een dier boven een mens zetten etc...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mits schuldig bewezen mag zo'n man best gedood worden.
BPL Toernooi en Zaha en Vydra zitten weer niet in het TOTW (omdat ze natuurlijk TOTS krijgen vanmiddag).quote:
Niemand is geinteresseerd in een lower league english TOTS. Gewoon opbokken met zo'n tots. Dan verdient Nederland er ook een in zijn eentjequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Maver24 het volgende:
ik lees op het EA forum dat veel mensen denken dat vandaag de Lower English Leagues als TOTS komen, dat zou echt bagger zijn. dit mede vooral omdat Zaha er niet bij zit bij de TOTW die 2x scoorde het afgelopen weekend
Ik ben daar wel geïnteresseerd in, zeker als Zaha erin zitquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand is geinteresseerd in een lower league english TOTS. Gewoon opbokken met zo'n tots. Dan verdient Nederland er ook een in zijn eentje
Als het netjes geslacht is kan het prima natuurlijk, we eten tenslotte ook bijna allemaal vleesquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mits schuldig bewezen mag zo'n man best gedood worden.
NWS / Eigenaar dode hond Nijmegen opgepaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het netjes geslacht is kan het prima natuurlijk, we eten tenslotte ook bijna allemaal vlees
Grote engelse markt.. niet ondenkbaar op zichquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand is geinteresseerd in een lower league english TOTS. Gewoon opbokken met zo'n tots. Dan verdient Nederland er ook een in zijn eentje
Alle lage divisie een eigen Tots geven zou ik echt schandalig vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grote engelse markt.. niet ondenkbaar op zich
Ik ben er ook zeker niet geïnteresseerd naar maar je weet het niet, Afgelopen fifa's hebben ze dat ook gedaan met die lower leagues, ik hoop dat ik het mis hebquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed om mee te hybriden ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Djeetje het volgende:
Maar striker Menez word wel een baasje voor in 352 met Ibra
oke steefiequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Tsjonge jonge jonge, het is weer zo ver
KUT NAKquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef vandermar het volgende:
Afstoten naar België dat Brabant
IF Courtois is trouwens echt tering slecht.
Vertonghen loopt alleen maar voorin en die linksback van de spurs is al helemaal bagger dit jaar. Dus heb ik het nu zo maar gedaan.
[ afbeelding ]
Speelt een stuk fijner
Lekker op tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zo minecraft downloadenepic spel
wou er van afquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Een Ikeme gekocht van DJEETJE FC. Die let dus echt niet op.
Friesland ook maar dumpen dan, komt alleen maar onzin uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef vandermar het volgende:
Afstoten naar België dat Brabant
IF Courtois is trouwens echt tering slecht.
Vertonghen loopt alleen maar voorin en die linksback van de spurs is al helemaal bagger dit jaar. Dus heb ik het nu zo maar gedaan.
[ afbeelding ]
Speelt een stuk fijner
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Een Ikeme gekocht van DJEETJE FC. Die let dus echt niet op.
Ok Jaenet Vertonghenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Friesland ook maar dumpen dan, komt alleen maar onzin uit
Vrij aanvallend, je middenveld wordt waarschijnlijk overlopen. Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Maver24 het volgende:
zou dit een beetje werken ?
[ afbeelding ]
Als je amper skills doet kan je deze man http://wefut.nl/player/12278 LM doen dan moet het wel kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent ken ik niet eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je amper skills doet kan je deze man http://wefut.nl/player/12278 LM doen dan moet het wel kunnen.
Lulic+SIF Klose is geen slechte optie voor Maver.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
In een serie A team is Lulic beter denk ik.
Kon hem ook niet.
Alleen is het geen Serie A team en moet er dus een Italiaan op LMquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:47 schreef Djeetje het volgende:
In een serie A team is Lulic beter denk ik.
Kon hem ook niet.
Als hij chiellinie omdraait met Bocchetti en op LM lulic doet en in de spits SIF klose heeft hij alles 9 chem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen is het geen Serie A team en moet er dus een Italiaan op LM
chielliniequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij chiellinie omdraait met Bocchetti en op LM lulic doet en in de spits SIF klose heeft hij alles 9 chem.
Nee je spreek het uit als chirliejdjnjwjfji.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
chiellinie![]()
Spreek je het ook zo uit?
Dit is meer letters dus neemt meer tijd in beslag. Je lult jezelf vastquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee je spreek het uit als chirliejdjnjwjfji.
Ik typ toch snel via mijn mobiel ga nou maar weer gewoon weg.
Beste budget CDM in het spelquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Up Asamoah is anders ook een prima LM
Een goed fut inhoudelijke reactie op die manier afzeiken. Goed bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
chiellinie![]()
Spreek je het ook zo uit?
Haal die Aubergine uit je kont en doe niet zo chagrijnig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Een goed fut inhoudelijke reactie op die manier afzeiken. Goed bezig.
Waarom lul ik mezelf dan vast ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit is meer letters dus neemt meer tijd in beslag. Je lult jezelf vast
Dat is niet de UPquote:
Vooral een goede kopper en afmaker. Verder niet echt bijzonder, IF Gomez is stukken beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
Iemand ervaring met die kroatische spits van bayern, de if versie?
Ben op gsm dus ik durf de naam niet te schrijven want ik schrijf m vast verkeerd.
Mandzukicquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
Ben op gsm dus ik durf de naam niet te schrijven want ik schrijf m vast verkeerd.
Wtfquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187867
Hij verkracht niet alleen mensen op fifa
nee. geen sif klose hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee alleen als je hem zon trainingskaart geeft krijgt ie extra boostquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Rijst het volgende:
ik vraag me af, Krijgt je keeper nou echt beter reflexen door deze kaartjes enz?
[ afbeelding ]
Ja en ik vond hem super slechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
Waarom zijn deze kaartjes er dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee alleen als je hem zon trainingskaart geeft krijgt ie extra boost
Dat zegt hij toch net? Om een extra boost te geven als je een trainingskaart geeft.quote:
Zodat als je hem een trainingskaart geeft van bijv. plus 10, hij plus 15 krijgt.quote:
kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet de UPMaar de NUP
De UP is een lm
Ow zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
DAn hebben je trainingkaartjes 5% meer effect bijvoorbeeld
Heb ronaldo.op links. Robben op rechts is wel heet natuurlijk. If gomez, kan ik ronaldo linken aan ozil. De rest bundesliga. Maar ik maver nog ivm de franse variantquote:
Kaboul heeft 79 toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Oh wacht, niemand speelt hier met spelers van minder dan 80 pace
Ik rond af naar boven. 71 is ook 80+quote:
Ik wel, ik ben slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
Oh wacht, niemand speelt hier met spelers van minder dan 80 pace
Nice nice.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef Nickskuh het volgende:
Lensie Lensie is vanavond gewoon rond de 50k
Nu al BINs van 66k op PS3
neequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nice nice.
Vanavond denk ik kopen.
Of zal hij weer terug in packs komen later?
Ea kennende.. $$
Geen idee eigenlijk, heb ik ook nooit begrepen, schijnt elke week al zo te zijn met elke TOTWquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Thorb het volgende:
En waarom zit TOTS maar tot 18.30 in packs en niet 19.00 !??!?!??!?!?!,,,
Vind je dat erg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Thorb het volgende:
En waarom zit TOTS maar tot 18.30 in packs en niet 19.00 !??!?!??!?!?!,,,
Het is beter ja, klinkt wat minder opgelezen.quote:
Wat een pauper rechtsbackquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog budget voor dit Toefjes?
Dank je voor deze epileptische aanval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jantjeeeequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
LOL, ik zie een foto op het EA forum van een BPL TOTS, wordt tie heel snel verwijderd, hier het plaatje, zeg maar wat je er van wilt vinden
[ afbeelding ]
Ik zou Ronaldo nu echt niet kopen. Die gaat flink droppen komende tijd i guess.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ronaldo.op links. Robben op rechts is wel heet natuurlijk. If gomez, kan ik ronaldo linken aan ozil. De rest bundesliga. Maar ik maver nog ivm de franse variant
van Persiequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
LOL, ik zie een foto op het EA forum van een BPL TOTS, wordt tie heel snel verwijderd, hier het plaatje, zeg maar wat je er van wilt vinden
[ afbeelding ]
qua spelers klopt het wel lijkt mequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |