SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij heeft een hele nare manier van discussiėren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan had je nu wel wat-jes over je heen gehad ja.
Voetbalzone.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen voor Alderweireld en Eriksen
De wandelgangen is echt allemaal onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Tyron het volgende:
In de wandelgangen van voetbalzone stond laatst 30 miljoen van Liverpool voor Alderweireld en Eriksen
Moet altijd zo lachen om die reacties daar he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wandelgangen is echt allemaal onzin
Zlatanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
Siem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Tyron het volgende:
Is er ooit een speler geweest waar de meningen ook zoveel over verdeeld waren?
ehquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Oke Tyron.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef hoidoeihoideoi het volgende:
komt die daley gif in de op van tumblr want dan is het mijn gif omg omg omg
ok doei
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.quote:
Tuurlijk wel. Twee browser en scripting erbij en klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is allang bevestigd dat ik het niet ben aangezien we beide exact op hetzelfde tijd postte, op de exacte milliseconde, dat is onmogelijk met een kloon.
Eh, oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is leuk geweest Tyron. Maar als je een kloon maakt, doe het dan niet zo opzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |