En dan is dat misschien JUIST de reden waarom er is aangegeven dat hij idd linksaf is geslagen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat kan, misschien dat ze op de camera konden zien dat hij zijn richtingaanwijzer aan had.
Je neemt daar rechts de uitvoegstrook en kunt dan boven naar links richting Rhenen en rechts richting Grebbeberg.
Er staat op die route t/m Rhenen helemaal geen camera die beelden bewaard. Wel een hoop verkeerscamera's maar daar heb je dus niks aan. De enige camerabeelden die ze vooralsnog hebben zijn die van het tankstation in Neerbeek en het eetcafé in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat kan, misschien dat ze op de camera konden zien dat hij zijn richtingaanwijzer aan had.
Je neemt daar rechts de uitvoegstrook en kunt dan boven naar links richting Rhenen en rechts richting Grebbeberg.
Daar zijn dus geen beelden van, alleen een ANPR-registratie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan is dat misschien JUIST de reden waarom er is aangegeven dat hij idd linksaf is geslagen?
Die beelden zijn niet vrijgegeven he?
Ik plemp hier ook maar neer wat de politie stelt he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus eentje springt erin, het lukt niet en de rest blijft maar toekijken?En waarom lukte het die ene persoon niet?
Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition. Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef kuil het volgende:
[..]
Er staat op die route t/m Rhenen helemaal geen camera die beelden bewaard. Wel een hoop verkeerscamera's maar daar heb je dus niks aan. De enige camerabeelden die ze vooralsnog hebben zijn die van het tankstation in Neerbeek en het eetcafé in Leersum.
[..]
Daar zijn dus geen beelden van.
Excuus, je hebt gelijk. Zou op dat beeld ook te zien zijn welke richting hij op rijdt? (noord of zuid)quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition. Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zien-in-Rhenen.dhtml
Daar zijn dus wél beelden van
0:56 kan niet de goede auto zijn als de vermoedelijke bij Venray klopt bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef sig000 het volgende:
0:56u in Leersum kan niet de goede auto zijn.
1:56u is prima mogelijk en hij had toen blijkbaar haast.
2:56u kan ook maar dan heeft ie een uur de tijd gehad om daar te komen.
Yep en ook gerekend vanaf laatste GSM peiling in Neerbeek is dat erg krap.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
0:56 kan niet de goede auto zijn als de vermoedelijke bij Venray klopt bedoel je?
wat is de bron van venray dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
0:56 kan niet de goede auto zijn als de vermoedelijke bij Venray klopt bedoel je?
Ja maar waarom dan om 1:42 weer bij de rijnbrug en om 4 uur weer terug in leersum? Waarom zou hij een paar keer dat stuk rijden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vervolgens is de bestuurder vermoedelijk linksaf geslagen de N225 op richting Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef kuil het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Zou op dat beeld ook te zien zijn welke richting hij op rijdt? (noord of zuid)
Dan zou hij daar ong een half uur zijn gebleven voordat hij zijn weg vervolgede naar Rhenen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
Van Venray naar Rhenen is ong 1 uur rijden.
Helder. Dat zou de politie toch ook aan het denken moeten zetten zou je zeggen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep en ook gerekend vanaf laatste GSM peiling in Neerbeek is dat erg krap.
En als hij nou ergens te hard heeft gereden dan moet dat toch geflitst zijn.Als ik zie hoe snel hij op sommige plaatsen is dan kan hij niet zachtjes hebben gereden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition. Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zien-in-Rhenen.dhtml
Daar zijn dus wél beelden van
"Vermoedelijk" gezien op parkeerplaats Romeinse nogwat door iemandquote:
putquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Vermoedelijk" gezien op parkeerplaats Romeinse nogwat door iemand
Vermoedelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als die 0:56 uur klopt, en die melding bij Venray óók, dan is het vermoedelijk niet de auto van vader op de foto bedoel ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan om 1:42 weer bij de rijnbrug en om 4 uur weer terug in leersum? Waarom zou hij een paar keer dat stuk rijden?
Er is gewoon iets mis met de tijdlijn, kan haast niet andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Marenda het volgende:
[..]
En als hij nou ergens te hard heeft gereden dan moet dat toch geflitst zijn.Als ik zie hoe snel hij op sommige plaatsen is dan kan hij niet zachtjes hebben gereden.
Maar hij kan toch geflitst zijn ,ik dacht dat je nergens meer te hard kon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is gewoon iets mis met de tijdlijn, kan haast niet anders
Teddyberen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zoeken ze iets, heb geen idee wat?
Net zo "vermoedelijk" als dat de auto in Leersum op de beelden van vader is...quote:
Ik heb het idee dat de politie veel meer weet, en die camerabeelden in Leersum alleen heeft vrijgegeven omdat er een andere auto op staat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 kinderen.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Venray gaat het wel om beelden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als die 0:56 uur klopt, en die melding bij Venray óók, dan is het vermoedelijk niet de auto van vader op de foto bedoel ik
Vrij essentieel, maar hoe zeker was die persoon die dat heeft gezien vraag ik mij dan af. Of zijn het camerabeelden van het tankstation?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een zinvolle dagbesteding wellicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee. Vermoedelijk gezien op pp staat me bij (had ook al getankt in Neerbeek toch)? Ff in zo'n ding uit de OP kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vrij essentieel, maar hoe zeker was die persoon die dat heeft gezien vraag ik mij dan af. Of zijn het camerabeelden van het tankstation?
Hij kan er doorheen zijn gereden zonder te tanken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Vermoedelijk gezien op pp staat me bij (had ook al getankt in Neerbeek toch)? Ff in zo'n ding uit de OP kijken
twitter:LoulandNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:07:58@JulianRubenNL weten jullie al meer over de romeinse put, benzinestation VEnray (de auto 'zou daar gezien zijn'.. reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:09:09@LoulandNL Niet meer als dat de Politie bevestigd dat de auto daar gezien zou zijn. reageer retweet
Laatste GSM peiling in Neerbeek is zeker feit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een wedstrijdje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef webb2012 het volgende:
Politie brengt iedereen gewoon expres op dwaalspoor zodat ze zelf op de juiste plek kunnen gaan zoeken en de eer op kunnen strijken
Wie gaat er winnen? De vader, burgers of politie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een speurwedstrijd die de vader uitgezet heeft.
Met helaas geen winnaars alleen maar verliezers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een speurwedstrijd die de vader uitgezet heeft.
Gsm waarneming om 4 uur in leersum klopt ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Laatste GSM peiling in Neerbeek is zeker feit.
De Rijnbrug bij Rhenen lijkt me ook zeker.
Tijdstip in Venray klopt wel met de eventuele route en er is dan klein tijdgat.
Venray naar Rijnbrug klopt ook aardig met weer tijdgat.
Daarna wordt het vager dankzij de duidelijke politie info.
Dat is helaas het treurige aan dit verhaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Marenda het volgende:
[..]
Met helaas geen winnaars alleen maar verliezers.
twitter:bf55 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:16:33@POHMiranda Zou dit een mogelijkheid zijn: Leersum -> Wijk bij Duurstede -> Rijswijk -> Rhenen? #vermistebroertjes http://t.co/Zo4BmqLeBJ reageer retweet
Dus reistijd 1:36 uur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:14 schreef moeke1 het volgende:
ANWB routeplanner
zoek locatie
vervolgroute
terugweg
wijzig route
nieuwe route
.
Uw route
woensdag 15 mei 2013
Van
Neerbeek (Beek)
.Voeg toe aan TomTomNaar
Rhenen
.Voeg toe aan TomTom
Type vervoer
Vertrek
Aankomst
Reistijd
Auto 22:46 00:22 01:36
Openbaar vervoer toon ook route per OV
Fiets toon ook route per fiets
Te voet toon ook route te voet
.
Kan, maar ze hebben het mbt die melding nooit over beelden gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij kan er doorheen zijn gereden zonder te tanken natuurlijk.
Die is nog wat twijfelachtig maar wel staat vast dat toen zijn mobiel weer aanging.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gsm waarneming om 4 uur in leersum klopt ook.
Dat er verwarring is rond camerabeelden en tijdstip Leersumquote:
Hoe wil je de Rijn oversteken om die tijd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef moeke1 het volgende:
twitter:bf55 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:16:33@POHMiranda Zou dit een mogelijkheid zijn: Leersum -> Wijk bij Duurstede -> Rijswijk -> Rhenen? #vermistebroertjes http://t.co/Zo4BmqLeBJ reageer retweet
Maakt een mobiel meteen contact als die aangaat? Of moet je daarvoor niet eerst je sim unlocken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is nog wat twijfelachtig maar wel staat vast dat toen zijn mobiel weer aanging.
De vader denk ik.. Het is duivels goed voorbereid allemaal..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen? De vader, burgers of politie?
Daarom, tot er duidelijkheid is over tijdstip en of het wel de goede auto is, houd ik die er nog even buiten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er verwarring is rond camerabeelden en tijdstip Leersum
Het is gewoon niet te geloven,de ergste criminelen laten steken vallen en deze man zet heel Nederland op dwaalspoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vader denk ik.. Het is duivels goed voorbereid allemaal..
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:33:52via @rtvutrecht Politie zet gebied 30 vierkante meter af in Zeist,nadat vrijwilliger melding maakt van ietsverdachts. http://t.co/TdY4U0CEtl reageer retweet
Ja, schijnbaar is hij iedereen te slim af. Mogelijk heeft hij toch ergens steken laten vallen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te geloven,de ergste criminelen laten steken vallen en deze man zet heel Nederland op dwaalspoor.
Ok, leek me ook al vreemd dat die er niet zouden zijn wanneer hij daar gereden heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:32 schreef aegir_de_viking het volgende:
Via bekenden gehoord dat er meer camerabeelden in Rhenen zijn waar de auto op staat. Echter deze zijn nog niet vrijgegeven door de politie... en de eigenaar van de beelden mag hiermee niet naar buiten komen.
Hmm, dan vindt de politie het iig verdacht "genoeg" om er even naar te laten kijken..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:33:52via @rtvutrecht Politie zet gebied 30 vierkante meter af in Zeist,nadat vrijwilliger melding maakt van ietsverdachts. http://t.co/TdY4U0CEtl reageer retweet
Ook dat zie ik graag bevestigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:32 schreef aegir_de_viking het volgende:
Via bekenden gehoord dat er meer camerabeelden in Rhenen zijn waar de auto op staat. Echter deze zijn nog niet vrijgegeven door de politie... en de eigenaar van de beelden mag hiermee niet naar buiten komen.
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:36:50@rtvutrecht De politie is met honden onderweg naar het gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruisen zijn gevonden. #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:35:54De politie is met speurhonden onderweg naar het afgezette gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruisen zijn gevonden. reageer retweet
Gaat rechtop zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:36:50@rtvutrecht De politie is met honden onderweg naar het gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruisen zijn gevonden. #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:MirjamHagen twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:32:48De politie heeft in de omgeving van de Sparrenheuvel in Zeist een gebied afgezet, nadat een vrijwilliger iets zou hebben gezien of gevonden. reageer retweet
Zal wel een huisdier begraven liggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef kuil het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:35:54De politie is met speurhonden onderweg naar het afgezette gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruisen zijn gevonden. reageer retweet
Oh geen grote neon pijlen??quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef kuil het volgende:
Twee kruisen passen niet echt bij "verbergen". Maar goed, we zullen zien..quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef kuil het volgende:
Hij heeft daar sowieso veel meer tijd gehad dan in Neerbeek of onderweg naar de Rijnbrug alhoewel er daar ook wat ruimte is voor snode plannen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Maar mede door de waarneming om 1:42 bij rhenen en 4 uur gsm in leersum blijf ik er steeds bij dat hij al die uren daar in de buurt is gebleven.
Nee. Ze zijn in de war met pinnen bij geldautomaat denk ik (was een TinQ, dus je moet wel pinnen).quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Dee69 het volgende:
Hij pinde pas in Limburg?
http://www.deweekkrant.nl(...)traatweg_leersum_716
Daar tankte hij om kwart over 10 en pinde daarna geld. Hij is om 22.26 uur nog in de Fattenbergstraat in Neerbeek gezien
2 katten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh geen grote neon pijlen??
Iemand die z'n kat heeft begraven. Dit is weer loos alarm.
Er zit daar inderdaad ook behoorlijk wat ruimte. Minimaal 2x een half uur ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft daar sowieso veel meer tijd gehad dan in Neerbeek of onderweg naar de Rijnbrug alhoewel er daar ook wat ruimte is voor snode plannen.
Pfff lijkt me stug dat ie onderweg ook nog effe heeft getimmerd om die kruizen te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee kruisen passen niet echt bij "verbergen". Maar goed, we zullen zien..
Ja of z'n parkieten.quote:
twitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:39:56De grond binnen het afgezette gebied wordt met prikstokken onderzocht. http://t.co/ujiHxepwi0 reageer retweet
Hehehehe we wachten af. Weet niet meer zo goed waar ik op moet hopenquote:
twitter:rikdogger twitterde op woensdag 15-05-2013 om 20:40:38Speurhonden onderweg naar afgezet gebied in Zeist. Volgens omstanders zijn er twee kruisen gevonden. #vermistebroertjes reageer retweet
2 takken en een stuk touw...wat toevallig ontbrakt, en voila, je hebt een kruisquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Pfff lijkt me stug dat ie onderweg ook nog effe heeft getimmerd om die kruizen te maken.
Misschien had hij daarom zo haast op de rijksstraatweg. "Shit vergeten een kruis te timmeren" *auto keert.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Pfff lijkt me stug dat ie onderweg ook nog effe heeft getimmerd om die kruizen te maken.
Er verwacht er niet veel van. Maar goed: we wachten gewoon af.quote:
Ik ben de rijrichtingen kwijt in alle verwarringquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien had hij daarom zo haast op de rijksstraatweg. "Shit vergeten een kruis te timmeren" *auto keert.
Of 2 kisten met brosjes en minimarsjes om uit te delen aan het eind van de speurtocht.quote:
2 Geocache's?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of 2 kisten met brosjes en minimarsjes om uit te delen aan het eind van de speurtocht.
Ja en speurzoekers diploma's die ze thuis kunnen inlijsten.quote:
Hebben de restauranteigenaren de beelden zelf ook nog of heeft de politie er beslag op gelegd. In dat geval kan het natuurlijk zijn dat er bij het bekend maken van de beelden al rekening gehouden is met de afwijkende tijd. De restauranteigenaar weet dan echt niet precies op welke tijd welke auto voorbij reed. En in het filmpje zijn de tijden verwijderd, waarschijnlijk om verwarring te voorkomen doordat daar een andere tijd aangegeven was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef kuil het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
"Camerabeelden Leersum
De auto van de vader wordt om 01.56 uur vermoedelijk op de Rijksstraatweg in Leersum gefilmd door een bewakingscamera. Hij keert daar de auto en op deze beelden is een andere auto te zien.
Let op: de camerabeelden van bijgevoegde filmpje van de auto in Leersum is in omgekeerde volgorde. Dit maakt niet uit voor de hulpvraag: de politie is dringend op zoek naar de bestuurder van de andere auto."
Er is nu wel bij vermeld dat de volgorde van het filmpje niet klopt, maar de tijden zijn nog steeds niet aangepast.
Hoe lang hij precies nog in omgeving Neerbeek is geweest na zijn telefoongesprek over motel is ook niet duidelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zit daar inderdaad ook behoorlijk wat ruimte. Minimaal 2x een half uur ofzo.
Dat is niet raar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Dee69 het volgende:
Ok, hij had dus een pinpas op zak, maar identificatie heeft een hele dag geduurd. Zou kunnen dat z'n portemonnee (en mobiel) in de auto lag, dan kan ik niet anders concluderen dat de auto later en verder gevonden is?
En toch hoop je dat ze het niet zijn want dan is het echt zo.Maar aan de andere kant wil je het weer wel dan is er duidelijkheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er verwacht er niet veel van. Maar goed: we wachten gewoon af.
Nee, ze hebben vandaag samen met de politie nog eens gekeken. Is vandaag pas verwarring ontstaan:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Hebben de restauranteigenaren de beelden zelf ook nog of heeft de politie er beslag op gelegd. In dat geval kan het natuurlijk zijn dat er bij het bekend maken van de beelden al rekening gehouden is met de afwijkende tijd. De restauranteigenaar weet dan echt niet precies op welke tijd welke auto voorbij reed. En in het filmpje zijn de tijden verwijderd, waarschijnlijk om verwarring te voorkomen doordat daar een andere tijd aangegeven was.
Dat zou ook nog kunnen en dan is het gewoon om 0:56u de kant van Doorn op en daarna toch maar niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Hebben de restauranteigenaren de beelden zelf ook nog of heeft de politie er beslag op gelegd. In dat geval kan het natuurlijk zijn dat er bij het bekend maken van de beelden al rekening gehouden is met de afwijkende tijd. De restauranteigenaar weet dan echt niet precies op welke tijd welke auto voorbij reed. En in het filmpje zijn de tijden verwijderd, waarschijnlijk om verwarring te voorkomen doordat daar een andere tijd aangegeven was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |