Meestal juist niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Osuchi het volgende:
Is het raar om nu 2 uur te gaan slapen zodat ik langer op kan blijven en werkt het uberhaupt
Omdat je GR bij kleine getallen altijd dat doetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat grafiek tekenen wil voor geen meter. Als ik precies invul wat jij zegt geeft die errorEn inderdaad 14400 : 6,8 geeft wel het goede antwoord maar mijn GR geeft 4,722222222E-4
Hoeveel is 'ie afgevallen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef arachide. het volgende:
Hahahaha, ik heb net een foto gevonden van mijn vriend voordat hij zoveel was afgevallen, of nouja, toen hij nog niet heel veel was afgevallen
Ja het is apart en ja het werkt. Als ik heel moe ben moet ik het echt tot minstends tien uur volhouden anders ben ik snachts wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef Osuchi het volgende:
Is het raar om nu 2 uur te gaan slapen zodat ik langer op kan blijven en werkt het uberhaupt
Ja 0,0005 wat dus die 4,722222e-4 afgerond isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat je GR bij kleine getallen altijd dat doetWat moet het antwoord zijn dan?
Als ik korte slaapjes hou dan val ik meestal sneller in slaap, maar dat kan ook komen omdat ik een raar ritme hebquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
godverik ben mn frituurpan helemaal vergeteten. patat donkerbruin.
![]()
heb je nog meer patatquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
godverik ben mn frituurpan helemaal vergeteten. patat donkerbruin.
![]()
Ik word sowieso moe als het licht is, als het nu ff donker wordt voel ik me veel actieverquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je 's nachts wakker wil blijven. Bljf sowieso in je gewone kleren en ga je tanden poetsen. Dan vol je je frisser.
Zo haal ik deadlines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |