PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Tussen de 1 coin en de 100000000kquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Voor hoeveel gaan de TOTS BPL spelers ongeveer ? Xbox ?
is toch niet gelogen wat ik zei?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
150-15,000,000 is al wat nauwkeuriger.
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
POTSie heeft een goeie deal te pakken. 70k goedkoper dan de goedkoopste BIN
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb Clive Tyldesley en Andy Townsend als commentaar
Zo snel mogelijk verkopen idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
U denkt waardedaling?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.
Dit had ik vorig jaar, ik dacht dat ik 2 goede deals had maar iedereen ging zo snel undercutten waardoor ik heel veel verlies maakte. Ik lette dus niet goed op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou 'm alleen wel zo snel mogelijk proberen te verkopen.
Er al weer opgezet voor 50k meer. Als mensen gaan undercutten hou ik het voor gezien, en houd ik 'm gewoon lekker, want ik hij stond bovenaan mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar, ik dacht dat ik 2 goede deals had maar iedereen ging zo snel undercutten waardoor ik heel veel verlies maakte. Ik lette dus niet goed op.
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niksquote:
TOTY Vertonghenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niks
Jantjequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil gewoon Williams proberen ziet er baas uit en Rio alleen die andere CB wist ik niks
Het zal echt heel goed spelen, maar wat een kutteam.quote:
hoezo een kut team ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het zal echt heel goed spelen, maar wat een kutteam.
Ik speelde vandaag tegen PotsieNL ofzo? Was jij dat ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Soms doet ze me denken aan rihannaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zweeds meisje van 15 zijn met zo'n liev gezichtje, een prima uitspraak hebben en dan ook nog even zo'n gouden keeltje erop. Dan heb je toch wel redelijk wat geluk gehad.
11 BPL spelers in een team geproptquote:
Lijkt er inderdaad echt op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Soms doet ze me denken aan rihanna:p
Nee, da's een wannabequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik speelde vandaag tegen PotsieNL ofzo? Was jij dat ?
Lekker jezusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |