tl;dw versie?quote:
thx, eerst ff part 1 kijken.quote:
Gevraagdquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef d4v1d het volgende:
Plex, die @chunkr doet een vragenkwartiertje nu, vraag snel over zijn fedora
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal nog wel wat dingen hebben gemist
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal nog wel wat dingen hebben gemistFear is the grease of society.
`DUs als ik het goed begrijp is dat als meisjes op FB verkondigen dat ze kakejes gaan bakken oid, ze aan het bloeden zijn in het zuiden.quote:
wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
`DUs als ik het goed begrijp is dat als meisjes op FB verkondigen dat ze kakejes gaan bakken oid, ze aan het bloeden zijn in het zuiden.
shadow bunghol.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is het outer glow hoor.
Dan lijkt die er meer op
Die moet ik onthouden, dan weet ik wanneer ik moet toeslaan. Vrees Aldie de menstruatievampierquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
`DUs als ik het goed begrijp is dat als meisjes op FB verkondigen dat ze kakejes gaan bakken oid, ze aan het bloeden zijn in het zuiden.
Bah.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden, dan weet ik wanneer ik moet toeslaan. Vrees Aldie de menstruatievampier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |