ik zou dat ding eraf halen alleen maar om al het gezeik te voorkomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Omdat je ter plekke niet zomaar tegen een agent in kan gaan. Of een andere agent moet erbij staan en weten dat het wél mag en agent 1 weten te overtuigen. Maar ter plekke is het óf je luistert naar de agent óf ze nemen je bike in beslag.
"Ja, dan ga je maar in beroep. Nu moet je doen wat ik zeg."
Overigens zijn er meerdere in tegen beroep gegaan en die gewonnen hebben.
Inderdaad. Als een agent zegt "eraf halen die sticker" kun je dat ter plaatse beter direct doen. Anders nemen ze gewoon je motor in beslag of krijg je er nog een extra boete bij vanwege het niet opvolgen van een bevel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zou dat ding eraf halen alleen maar om al het gezeik te voorkomen
jij maakt er helemaal een feest vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:
Of je plakt 'm achterop je kenteken. Dat zal ze leren, die agenten.
jij niet idd maar je motor welquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker dwarsliggen, ben je moeilijk te begraven.
ik hoor dat jullie je kortingspas gaan verliezen door die nieuwe koffieautomatenquote:
ik heb al een thermoskannetjequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ik hoor dat jullie je kortingspas gaan verliezen door die nieuwe koffieautomaten
ondertussen krijg ik gratis koffie en 20 euro koffiegeld per maand![]()
ontopic broem broem morgen rondje met camera doen
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb al een thermoskannetjeik haal al bijna geen koffie meer bij broodzaak/kiosk behalve als ik tijd over heb met 1900 op breda
En daarom gaan er bij mij hierna dunlops opquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Hoogte van de profiel blokken aan de voorkant: 2 mm. Achterkant: 4mm
Leuk man, dat cuppenBen wel een beetje klaar met Michelin onderhand.
dan moet je voor een brigestone of een goodyear gaan die cuppe nagenoeg nooit teminste met auto`squote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Hoogte van de profiel blokken aan de voorkant: 2 mm. Achterkant: 4mm
Leuk man, dat cuppenBen wel een beetje klaar met Michelin onderhand.
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:
Of je plakt 'm achterop je kenteken. Dat zal ze leren, die agenten.
Respect hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakken
Auto's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een mietje. Ik zou hem gewoon aan de voorkant op de kentekenplaat plakken
Daar zijn sowieso geen regels voorquote:
godverquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker dwarsliggen, ben je moeilijk te begraven.
Je ken em ook aanvechtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb die sticker nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je ken em ook aanvechten
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/8287891#8287891
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |