PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Hoe liefquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
En nu ga ik naar bed, de volgende Lapo mogen jullie hebben.![]()
Eigenlijk welquote:
Je bent gewoon kkslechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
4 van de laatste 5 wedstrijden die ik heb verloren waren tegen iemand die achterin ging rondtikken..gaat echt nergens over.
quote:
Ik zie een vrouw, sorry...quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:55 schreef DannyDeko het volgende:
Aan welke (Nederlandse man) doet het gezicht van die eerste dame jullie denken?
Hoop dat ik niet de enige bent die dit ziet
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?quote:
Hij moet gewoon steeds verder gaan hier om nog wat aandacht op zn geneuzel te vestigen. Het escaleert uit de hand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?
Contaminatie. Had ik niet verwacht van je, tenzij je 't express deed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij moet gewoon steeds verder gaan hier om nog wat aandacht op zn geneuzel te vestigen. Het escaleert uit de hand.
Zie PI, ja dus. Deze contaminatie is bekend van Oh oh Cherso ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Contaminatie. Had ik niet verwacht van je, tenzij je 't express deed?
Helemaal niet kutFriesquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:24 schreef Zhano het volgende:
KutKroaat probeert weer mijn midnight lapo te jatten
Srry. Vind jij Black Orphan ook op Banshee lijken qua verhaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je ge-kk de laatste tijd he?
Weetje hoeveel posts er zijn tot lapoquote:
Ik bedoelde meer de laatste post van de mensen die nog wakker zijn, dat dan daarna de eerste post van 8 uur 's ochtends ofzo is van mensen die opstaan.quote:
Wtf doe jij nog wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de laatste post van de mensen die nog wakker zijn, dat dan daarna de eerste post van 8 uur 's ochtends ofzo is van mensen die opstaan.
Voor ? Je kan dat hele betalingspakket toch kopen ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:33 schreef Zhano het volgende:
Goede vraag, zit nog wat te kutten met die iDeal bende. Nu ook maar slapen
of nietquote:
Mijn vrouw heeft een update van die app gedraaid op haar Iphone, en nu speelt-ie niet vlekkeloos meerquote:
Oh. Rot voor dr.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een update van die app gedraaid op haar Iphone, en nu speelt-ie niet vlekkeloos meer
Nope, voor mij. Mijn schoonzusje beweert trouwens dat ze in level 160 ofzo zit. Maar het zou ook level 180nogiets kunnen zijnquote:
En jij dan zeggen dat je alle kits en ballen uit Fifa hebt. Respect alom daarquote:Op woensdag 15 mei 2013 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, voor mij. Mijn schoonzusje beweert trouwens dat ze in level 160 ofzo zit. Maar het zou ook level 180nogiets kunnen zijn
quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jij dan zeggen dat je alle kits en ballen uit Fifa hebt. Respect alom daar
zo duur was zijn NIF nog geen 2 weken terug.quote:
Dit is wel dé kans om met hem te spelen. Benzema centraal, TOTY Vela op rechts..quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo duur was zijn NIF nog geen 2 weken terug.
quote:
Dat kan inderdaad niet iedereen zeggen. Ik ben hem dit seizoen pas 2x tegen gekomen. En 2x kon die speler dan niets beters verzinnen dan alleen maar hoge steekpassjes op hem. Dan had je er net zo goed Welliton neer kunnen zettenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans om met hem te spelen. Benzema centraal, TOTY Vela op rechts..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon de verleiding een paar minuten weerstaan
nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon de verleiding een paar minuten weerstaan
Ik heb nog 945K over nu. Kan mn Frans Elftal verkopen, en dan IF Benzema in het centrum zetten. Of TOTY Falcaoquote:
In 433? En wat erachter dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog 945K over nu. Kan mn Frans Elftal verkopen, en dan IF Benzema in het centrum zetten. Of TOTY Falcao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |