Waarom zou hij juist toen zijn telefoon weer aangezet hebben? (of weer een domme vraag?)quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, dan begint het er nu op te lijken alsof op de heenweg naar Neerbeek en terug via Venray en via straat in Leersum naar Rijnbrug de tijdstippen zonder al te veel onverklaarbare tijdstippen lijkt te lopen, na 01.42 uur Rijnbrug beginnen dan gaten te ontstaan
1. Nee, dat is niet bekendgemaakt maar de positie van de camera en de mogelijke route die de politie in eerste instantie heeft vrijgegeven maken het aannemelijk dat hij noordwaarts over de Rijnbrug reed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef math1985 het volgende:
Ik heb twee vragen, weet iemand of hier iets over bekend is?
1. Is er betrouwbare informatie over de rijrichting op de Rijnbrug?
2. Is de auto van de vader ergens aangetroffen, bijvoorbeeld rond het Doornse Gat? Zo niet, dan zou dat erg verdacht zijn.
De auto is gevonden. Waar precies weet ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef math1985 het volgende:
2. Is de auto van de vader ergens aangetroffen, bijvoorbeeld rond het Doornse Gat? Zo niet, dan zou dat erg verdacht zijn.
En ik wil het NU weten!!!111!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:OokMaurice twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:16:14@PolitieUtrecht tijdstip overlijden vader Denis? Tijdstip ooggetuige broertjes vader middag Doornse gat? #vermistebroertjes reageer retweet
1. Volgens mij vorige week wel bekend gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef math1985 het volgende:
telefoon is toen niet aangegaan, is waarneming van zijn auto geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Waarom zou hij juist toen zijn telefoon weer aangezet hebben? (of weer een domme vraag?)
Ik hoop dat ze het tijdstip van overlijden bekendmaken, die andere boeit me niet zo.quote:
Ik wou alleen aangeven dat de politie vooralsnog niet van plan is het tijdstip van overlijden bekend te maken.quote:
Klopt, ik zie het. Pas in Doorn weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
telefoon is toen niet aangegaan, is waarneming van zijn auto geweest
Ik verplaatste me even in de dwingend toon van die Mr Marple.quote:
ik denk ergens tussen 05-07h, maar wie weet zijn juist de broertjes de evil party hier en hebben het doen lijken als een zelfmoord...quote:
Zoveel plekken zijn er in de regio niet waar je 's nachts de Rijn overkunt;quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ok, ik ken de omgeving daar niet zo, maar wel rond dat tijdstip in die omgeving
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verplaatste me even in de dwingend toon van die Mr Marple.
Het ging me niet om jou, maar om die dwingende tweet. Alsof die gast recht heeft alle info die voorhanden is direct te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wou alleen aangeven dat de politie vooralsnog niet van plan is het tijdstip van overlijden bekend te maken.![]()
Daar is hier ook een paar keer naar gevraagd (of we dat wisten)
Die hele feed.quote:
maar ja, om nou vanaf Venray ergens de snelweg af te slaan om binnendoor in leersum te rijden en dan via de Rijnbrug de snelweg weer op...?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoveel plekken zijn er in de regio niet waar je 's nachts de Rijn overkunt;
Van Oost naar West:
- A50 bij Heteren
- Rijnbrug bij Rhenen
- A27 bij Vianen
- A2 bij Vianen
ga jij daar ff zoeken dan, dan horen we het wel van je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik me over verbaas? Dat er niet nadrukkelijker in Duitsland gezocht wordt. Het gebied tussen Venlo en Nijmegen heeft veel bossen, er wonen weinig mensen en je kunt makkelijk binnen 2 uur vanuit Venlo via (best ver in) Duitsland naar Nijmegen rijden.
Nee, ik denk dat je het aantal snelwegen verkeerd inschat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar ja, om nou vanaf Venray ergens de snelweg af te slaan om binnendoor in leersum te rijden en dan via de Rijnbrug de snelweg weer op...?
Ik begrijp je reactie niet helemaal, sorry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ga jij daar ff zoeken dan, dan horen we het wel van je.
Groetjes en veel succes
sorry, je hebt gelijk, is flauw grapjequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet helemaal, sorry.
Ah, okquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging me niet om jou, maar om die dwingende tweet. Alsof die gast recht heeft alle info die voorhanden is direct te krijgen.
Ja, want als we het tijdstip van overlijden weten dan lossen we de zaak wel even op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
Maar waarom maken ze het tijdstip van overlijden eigenlijk niet bekend? Het lijkt me dat het juist in deze zaak handig is om alle gegevens naar buiten te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |