SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag blijven ter vervanging van promi danquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, ik ga wel weer weg. Ik heb je plaats voor je warm gehouden.
Hai!quote:
Yay!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag blijven ter vervanging van promi dan
friteuse uber allesquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
help wat moet ik eten
- tosti's
- maaltijdsalade (tht tot vandaag)
- frituren
0666666666?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef Osuchi het volgende:
omg een heel eng nummer belt mij wat moet ik doen
Nr. 3quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
help wat moet ik eten
- tosti's
- maaltijdsalade (tht tot vandaag)
- frituren
Ik zie het als een upgrade, veel minder serieusquote:
Een watquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het als een upgrade, veel minder serieus
Ik heb niks tegen nieuwe mensenquote:
spoorloos.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen nieuwe mensen
Waar is DV eigenlijk?
exactly thisquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee VA bedoeld dat jij een betere promi bent omdat jij beter kan ouwehoeren geloof ik.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef Osuchi het volgende:
Oh het was iemand van een hostel over de organisatie van de werkweekik had 'm gemaild gaat die pipo terugbellen, ja nee doei ik ga niet echt met m'n stem praten alleen typen
Wie is DV?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen nieuwe mensen
Waar is DV eigenlijk?
jij had toch eerst die foto van die zwarte poppetjes ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ben ik ook een verbetering of valt het alleen maar tegen tot nu toe?
.
nooit gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij had toch eerst die foto van die zwarte poppetjes ofzo
OF leeft ook nog in deze SC, heuj!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kom we gaan gauw naar kinderopvang het EXA'tje je bent welkom bij moeke maisnonquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Zijn alle standaard JNG SC'ers vervangen door andere mensen ofzo?
Je bent hartstikke gezellig hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ben ik ook een verbetering of valt het alleen maar tegen tot nu toe?
.
en bij opoe etsoe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
kom we gaan gauw naar kinderopvang het EXA'tje je bent welkom bij moeke maisnon
En VA ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
DROOOOOOOMEEEEENVAAAAANGEEEEEERTJEEEEE WAAR BEN JE
Etsoe mist u.
Klopt. Dat was Ingrid Third van Fillmore!.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik al 3 weken niet of zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
goed ik heb al 6 dagen niet geschoren en ik trek het niet meer.ik wilde zo lang mogelijk om jordy met zn 14 dagen te kunnen verslaan.
wat nu te doen?
Doorgaan want zoveel was het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
goed ik heb al 6 dagen niet geschoren en ik trek het niet meer.ik wilde zo lang mogelijk om jordy met zn 14 dagen te kunnen verslaan.
wat nu te doen?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neeee, je gaat ons toch niet verlaten he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent hartstikke gezellig hoor
jij zegt afscheren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ginger baarden![]()
Sowieso baarden in 't algemeen
Altijd gladgeschorenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ginger baarden![]()
Wat Osuchi zegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:38 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ginger baarden![]()
da's waarquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:39 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja maar ik zeg ook tieten dus van mij moet je niet al te veel aantrekken
ik vind t niet mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang jij het maar mooi vindt, toch?
Wanneer zie je VH weer dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
wat nu te doen?
Y1 = 6,8quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
Even een snelle crosspost uit het EXA, vast wel iemand hier die het weet!
''Ik kom bij examen 2012 TV2 bij vraag 12 er niet uit...
Ik snap niet hoe je uit 6,8=a x 120^2
a = 0,0005 haalt? ''
Oh damn dat is al weer veel te lang geledenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
a = 0,0005 haalt? ''
Ja, en een atoom bom en een lucifer zorgen allebei voor vuur. Even mijn kaars aansteken met een atoombomquote:
Vrijdagavond, ben nu ook op repeat een liedje aan het luisteren wat me aan hem doet denkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer zie je VH weer dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, en een atoom bom en een lucifer zorgen allebei voor vuur. Even mijn kaars aansteken met een atoombom
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'mooie string'
'dat is een coltrui?'
'allebei kleren'
Doe je voorzichtigquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, en een atoom bom en een lucifer zorgen allebei voor vuur. Even mijn kaars aansteken met een atoombom
6.8 / (120²)quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
a = 0,0005 haalt? ''
Zoiets dacht ik ook maar dan kom je niet op het antwoord uitquote:
Ik kan niet intersectenquote:
moet je wel X/Ymin/max aanpassen zodat je t kan zien he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dan kom je niet op het antwoord uit
[..]
Ik kan niet intersectenHeb even geprobeerd maar krijg dan 1 rechte lijn op 6,8 klopt dat? Waar moet ik dan intersecten?
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Hmmm... ik ben echt waardeloos in wiskunde dus aan mij hebben jullie helaas niks.
mn ogen ontploffen ook als jullie t over vrouwen hebben, zeg ik ook niks overquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:51 schreef Osuchi het volgende:
Willen jullie hier alsjeblieft mee ophouden mijn hersenen ontploffen
Tuurlijk klopt dat, hij is toch bij iedere X 6.8 omdat er geen x inzitquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dan kom je niet op het antwoord uit
[..]
Ik kan niet intersectenHeb even geprobeerd maar krijg dan 1 rechte lijn op 6,8 klopt dat? Waar moet ik dan intersecten?
Hater.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ogen ontploffen ook als jullie t over vrouwen hebben, zeg ik ook niks over
tietenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ogen ontploffen ook als jullie t over vrouwen hebben, zeg ik ook niks over
Is goed, want dat komt vanzelf als je normaal doetquote:
Nu weet ik ook waarom je slechthorend bent, iedereen had het over chicksquote:
Dat grafiek tekenen wil voor geen meter. Als ik precies invul wat jij zegt geeft die errorquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat, hij is toch bij iedere X 6.8 omdat er geen x inzit![]()
Y1 = 6.8
Y2 = x120^2
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waarom je slechthorend bent, iedereen had het over chicks
Meestal juist niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Osuchi het volgende:
Is het raar om nu 2 uur te gaan slapen zodat ik langer op kan blijven en werkt het uberhaupt
Omdat je GR bij kleine getallen altijd dat doetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat grafiek tekenen wil voor geen meter. Als ik precies invul wat jij zegt geeft die errorEn inderdaad 14400 : 6,8 geeft wel het goede antwoord maar mijn GR geeft 4,722222222E-4
Hoeveel is 'ie afgevallen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef arachide. het volgende:
Hahahaha, ik heb net een foto gevonden van mijn vriend voordat hij zoveel was afgevallen, of nouja, toen hij nog niet heel veel was afgevallen
Ja het is apart en ja het werkt. Als ik heel moe ben moet ik het echt tot minstends tien uur volhouden anders ben ik snachts wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Osuchi het volgende:
Is het raar om nu 2 uur te gaan slapen zodat ik langer op kan blijven en werkt het uberhaupt
Ja 0,0005 wat dus die 4,722222e-4 afgerond isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat je GR bij kleine getallen altijd dat doetWat moet het antwoord zijn dan?
Als ik korte slaapjes hou dan val ik meestal sneller in slaap, maar dat kan ook komen omdat ik een raar ritme hebquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
godverik ben mn frituurpan helemaal vergeteten. patat donkerbruin.
![]()
heb je nog meer patatquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
godverik ben mn frituurpan helemaal vergeteten. patat donkerbruin.
![]()
Ik word sowieso moe als het licht is, als het nu ff donker wordt voel ik me veel actieverquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je 's nachts wakker wil blijven. Bljf sowieso in je gewone kleren en ga je tanden poetsen. Dan vol je je frisser.
Zo haal ik deadlines
Ik ben voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Voor Nederlands, over afschaffing van literatuur op middelbare scholen
ja klopt maar 12 boeken is veelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen, een beetje literatuur kan geen kwaad.
Zeker met deze jeugd niet!
Moet je het morgen presenteren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ook
maar m'n argumenten zijn niet zo schterk
Ja oké ik vind 1 boek per vak wel genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja klopt maar 12 boeken is veel
en ik heb 5 talen
aanbod blijft staan héquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee gewoon inleveren voor een cijfer, gelukkig telt het niet zo zwaar mee
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen, een beetje literatuur kan geen kwaad.
Zeker met deze jeugd niet!
Sad but true.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.
Wat heb je er dan nog aan.
Dat staat ook in mijn betoogquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar mensen die literatuur leuk vinden doen dat sowieso zonder school wel en mensen die het niks aan vinden pakken een samenvatting of een zeer makkelijk boek en nemen genoegen met een zesje.
Wat heb je er dan nog aan.
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegenargument: Dan moeten leraren strenger controleren
Ik bedoelde: tegenargument op dat argument.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkeling
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: tegenargument op dat argument.
En dat zou ik wel verder uitwerken, of heb je dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee mijn tegenargument is dat het goed is voor je ontwikkeling
heb ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat zou ik wel verder uitwerken, of heb je dat?
Jij bent dan motivatie geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, hij zegt dat het door mij komt, maar ik heb niks gedaan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef Osuchi het volgende:
Nou schattebouten ik ga even 1 of 2 uur in bed liggen![]()
Tot vanavond!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef Osuchi het volgende:
Nou schattebouten ik ga even 1 of 2 uur in bed liggen![]()
Tot vanavond!
Goed bezig, ik heb vanmorgen ook nog gelopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
Klaar met dansen, teen is zwart nu, tijd om hard te lopen
jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er nog meer de gelukkige huisvrouw kijken?
DEEVEEE KOM NAAR DE ES SEEEEEEEquote:
jaquote:
Ken ik nietquote:
Hij is niet gaan sporten ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent dan motivatie geweest
Ik wens je succesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
god, wordt wat as zaterdag.
mn ouders zijn gescheiden. en ze haten elkaar en kunnen elkaar niet luchten. en ze komen beiden naar groningen om me te helpen met verhuizen.
ik heb al een plan bedacht.quote:
Gaat hem wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al een plan bedacht.
moeder helpt smorgens met alles hier eruit halen en in busje stoppen, behalve bank en poef. dan naar nieuwe kamer en alles eruit laden. dan ga ik naar de oude kamer.
vader komt eind vd middag en komt bank en poef ophalen en help met dat in de auto stoppen. dan stuur ik mn moeder weg uit mn nieuwe kamer en ga ik met mn pa naar de nieuwe kamer
dan stuur ik mn pa weg en ga ik naar de oude kamer om sleutels in te leveren.
en dat allemaal voor 18:00.
sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
de wanhoop is nabij, ik sta antikraak ingeschreven
Hé, ik ken jouquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
SABINE, LEG EENS EVEN UIT WAT JE DAARMEE BEDOELTquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
not sure of wij intense haat voor elkaar hadden of het alweer bijgelegd was
HOEFT NIET GAAT NIET OVER JOUquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
SABINE, LEG EENS EVEN UIT WAT JE DAARMEE BEDOELT
en hoe ging werk gister
en ik hou van jou
IK BEDOEL DITquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HOEFT NIET GAAT NIET OVER JOU
welk werk
lysm
en niet zo bijdehand doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat we ooit ruzie gehad eigenlijk. Ik weet wel dat ik altijd moet lachen om jouw avatarquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
not sure of wij intense haat voor elkaar hadden of het alweer bijgelegd was
nou omdat het best lastig is om een relatief goedkope kamer te vinden met veel oppervlakte heb ik besloten maar voor antikraak in te schrijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK BEDOEL DIT
[..]
en niet zo bijdehand doen
seks?
kan me vaag momenten herinneren dat het niet altijd koek en ei tussen ons wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we ooit ruzie gehad eigenlijk. Ik weet wel dat ik altijd moet lachen om jouw avatar.
Maare... hoezo? Heb je een schuldgevoel?.
Oeh, heb je geroddeld over me?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan me vaag momenten herinneren dat het niet altijd koek en ei tussen ons wasmijn fout
Wat is je loon? Dan stort ik wel even watquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik wil dat mijn loon gestort wordt verdikkeme
in welke wijk is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou omdat het best lastig is om een relatief goedkope kamer te vinden met veel oppervlakte heb ik besloten maar voor antikraak in te schrijven
dan kom je in een leegstaande flat, gebouw w /e te wonen maar dan goedkoper en meer pauper
maar het is een tijdelijke oplossing
180quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is je loon? Dan stort ik wel even wat.
weet ik het, heb groningen stad/midden groningen aangegevenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.amazon.com/Adu(...)K4RZC/ref=pd_sxp_f_i
iemand enig idee waar ik zo'n ding kan kopen
wil. zo. graag.
Doeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben even naar de sportschool. Doeidoei.
Succesquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben even naar de sportschool. Doeidoei.
Op Amazonnnnquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.amazon.com/Adu(...)K4RZC/ref=pd_sxp_f_i
iemand enig idee waar ik zo'n ding kan kopen
wil. zo. graag.
Erg veel langer gaat dat toch niet door meestal? Kusje opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
al 2 dagen last van migraine, wanneer houdt dit feest op
niet sherlock. Heb heel de middag voor mijn studie sherlock gespeeld. Moest in contact komen met iemand.quote:
moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)voor_de_liefde_.html
omg
Ik ben geen een ezel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn wij ook familie. Omg. Omg. Omg.
Een penis met voldoende omvangquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan hij mijn boyfriend worden
knap & humor wat wil een vrouw nog meer
en dan iedere ochtend een schrale kut no tnxquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een penis met voldoende omvang
Ik zei voldoende, niet enormquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan iedere ochtend een schrale kut no tnx
Omdat jij nou eenmaal zo'n flapuit bentquote:
houdt het gesprek wel gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat jij nou eenmaal zo'n flapuit bent
desorientatie op utrecht cs. Twee keer verkeerd gelopen. Hoop dat ik mijn bus kan vinden....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schat, ga maar van FOK! af en neem thuis een slokje water en probeer nog een poging.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
desorientatie op utrecht cs. Twee keer verkeerd gelopen. Hoop dat ik mijn bus kan vinden....
Zeker. Beter dan braaf en saai kuchquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
houdt het gesprek wel gezellig
en zo softquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker. Beter dan braaf en saai kuch
vertelquote:
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
En toen stond de moeder van Prom ineens in de kamer
zelf weten, als de drang om jordy te overtreffen groter is dan je haat voor baarden zou ik door blijven gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.
het irriteert me maar ik wil jordys 2 weken overtreffen.
verder haat ik baarden.
wat te doen?
wacht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
Heb door dat gekluns daarnet mijn bus gemist. Nu toen minuten wachten... Is lang. Zal ik naar huis lopen (30 minuten) of wachten op mijn bus (8 minuten)?
wachten ofcquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
Heb door dat gekluns daarnet mijn bus gemist. Nu toen minuten wachten... Is lang. Zal ik naar huis lopen (30 minuten) of wachten op mijn bus (8 minuten)?
ja maar ik wil allebei.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelf weten, als de drang om jordy te overtreffen groter is dan je haat voor baarden zou ik door blijven gaan
zo niet, dan scheren
gvd zo slechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
En toen stond de moeder van Prom ineens in de kamer
is zo voorbij johquote:
hoe kan ik hierbij helpen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik wil allebei.
drang naar beide is evengroot.
ja en dan ben je 6 min onderweg naar huis en dan zie je die bus met volle vaart voorbij scheuren en dan huil je vanbinnenquote:
kom hierheen en scheer mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is zo voorbij joh
[..]
hoe kan ik hierbij helpen dan
Wacht nou maar een uurtjequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Osuchi het volgende:
VA ik neem nog een keer wat van jou aan
ik kom uit bed ik ben verdorie zo lam als een mak schaapik wil weer slapen
En dan ook samen onder dat 1 pers deken persen, en ik voelde koude wind tegen mijn bil dus weet niet of die goed bedekt wasquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6 daagse baard. foto staat ergens in het topic.
het irriteert me maar ik wil jordys 2 weken overtreffen.
verder haat ik baarden.
wat te doen?
waarom zeg je niet eens even gedag?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
was vanmiddag op winschoterkade
2x langs je kamer gefietst omijn
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ja en dan ben je 6 min onderweg naar huis en dan zie je die bus met volle vaart voorbij scheuren en dan huil je vanbinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |