Waarom dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb al een thermoskannetjeik haal al bijna geen koffie meer bij broodzaak/kiosk behalve als ik tijd over heb met 1900 op breda
En daarom gaan er bij mij hierna dunlops opquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Hoogte van de profiel blokken aan de voorkant: 2 mm. Achterkant: 4mm
Leuk man, dat cuppenBen wel een beetje klaar met Michelin onderhand.
dan moet je voor een brigestone of een goodyear gaan die cuppe nagenoeg nooit teminste met auto`squote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Hoogte van de profiel blokken aan de voorkant: 2 mm. Achterkant: 4mm
Leuk man, dat cuppenBen wel een beetje klaar met Michelin onderhand.
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:
Of je plakt 'm achterop je kenteken. Dat zal ze leren, die agenten.
Respect hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakken
Auto's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakken
Daar zijn sowieso geen regels voorquote:
godverquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker dwarsliggen, ben je moeilijk te begraven.
Je ken em ook aanvechtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb die sticker nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je ken em ook aanvechten
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/8287891#8287891
quote:
Doen ze zelf, als ze niet Fokken op dit deel of Uberhaupt niet meer actief zijn... tja dan ben je meer erelid in mijn opinie dan écht lid. Ze gaan ook niet mee met ritten of laten blijken dat ze een oldbie rit willen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
En wanneer wordt het weer eens normaal motorweer?
en ik mis de echt Fok!Mc
Dat is mooi kut.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmorgen wéér dat kutlampie aan na 10 km, nu kreeg ik hem niet meer uit, op een gegeven moment ging hij alleen uit als ik gas gaf, waaruit ik opmaak dat er een probleem is met de oliedruk; ben maar om gekeerd en heb de auto gepakt.
Morgen ofzo even kijken, zal effe olie en filter verversen, kijken wat er gebeurt, anders moet ik zondag naar NWK om de oliepomp uit het andere blok te plukken, lekker kut net voor de rit.![]()
![]()
Zuur dat soort dingen. Check ook even goed de oliedruksensor. Je zou niet de eerste zijn die zijn blok uit elkaar trekt om er vervolgens achter te komen dat het vals alarm was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmorgen wéér dat kutlampie aan na 10 km, nu kreeg ik hem niet meer uit, op een gegeven moment ging hij alleen uit als ik gas gaf, waaruit ik opmaak dat er een probleem is met de oliedruk; ben maar om gekeerd en heb de auto gepakt.
Morgen ofzo even kijken, zal effe olie en filter verversen, kijken wat er gebeurt, anders moet ik zondag naar NWK om de oliepomp uit het andere blok te plukken, lekker kut net voor de rit.![]()
![]()
Klote! Hopelijk binnenkort goed nieuws van de arts en beterschap natuurlijk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef lipjes het volgende:
Nou, motorrijden zit er voorlopig niet in.
Arts heeft een spuit in mn knie gezet om te proberen het vocht eruit te halen, dat ging niet.
Daarna nog pretnizon oid erin gespoten gekregen.
7 röntgenfoto's laten maken en 4 buisjes bloed af moeten geven.
Morgen nog een echo.
Komende dagen rust houden
Heeft hier zoveel geregend, als ik de motor uit de schuur wil halen dattie wegzakt in de modderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe fetisj erbij: glimmende kettingen![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik denk dat dit de tweede set was in 38k kmquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef BlackLining het volgende:
Veel plezier met poetsen dan maar he
Die kettingset mocht er onderhand wel onderuit ja, lijkt wel een zaagblad op sommige stukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |