Wanderson?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Van Persie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Bellamyquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
Bulthuisquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Bellamy.
Zo, hebben we dat gehad. Verder met echt Feyenoord-nieuws.
Niks mis met deze toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand toevallig een tt weet, geef het door aan de Don.
Met het Groen Haas Toernooi in aantochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Als iemand toevallig een tt weet, geef het door aan de Don.
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.
Godverdommequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe maar Drenthe (die lijkt me misschien wel haalbaar) en Guidetti (grote hoop, maar ik vrees dat ik te veel wens). Zelf zou ik wel een gokje willen wagen met Misidjan van Willem II. Hij is jong en er kan nog wat aan geslepen worden.
Als je moet kiezen tussen Leerdam en Janmaat is het toch niet moeilijk wie kindsoldaat is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen maar jij bent dakloos?
Ken al die bijnamen hier toch niet man
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ken ook Mokotjo zijn dat is de enige Afrikaan en Cisse dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Leerdam en Janmaat is het toch niet moeilijk wie kindsoldaat is.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgen.
Deze gaan komen komende zomer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Kuijt
Guidetti
Drenthe
Duplan
Kalou
Kolarov
Chery
Tymoschuk
Vagner Love
Zeg het maar jongens.
City is geen liefdadigheidsinstelling. Ik vrees dat ze wel een paar miljoen willen terugzien voor Guidetti. Verder zou hij qua mentaliteit een grote toevoeging zijn voor dit Feyenoord, maar waar zet je hem dan neer? Naast Pelle, achter Pelle of ga je het hele systeem omgooien? Ik heb al eerder gezegd dat ik een zwak heb voor Drenthe, maar Koeman is denk ik bang dat Drenthe zich te veel met randzaken gaat bezighouden. Drenthe zou voor dit Feyenoord een versterking vormen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Elan het volgende:
Guidetti moet te doen zijn die moet toch wel bij City? Drenthe is een sociaal probleem maar wel een lekkere voetballer als hij zijn oude vorm weet terug te krijgen .
quote:
Hoe heet jij op FR12.nl? Ik heet daar FRTILLIDIE1908.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
City is geen liefdadigheidsinstelling. Ik vrees dat ze wel een paar miljoen willen terugzien voor Guidetti. Verder zou hij qua mentaliteit een grote toevoeging zijn voor dit Feyenoord, maar waar zet je hem dan neer? Naast Pelle, achter Pelle of ga je het hele systeem omgooien? Ik heb al eerder gezegd dat ik een zwak heb voor Drenthe, maar Koeman is denk ik bang dat Drenthe zich te veel met randzaken gaat bezighouden. Drenthe zou voor dit Feyenoord een versterking vormen.
Achter Pelle.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
City is geen liefdadigheidsinstelling. Ik vrees dat ze wel een paar miljoen willen terugzien voor Guidetti. Verder zou hij qua mentaliteit een grote toevoeging zijn voor dit Feyenoord, maar waar zet je hem dan neer? Naast Pelle, achter Pelle of ga je het hele systeem omgooien? Ik heb al eerder gezegd dat ik een zwak heb voor Drenthe, maar Koeman is denk ik bang dat Drenthe zich te veel met randzaken gaat bezighouden. Drenthe zou voor dit Feyenoord een versterking vormen.
Ik heb daar geen account.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoe heet jij op FR12.nl? Ik heet daar FRTILLIDIE1908.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik raad het je aan, je kunt daar goed meepraten en speculeren over mogelijke aankopen.
Die 2 miljoen onze kant op neem ik aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Kerftminister het volgende:
HE JONGENS IK HOOR DAT ISCO HAALBAAR IS 2 MILJOEN PLUS IMMERS.
Een trainer die jonge talenten de kans durft te geven heeft natuurlijk alles te maken met een andere aanpak op Varkenoord te maken. Wat was de doorstroming onder Been dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een andere aanpak op varkenoord te maken? De doorstroming is steeds beter geworden, zelfs onder Been/Hakker.
Ok, hij moet idd wel passen bij een club.quote:En was het bij Verbeek maar alleen mot met de selectieDie had zich organisatiebreed onmogelijk gemaakt.
nee joh we hebben te vrede al hij is kei goede spelert en kan hart schiete xDXD!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel jammer dat Falcao niet wil komen, zou prima om Pelle heen kunnen spelen.
Middelmaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we die Kwakman niet halen? En Donald van Roda JC. En dan nog ergens een Kwikman en Kwekman zoeken.
Er bestaat altijd wel enige discrepantie tussen wat een trainer van 1 wilt en tussen wat er vanuit de jeugdopleiding wordt aangedragen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een trainer die jonge talenten de kans durft te geven heeft natuurlijk alles te maken met een andere aanpak op Varkenoord te maken. Wat was de doorstroming onder Been dan?
[..]
Ok, hij moet idd wel passen bij een club.
Zo zijn we inderdaad niet (mede) in de problemen gekomen, gewoon nog een keer doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blijf erbij dat je gewoon moet inkopen en gokken op een kampioenschap.
Anders blijf je gewoon altijd subtopper.
20-25 miljoen investeren die je er in champions league toch uithaalt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we die Kwakman niet halen? En Donald van Roda JC. En dan nog ergens een Kwikman en Kwekman zoeken.
Hallo Peter Bosz!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja laten we dat gewoon weer doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Sarcasme, herken het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo zijn we inderdaad niet (mede) in de problemen gekomen, gewoon nog een keer doen![]()
* Bombvis mompelt iets van ezel en steen
Nee, dank je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Met dank aan het kutbeleid van Feyenoord dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Bruno Martins Indi staat open voor een vertrek
Bruno Martins Indi hoeft voorlopig niet te rekenen op een gesprek met Martin van Geel. De centrale verdediger, net zoals Clasie en De Vrij international van het Nederlands Elftal, heeft bij Feyenoord een doorlopend contract tot 2016, maar staat in belangstelling van verschillende clubs, waaronder AC Milan.
Martins Indi heeft Feyenoord al wel laten weten open te staan voor een vertrek. ‘Het contract van Bruno loopt nog zo lang door, dat we geen haast hebben om met elkaar te gaan zitten’, zegt Martin van Geel. ‘We praten met Jordy en Stefan, dat is het voorlopig.’
Welk kutbeleid precies?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Met dank aan het kutbeleid van Feyenoord dus
Het halen van Mathijssen waardoor Indi min of meer gedwongen en tegen zijn zin in aan de linkerkant moest gaan spelen.quote:
Prima keuze geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het halen van Mathijssen waardoor Indi min of meer gedwongen en tegen zijn zin in aan de linkerkant moest gaan spelen.
Echt niet, kapitaalsvernietiging.quote:
ECHT WEL!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet, kapitaalsvernietiging.
Zowel het enorme salaris van Mathijsen als het feit dat je Indi nu dreigt kwijt te raken.
Maak je niet druk Merkie of wil jij soms moderator worden op deze site. Met je permbans vanwege een spellingfout.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Zullen we voortaan besluiten om Mathijsen gewoon te noemen zoals hij heet? Mathijsen dus? Iedereen die vanaf nu nog Mathijssen schrijft gewoon een permban geven. Enorm kneuzerig als je de naam van je eigen spelers niet eens weet. Ja, ik heb het tegen jou Elan.
Vind het gewoon irritant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak je niet druk Merkie of wil jij moderator worden op deze site. Met je permbans vanwege een spellingfout.
Maak je niet zo druk, Merky.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Zullen we voortaan besluiten om Mathijsen gewoon te noemen zoals hij heet? Mathijsen dus? Iedereen die vanaf nu nog Mathijssen schrijft gewoon een permban geven. Enorm kneuzerig als je de naam van je eigen spelers niet eens weet. Ja, ik heb het tegen jou Elan.
Mathijsen was zo ongeveer de meest stabiele factor dit seizoen achterin. Indi moet niet zo mauwen.quote:
Dat is feit. Maar in potentie vind ik Indi een grotere. Of dat er ooit helemaal uit komt weet je natuurlijk nooit. Maar ik ben het wel met hem eens. Doordat Mathijsen de beste Feyenoorder was de afgelopen periode, heeft dat er zeker toe bijgedragen dat het de stormachtige ontwikkeling van ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen was zo ongeveer de meest stabiele factor dit seizoen achterin. Indi moet niet zo mauwen.
Tweede seizoenshelft speelde hij inderdaad erg sterk maar de eerste seizoenshelft heeft hij terecht te nodige bakken stront over zich heen gekregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen was zo ongeveer de meest stabiele factor dit seizoen achterin. Indi moet niet zo mauwen.
KGB zien ze dagelijks trainen, hecht meer waarde aan hun oordeel dan de glazen bol van menig supporter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is feit. Maar in potentie vind ik Indi een grotere. Of dat er ooit helemaal uit komt weet je natuurlijk nooit. Maar ik ben het wel met hem eens. Doordat Mathijsen de beste Feyenoorder was de afgelopen periode, heeft dat er zeker toe bijgedragen dat het de stormachtige ontwikkeling van ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaan
Dat is waar. Maar van wat we met zijn alle hebben kunnen zien is dat BMI volledig stagneerde in zijn ontwikkeling op het moment dat ie LB moest gaan staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KGB zien ze dagelijks trainen, hecht meer waarde aan hun oordeel dan de glazen bol van menig supporter.
Kan zijn, maar lag dat per definitie aan zijn positie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar van wat we met zijn alle hebben kunnen zien is dat BMI volledig stagneerde in zijn ontwikkeling op het moment dat ie LB moest gaan staan.
Ja want hij is geen linksback.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar lag dat per definitie aan zijn positie?
Het is op zijn minst typisch te noemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar lag dat per definitie aan zijn positie?
Hij heeft ook op linksback goede wedstrijden gespeeld. Ze moeten gewoon niet zo zeiken en hun werk doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want hij is geen linksback.
Je gaat Pelle toch ook niet linksvoor zetten?
In Oranje speelde hij met vertrouwen centraal.
Ik vind het eerder onlogisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is op zijn minst typisch te noemen.
Doet hij toch ook?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft ook op linksback goede wedstrijden gespeeld. Ze moeten gewoon niet zo zeiken en hun werk doen.
Heeft in de jeugd ook altijd LB gestaan. De vergelijking gaat niet echt op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want hij is geen linksback.
Je gaat Pelle toch ook niet linksvoor zetten?
In Oranje speelde hij met vertrouwen centraal.
Ik vind hem niet echt bijster gemotiveerd spelen de laatste weken, daarnaast heeft hij toch zélf ook uitgesproken dat hij liever in het centrum speelt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet hij toch ook?
Als er eentje is die nooit loopt te ouwehoeren of verzaakt is het Indi wel. Alleen hij wil niet nog X seizoenen op links staan.
Klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de jeugd ook altijd LB gestaan. De vergelijking gaat niet echt op.
Zou het echt jammer vinden. Laatste tijd doet hij wel anders zag ik ook in een interview op Rijnmond alsof hij teleurgesteld is of boos. Was altijd het schoolvoorbeeld van een nuchtere Rotterdammert ook in zijn uitlatingen in de media maar ook als speler geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt bijster gemotiveerd spelen de laatste weken, daarnaast heeft hij toch zélf ook uitgesproken dat hij liever in het centrum speelt?
Maar goed, bij bod boven 6/7 miljoen mag hij vertrekken.
Ja klopt, wie is zijn zaakwaarnemer eigenlijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt jammer vinden. Laatste tijd doet hij wel anders zag ik ook in een interview op Rijnmond alsof hij teleurgesteld is of boos. Was altijd het schoolvoorbeeld van een nuchtere Rotterdammert ook in zijn uitlatingen in de media maar ook als speler geen woorden maar daden.
Die bedragen zouden zeker chill zijn maar is nog geen echte interesse geweest toch.
Sietje Mouch of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, wie is zijn zaakwaarnemer eigenlijk?
Ok, geen Raiolaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Sietje Mouch of zo.
Heeft ook al met hem lopen leuren in Frankrijk een jaar of wat geleden.
Raiola is ook zo erg niet. Hij is toevallig bekend, meer niet. Het is niet zo dat andere zaakwaarnemers zoveel beter zijn. Helemaal niet zelfs denk ik.quote:
De enige die ik persoonlijk ken is Sigi Lens. Dat was ook wel een rat...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Raiola is ook zo erg niet. Hij is toevallig bekend, meer niet. Het is niet zo dat andere zaakwaarnemers zoveel beter zijn. Helemaal niet zelfs denk ik.
Je kent hem persoonlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige die ik persoonlijk ken is Sigi Lens. Dat was ook wel een rat...
Krijg nu nog tranen in m'n ogen. Wat een teringzooi was dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef satecl het volgende:
DIT WAREN GODVERDOMME NOG EENS ZOMERS!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld genoeg!!!!
EN HET GELD WAS NOG LANG NIET OP!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb in het verleden benefiettoernooien georganiseerd en Sigi (+ een deel van zijn contractspelers) werkten daar aan mee. Ze doneerden gesigneerde artikelen die we konden verkopen/verloten etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kent hem persoonlijk? Hoe dat zo
?
Mathijssen speelt laatste tijd top, zelfs ik als hater kan niet anders zeggen, maar als een talent als BMI deze zomer bestuur voor het blok zet door te eisen volgend jaar 1e centrale verdediger of anders op zoek naar een nieuwe club dan moet je op dit moment daar toch in meegaan imo..quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt jammer vinden. Laatste tijd doet hij wel anders zag ik ook in een interview op Rijnmond alsof hij teleurgesteld is of boos. Was altijd het schoolvoorbeeld van een nuchtere Rotterdammert ook in zijn uitlatingen in de media maar ook als speler geen woorden maar daden.
Die bedragen zouden zeker chill zijn maar is nog geen echte interesse geweest toch.
LB? Heb je het nu over Drenthe? Ik denk dat dat echt een prima aankoop zou zijn, brengt tenminste wat swag in het elftal. Yolo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de jeugd ook altijd LB gestaan. De vergelijking gaat niet echt op.
Is goed hahaa, wanneer was dat groene haas toernooitjequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar het komt je op een paar meppen te staan als ik je ooit irl tegenkom.
Ik mag niet zeggen dat ik Mathijssen een goede speler vind.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat mag er nu wel en wat niet?![]()
Lijkt me onzinnig om het te gaan verbieden over potentiële transfers te praten.
Genoeg niggerkappers op zuid toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
LB? Heb je het nu over Drenthe? Ik denk dat dat echt een prima aankoop zou zijn, brengt tenminste wat swag in het elftal. Yolo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ik Mathijssen een goede speler vind.
Jij ging er toch altijd naartoe?quote:
Wel een flink stuk hoor, elke keer vanuit Den Haag ff naar Rotterdam-Zuid voor een knipbeurtje.quote:
Ben je nou op jezelf aan het reageren Remy.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel een flink stuk hoor, elke keer vanuit Den Haag ff naar Rotterdam-Zuid voor een knipbeurtje.
yoloquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je nou op jezelf aan het reageren Remy.
Ben je skeere tata ofzo, bewaar die shit gewoon brada?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
Dit is niet Vraag en Aanbod maar heb nog zo'n setje jubileum-muntjes liggen in de seal. Iemand interesse voor een tientje of zo.
Ik moet zo voetballen bij het jeugdhonk van die junkies van Spangen.quote:
Heb dr zes legge of zo kreeg ze toen ze net uit waren voor mn verjaardag van allemaal mensen die dachten origineel te zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben je skeere tata ofzo, bewaar die shit gewoon brada?
18 mei, a.s. zaterdagquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is goed hahaa, wanneer was dat groene haas toernooitje
Het en wie niet spuit die komt van zuid krijgt opeens een heel andere lading.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik moet zo voetballen bij het jeugdhonk van die junkies van Spangen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het en wie niet spuit die komt van zuid krijgt opeens een heel andere lading.
Haha, lading. Dubbele woordgrap.
Godver, dan moet je me maar een andere keer tikken komen geven.quote:
Wordt vast een zaadpartij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het en wie niet spuit die komt van zuid krijgt opeens een heel andere lading.
Haha, lading. Dubbele woordgrap.
Hij zal op z'n minst toch wel tot 1 hoogtepuntje kunnen komen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Tomasso de nederlaag moeten slikken.
Ik ben blij dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren Muto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Muto het volgende:
Jongens, dit is wel een van de meest trieste topics uit deze reeks. Met plaatsvervangende schaamte drie bladzijdes aan diarree door zitten lezen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Muto het volgende:
Jongens, dit is wel een van de meest trieste topics uit deze reeks. Met plaatsvervangende schaamte drie bladzijdes aan diarree door zitten lezen.
Originele naam.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe heet jij op FR12.nl? Ik heet daar FRTILLIDIE1908.
Ik nam niet eens deel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Muto het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Sterker nog, ik wens hier niet langer mee geassocieerd te worden.
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
Zien jullie het zitten met Koeman nog een jaartje door?
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
Zie Koeman niet zo snel vertrekken eerlijk gezegd. Heeft al aantal keer laten vallen dat ie alleen open staat voor grote club in het buitenland of Nederlands elftal. Oranje zijn we veilig tot zomer 2014 en geloof ook niet dat (sub)top Europa interesse heeft op dit moment.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook.
Hopelijk komen er niet al teveel treinen voorbij deze zomer .
Adidas, Nike en Puma op een foto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Pascalus het volgende:
Koeman doet het gewoon goed. Waarom zou je niet met hem door willen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
Nee man, heeft ons godverdomme weer geen kampioen gemaakt. Optyfen met KGB, Maaskant moet komenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
Als niet Koeman dan Pelle speler-coach uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee man, heeft ons godverdomme weer geen kampioen gemaakt. Optyfen met KGB, Maaskant moet komen
VANAVOND TIEN UUR MAASGEBOUW HET IS TOCH SCHANDALIG OPROTTE MET GUDDE!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef De_Pel het volgende:
HEBBE SE DIE GREK BEMMALY NOU AL GEVRAAGD?
DIE IS AL VAN VOOR FEYENOORD-NIEWCASTEL VOOR FEYENOORD EN WIL GRAAG KOMEN!!1! GOED MET PELE!
PS EN OHJA ZE MOETE DIE KALOE OOK HALE!
ZONIET BESTUUR TEGE DIE HEK!! EINZ
GR, GR,
JA EN DOIE KOEVELMANS AL HELEMAAL WANT DIE KAN NIETS!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
VANAVOND TIEN UUR MAASGEBOUW HET IS TOCH SCHANDALIG OPROTTE MET GUDDE!
ALS JE NIET KOMT BEN JE VUILE JODO!
KOEVELMANS MONGOOL REAGEERT NIET OP MIJN DRIJCHBRIEFEN! IK HEB GEEN IJEREN ALLEEN MES IS DAT OOK GOED WIL WEL ME NEERSTEKEN KUTPOLICTIE ACAB EN DAT VAN ONZE BELASTINGquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
JA EN DOIE KOEVELMANS AL HELEMAAL WANT DIE KAN NIETS!
hIJ HAD NOG BIJNA ECHTE OLLIEFANTEN GEKOCHT HAHA!!
NEEEM JIJ EIEREN MEE IK ZORG VOOR DE BIER!
HEB JE JE ADRES WEL DUIDELIJK GESCHREVEN DAN DAT DOE IK SOMS ONDUIDELIJK EN DAN KAN HIJ NIET TERUGSCHRIJVEN DUSJA.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
KOEVELMANS MONGOOL REAGEERT NIET OP MIJN DRIJCHBRIEFEN! IK HEB GEEN IJEREN ALLEEN MES IS DAT OOK GOED WIL WEL ME NEERSTEKEN KUTPOLICTIE ACAB EN DAT VAN ONZE BELASTING
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Enschede hoor ik overal dat Feyenoord die Castaingos weer terug wil. Lijkt me onzin.
ABOE VUILE JOOD EN MARROKAAN ALLEMAAL HET LAND UIT CHEERT WILDERS HAD GELIJK WEG MET ABOETALEPS IK HEB GEEN ADRES IK WOON IN ZORGINSTELLINJ EN ZE WETEN ARDE S NIET ZIJDEN ZE IK GA FEESBOEK PAGINA AANMAKEN WEG MET ABOETALEPSquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
HEB JE JE ADRES WEL DUIDELIJK GESCHREVEN DAN DAT DOE IK SOMS ONDUIDELIJK EN DAN KAN HIJ NIET TERUGSCHRIJVEN DUSJA.
IK DOE DAN WEL MET DE BIERVLESSEN GOOIEN DIE MES KUN JE BETER BEWAREN VOOR ABOEBOE JA TOCH OF NIET DAN
Idd, die kunnen nog wel een goede aanvaller gebruiken nu van Bommel stoptquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat ze van hem afwillen maar probeer het dan bij Psv.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat ze van hem afwillen maar probeer het dan bij Psv.
quote:Van Geel: 'We staan open voor clubs die hem die kans willen geven'
Feyenoord wil Anass Achahbar deze zomer opnieuw verhuren. De aanvaller stond afgelopen winter al op de nominatie om tijdelijk uit Rotterdam te vertrekken, maar hij hield dat echter zelf tegen. De tiener speelde in januari echter zijn laatste duel.
"Hij moet nu gaan spelen", vertelt technisch directeur Martin van Geel in gesprek met Voetbal International. "We zullen hem uitleggen dat die stap voor zijn carrière het beste is en dat we openstaan voor clubs die hem die kans willen geven." De negentienjarige Achahbar speelde slechts zeven Eredivisieduels in 2012/13.
Sekou Cissé en Guyon Fernandez zullen Feyenoord ook verlaten, maar uitsluitend op definitieve basis. Voorlopig hebben zich echter nog geen clubs gemeld bij Feyenoord voor het tweetal. "We zijn bereid met elke partij te praten, maar er heeft zich nog geen club gemeld", erkent Van Geel.
Hij is eigenlijk te sloom en te klein voor een counter/defensieve ploeg, maar hij zou er wel veel spelen ja. Heracles zou ik een mooie optie vinden, aanvallend voetbal en maakt voetballers aantoonbaar beter.quote:
Liefst een ploeg die wilt voetballen al denk ik niet dat hij ergens in de spits komt te staan. Wellicht een Heracles of PEC.quote:
Pec heeft Nijland al gehaald.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Liefst een ploeg die wilt voetballen al denk ik niet dat hij ergens in de spits komt te staan. Wellicht een Heracles of PEC.
En Immersquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus als Pellé een tijdje geblesseerd is blijf je alleen met Tevrede nog over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Als Indi weggaat waar het nu alle schijn van heeft kunnen we Guidetti halen als die wil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus als Pellé een tijdje geblesseerd is blijf je alleen met Tevrede nog over.
WAAR KAN IK DIE LIJKEN?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
ABOE VUILE JOOD EN MARROKAAN ALLEMAAL HET LAND UIT CHEERT WILDERS HAD GELIJK WEG MET ABOETALEPS IK HEB GEEN ADRES IK WOON IN ZORGINSTELLINJ EN ZE WETEN ARDE S NIET ZIJDEN ZE IK GA FEESBOEK PAGINA AANMAKEN WEG MET ABOETALEPS
Guidetti kan samen met Pelle spelen. Zullen ook andere aanvallers zijn die in die rol kunnen spelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat de kneus negers weg moeten die voegen niks toe maarja welke spits gaat er nou vrijwillig bij Feyenoord op de bank zitten?
Ja maar je hoeft toch niet op elke pagina namen te lezen die toch nooit gaan komen zoals Kalou, Guidetti en Drenthe.quote:
Kappen met die onzin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
WAAR KAN IK DIE LIJKEN?!
IK WIL GEWOON KALOE EN GIDETTIE EN BEMMALY GOFFELTOMME IS DAT NOU TEVEEL GEVRAAGT!
KOEVELMANS OPROTTE
BOETALEPS OPROTTE
Vermakelijker dan de zoveelste mongool die denkt Guidetti wel even aan te trekken.quote:
Gudde moet opkanjeren toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermakelijker dan de zoveelste mongool die denkt Guidetti wel even aan te trekken.
Kalou acht ik heel onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. WMB dé droomtransfer voor deze zomer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft toch niet op elke pagina namen te lezen die toch nooit gaan komen zoals Kalou, Guidetti en Drenthe.
Kom kom, het was maar even een kort parodietje op de mensen die al 10 topics op rij vervuilen met geroep om steeds dezelfde compleet onrealistische spelers. Je hoeft niet zo te happenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Betaalt Lille in ponden ja?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Elan het volgende:
Kalou heeft een Engels topsalaris die kun je helemaal niet betalen man.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef SomebodyReal het volgende:
Ach jongens, na de zomer gaat Verhoek het maken!
Hij is overgenomen van sjelsie dus die zal echt niet voor een jodenfooi daar spelen. Sterker nog ze wilden van hem af eind vorig jaar omdat hij te duur was.quote:
Ok dat mag je allemaal vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is overgenomen van sjelsie dus die zal echt niet voor een jodenfooi daar spelen. Sterker nog ze wilden van hem af eind vorig jaar omdat hij te duur was.
Als je dan toch steeds loopt te ouwehoeren over onrealistische target moet je hem al helemaal schrappen van je wensenlijstje.
Van Guidetti vraag ik me af of hij ten eerste zo enorm duur is qua transferwaarde want buiten zijn periode bij Feyenoord heeft hij toch geen moer laten zien en ten tweede zal die een ander salaris dan een ex-Chelsea basisspeler hebben.
Je ken er ook gewoon overheen lezen. Speculeren hoort bij de komkommertijd en kan best vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok dat mag je allemaal vinden.
Totdat er ook maar iets concreet is zullen we dan maar ophouden over dit soort namen?
Niet als het constant over dezelfde namen gaat omdat men een compleet gebrek aan creativiteit heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ken er ook gewoon overheen lezen. Speculeren hoort bij de komkommertijd en kan best vermakelijk zijn.
Nee maar serieus een type als Mols , Korneev, Bombarda toen die tijd ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Guidetti kan samen met Pelle spelen. Zullen ook andere aanvallers zijn die in die rol kunnen spelen.
Molsquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar serieus een type als Mols , Korneev, Bombarda toen die tijd ?
lopen die nog ergens ?
Benschop werd eerder geopperd hier misschien zoiets dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar serieus een type als Mols , Korneev, Bombarda toen die tijd ?
lopen die nog ergens ?
het type dat het niet zo erg vindt om tweede spits bij Feyenoord te zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mols
Korneev
Bombarie
Ik weet niet hoe je in deze spelers één 'type' wilt zien overigens
Ze willen hem kwijt omdat hij te duur is. Lijkt mij dan ook onhaalbaar omdat het dan voor ons ook te duur is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef TC03 het volgende:
Waarom wordt Kalou steeds genoemd? Heeft nog drie jaar contract bij Lille toch?
quote:Feyenoord B1 verliest van snavels B1 en ligt uit beker
Feyenoord B1 heeft woensdagavond het restant van de bekerwedstrijd tegen snavels met 0-2 verloren. De eerste helft van de halve finalewedstrijd werd vorige week wegens hevige regenval bij een 0-0 ruststand gestaakt, maar in het restant van het duel gaf Feyenoord woensdagavond niet thuis.
Na drie minuten keek Feyenoord op Varkenoord tegen een achterstand aan. ‘We dekten op drie, vier meter van onze tegenstander en dan wordt het moeilijk om tegendoelpunten te voorkomen’, zuchtte trainer Cor Adriaanse. ‘We hadden afgesproken om snavels direct onder druk te zetten, maar daar heb ik weinig van gezien.’
Feyenoord kwam tegen snavels geen moment goed in de wedstrijd. Adriaanse: ‘Het lijkt me dat je tegen snavels geen motivatie nodig hebt om alles uit de kast te halen. Maar we hebben vandaag niets laten zien. We dekten te ver van onze tegenstander af en hebben zelf niets kunnen creëren. Heel teleurstellend. En dan is het terecht dat je de finale niet haalt.’
De afgelopen wedstrijden tegen lampies en kaasboeren waren goed voor het zelfvertrouwen van de Rotterdammers. ‘En ook aan de eerste helft tegen snavels van vorige week hadden we een goed gevoel overgehouden. Maar helaas mocht het allemaal niet baten. Je hebt niets aan een goede eerste helft tegen snavels wanneer je in de tweede helft niet thuis geeft’, aldus Adriaanse.
Feyenoord B1 – snavels B1 0-2
Scoreverloop:
43’ 0-1
56’ 0-2
Opstelling Feyenoord B1: Van den Hoek; Ulusoy, El Baad (75’ Van der Pijl), Kingsale, Gronsveld; Nieuwkoop, Slabbekoorn (41’ Schuurman), De Vos (64’ Van der Struis); Manusama, Idrissi en Van Eijk.
Ik wilde op niveau van het topic blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Beetje zielig al die bijnamen. Beetje heel erg....
Aan de ene kant al wat oud nieuws, maar toch goed dat het definitief is.quote:Witte rook op komst: 'Feyenoord is mijn club, hier speel ik vanaf de jeugd'
Donderdag, 16 mei 2013 om 07:20
Feyenoord zal zeer waarschijnlijk binnen afzienbare tijd met contractnieuws over Jordy Clasie komen. De middenvelder en clubleiding zaten afgelopen week om de tafel om te onderhandelen over een eventueel nieuw contract en nog dezelfde dag werd reeds gesuggereerd dat beide partijen overeenstemming hadden bereikt.
Clasie bevestigt donderdag in het Algemeen Dagblad dat hij een akkoord heeft met Feyenoord over een nieuw contract, tot medio 2016. "Dit is mijn club, hier speel ik al vanaf de jeugd. Tijdens het seizoen kwamen wij er niet uit, maar gelukkig is dat nu wel gebeurd. Met deze club wil ik volgend seizoen weer meedoen om de prijzen."
De huidige verbintenis van Clasie, 21 jaar, loopt een seizoen eerder af, in de zomer van 2015. De Telegraaf schreef dinsdag dat Feyenoord op financieel gebied tot het uiterste is gegaan, met het maximale bod in het Rotterdamse salarishuis. Met name Fiorentina had interesse in de Oranje-international.
Ik hoop dat BMI bij Feyenoord blijft, kunnen we volgend seizoen goed gebruiken.quote:De naam van Bruno Martins Indi wordt de laatste weken eveneens volop in de wandelgangen genoemd, ook omdat hij bij Feyenoord noodgedwongen linksback moet spelen. "Maar met Bruno praten we niet over een nieuw contract", zegt Van Geel in het Algemeen Dagblad. "Hij ligt nog tot de zomer van 2016 vast."
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Jordy Clasie over een nieuw contract tot medio 2016. De huidige verbintenis van de 21-jarige middenvelder liep tot medio 2015. Clasie zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.
‘Het betekent heel veel voor mij om langer bij Feyenoord te kunnen en mogen blijven’, zegt Clasie over zijn aanstaande contractverlenging. ‘Ik speel inmiddels veertien jaar voor deze club, waarvan twee jaar in het eerste elftal. Die jaren zijn fantastisch geweest. Ik heb het heel erg naar mijn zin in dit team en sportief gezien presteren we goed. Dat ik nu langer bij Feyenoord blijf is vooral een keuze op gevoel, ik wil volgend seizoen met de club om de prijzen spelen.’
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat kort na afloop van het seizoen overeenstemming is bereikt met Clasie. ‘Jordy is de afgelopen twee seizoenen van zeer grote waarde geweest in de selectie van Ronald Koeman en heeft in die periode ook grote stappen gezet in zijn ontwikkeling. Niet voor niets heeft hij inmiddels al vijf interlands gespeeld. Zoals bekend kwamen we eerder dit seizoen nog niet tot elkaar toen we hebben gesproken over een verlenging, maar we hebben altijd gezegd dat we na het seizoen verder zouden praten. We zijn heel blij dat we nu alsnog overeenstemming hebben bereikt met Jordy.’
Clasie doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord. Tijdens het seizoen 2010/2011 werd hij uitgeleend aan Excelsior, waar hij debuteerde in de eredivisie. De afgelopen twee seizoenen speelde Clasie 66 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij vijf doelpunten maakte.
Feyenoord.nl
Dat dan weer wel, maar ik heb persoonlijk toch liever dat hij blijft. Vind het een van de belangrijkere spelers binnen het team.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef Jorwol het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat BMI weggaat als hij zelf ook weg wil. Voordeel is wel dat hij nog 3 jaar contract heeft, dus dat zal wel voor een mooie zak geld worden dan
Zijn accent bedoel je? Buiten dat vind ik van Geel 99 van de 100 keer juist verstandige dingen zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Als van Geel gequote word lees ik dat altijd zoals hij het ook zou zeggen, dat maniertje van praten van 'm. Irritant man.
Precies zoals hij het zou zeggen, woord voor woord, je weet 't welquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zijn accent bedoel je? Buiten dat vind ik van Geel 99 van de 100 keer juist verstandige dingen zeggen.
Khad dat altijd met die stem van Peter Bosz. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Scrummie het volgende:
Als van Geel gequote word lees ik dat altijd zoals hij het ook zou zeggen, dat maniertje van praten van 'm. Irritant man.
Dat vind ik te gemakkelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Khad dat altijd met die stem van Peter Bosz. Echt verschrikkelijk.
Hahaha wát!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef Caland het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aat-Anderlecht.dhtml
Weten ze meer dan ons
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef Caland het volgende:
Weten ze meer dan ons
Nou, ik hoop het toch niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef SomebodyReal het volgende:
Nu de Vrij nog en BMI voor de volle mep verkopen als het lukt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef Caland het volgende:
Weten ze meer dan ons
En omdat ik mezelf toch wil meten met het niveau van dit topic, heb ik de hulp van mijn vrienden ingeroepen.quote:Feyenoord heeft de 49-jarige fysiek trainer Jan Kluitenberg op het oog om de vertrekkende Toine van de Goolberg op te volgen, zo weet het Algemeen Dagblad. Kluitenberg staat nu nog op de loonlijst van FC Twente. Hij werkte eerder samen met Ronald Koeman bij Benfica en AZ. De beoogde opvolger van Van de Goolberg was ook actief bij Sparta, Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten en Vitesse.
Iemand die van Twente naar ons gaat, dit moet een hoax zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef Muto het volgende:
[..]
En omdat ik mezelf toch wil meten met het niveau van dit topic, heb ik de hulp van mijn vrienden ingeroepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wil weg bij Anderlecht omdat hij daar invaller is...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
Volgens mij was de naam van Feyenoord al eerder genoemd rondom De Sutter. Misschien tweede spits?
Iemand die het Belgisch voetbal volgt en toevallig weet wat voor type speler hij is? Ik ga niks zeggen over of ie wel of niet moet komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij wil weg bij Anderlecht omdat hij daar invaller is...
Drenthequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:30 schreef jakees het volgende:
Stel je mocht kiezen. Pelle of Guidetti?
TS begint ==> Pelle. Belangrijker in het totale spel.
Ook die discussie is al een keertje of 40-45 gevoerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:30 schreef jakees het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 16-05-2013 om 11:42:10Volgens De Gelderlander wil Vitesse Kelvin Leerdam deze zomer nog steeds (transfervrij) naar Arnhem halen. #Feyenoord reageer retweet
Als Leerdam dat doet is hij echt gek. Vitesse heeft hem van de winter aardig laten vallen. Daarnaast is vooral Rutten een voorstander van de komst van Leerdam. En laat die nou net onder druk staan bij Vitesse.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 16-05-2013 om 11:42:10Volgens De Gelderlander wil Vitesse Kelvin Leerdam deze zomer nog steeds (transfervrij) naar Arnhem halen. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Je zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Vitesse heeft de komst van Kelvin Leerdam nog niet uit het hoofd gezet. De verdediger annex middenvelder van Feyenoord leek in januari al de overstap naar Arnhem te maken, maar tot een transfer kwam het (ondanks een akkoord tussen de clubs) niet.
Technisch directeur Ted van Leeuwen hoopt dat Leerdam nog steeds wil komen: "Maar de situatie is natuurlijk wat anders geworden."
Leerdam liet in oktober van het vorige kalenderjaar weten dat hij zijn aflopende contract bij Feyenoord niet wilde verlengen en raakte toen direct zijn basisplaats kwijt. Niet veel later bereikte hij een akkoord met Vitesse, dat de jeugdinternational transfervrij wilde binnenhalen. In januari leek het erop dat de Arnhemmers toch nog een transfersom zouden betalen, na een akkoord tussen Van Leeuwen en Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
De 22-jarige Leerdam was al in GelreDome, toen hij hoorde dat algemeen directeur Erwin Kasakowski van Vitesse weigerde om zijn handtekening te zetten onder het akkoord. Van Leeuwen had zijn hand overspeeld en de transfer ging niet door. Leerdam keerde zodoende zwaar teleurgesteld terug naar Rotterdam, maar in de Gelderlander laat Van Leeuwen weten dat de komst van de geboren Surinamer nog altijd een 'reële optie' is. Leerdam heeft nog geen contract getekend bij Vitesse.
no-brainer. Duidelijk Pelle.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:30 schreef jakees het volgende:
Hoe is dit nou weer een no-brainerquote:
Guidetti presenteerde in diezelfde zwakke competitie gewoon minder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is dit nou weer een no-brainerMatige spits die overal heeft gefaald met uitzondering van afgelopen seizoen. 27 jaar alweer, alleen maar bergaf vanaf hier maar doet het inderdaad best leuk op dit moment in 1 van de zwakkere competities van Europa in een elftal wat volledig in zijn dienst speelt.
Of 21 jarig talent, international, ex manchester city, al jaren in spotlights van zo ongeveer iedere topclub in west europa die je heel, heel misschien kan halen omdat z'n fysiek alles behalve een zekerheidje is..
Ik weet t ook niet hoor, maar voor mij echt geen no-brainer. Neig toch wel naar Guidetti
Na die 2-4 hoor je "Joden lopen altijd weg"quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)om-mee-zei-tomasson/
Mwa, vind ik lastig om te vergelijken. Misschien past Pelle op wel beter in huidige spelwijze ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:56 schreef eight het volgende:
[..]
Guidetti presenteerde in diezelfde zwakke competitie gewoon minder.
Daarnaast is de gemiddelde voetballer fysiek op z'n sterkst tussen z'n 26ste en 29ste levensjaar dus afbouw is onzin.
Gewoon Hamlap halen, die scoort er in elk geval 10 tegen Ajax.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, vind ik lastig om te vergelijken. Misschien past Pelle op wel beter in huidige spelwijze ja.
Is ook zo, en zeg ook niet dat Pelle volgend seizoen een looprek nodig heeft maar zit wel echt op z'n top. Veel beter gaat het niet worden. Bij Guidetti mag je hopen dat hij nog een behoorlijke ontwikkeling gaat doormaken en dat dat uiteindelijk dan ook een leuke transfer oplevert. In huidige financiële situatie voor mij wel argument om eerder Guidetti dan Pelle te kiezen
Vreemd dat je die 51.177 nog regelmatig ziet voorbij komen. Zoveel kunnen er al heel lang niet meer in de Kuip.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://wedden.unibet.com/(...)_campaign=Eredivisie
Daarvoor halen we Duplan al.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon Hamlap halen, die scoort er in elk geval 10 tegen Ajax.
Roep dat soort dingen nou niet te hard...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
Op een ander forum had iemand Demy de Zeeuw als suggestie. Nou dat spant de kroon hoor.
Nu Clasie heeft bijgetekend lijkt me dat niet, is sowieso te duur voor Feyenoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Roep dat soort dingen nou niet te hard...
Ach ja, toen Pelle werd gepresenteerd als nieuwe spits liep ook 90% te janken hier. Helaas moeten we het voorlopig nog even van dit soort transfers hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
Op een ander forum had iemand Demy de Zeeuw als suggestie. Nou dat spant de kroon hoor.
Zo'n toevalstreffer als met Pelle lukt ook geen 2de keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, toen Pelle werd gepresenteerd als nieuwe spits liep ook 90% te janken hier. Helaas moeten we het voorlopig nog even van dit soort transfers hebben![]()
De Zeeuw hebben we niet nodig though
Charisteas taferelen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
El Ahmadi terug halen en Vilhena op de plek van Immers, daar zou Feyenoord wel beter van wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, toen Pelle werd gepresenteerd als nieuwe spits liep ook 90% te janken hier. Helaas moeten we het voorlopig nog even van dit soort transfers hebben![]()
De Zeeuw hebben we niet nodig though
Niks toevalstreffer, eckte kenners zagen al lang dat het een toevoeging voor dit elftal zou zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
Zo'n toevalstreffer als met Pelle lukt ook geen 2de keer.
Zo'n toevalstreffer als met Guidetti lukt ook geen tweede keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
Zo'n toevalstreffer als met Pelle lukt ook geen 2de keer.
Als van basiself niemand vertrekt deze zomer, wat wel heel erg roze-bril-glas-halfvol denken is natuurlijk, zou ik prioriteit leggen bij de vleugels. Achilleshiel op dit moment imo. Schaken is een baas maar simpelweg niet goed genoeg als je kampioen wil worden en bovendien al weer 34. Boetius enorm talent maar nog niet constant genoeg (is leeftijd, komt nog wel) en als die weg valt doe je gelijk een enorme stap achteruit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi terug halen en Vilhena op de plek van Immers, daar zou Feyenoord wel beter van worden
Schaken is 31quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als van basiself niemand vertrekt deze zomer, wat wel heel erg roze-bril-glas-halfvol denken is natuurlijk, zou ik prioriteit leggen bij de vleugels. Achilleshiel op dit moment imo. Schaken is een baas maar simpelweg niet goed genoeg als je kampioen wil worden en bovendien al weer 34. Boetius enorm talent maar nog niet constant genoeg (is leeftijd, komt nog wel) en als die weg valt doe je gelijk een enorme stap achteruit.
BMI gaat toch wel weg? Daar hoef je iig geen aankopen voor te doen, afhankelijk van wat hij opbrengt kan je 1 gerichte aankoop doen al zou ik niet zo snel een buitenspeler weten die goed is en ook nog betaalbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als van basiself niemand vertrekt deze zomer, wat wel heel erg roze-bril-glas-halfvol denken is natuurlijk, zou ik prioriteit leggen bij de vleugels. Achilleshiel op dit moment imo. Schaken is een baas maar simpelweg niet goed genoeg als je kampioen wil worden en bovendien al weer 34. Boetius enorm talent maar nog niet constant genoeg (is leeftijd, komt nog wel) en als die weg valt doe je gelijk een enorme stap achteruit.
Feyenoord-supporters hebben doorgaans zeer weinig verstand van voetbal als ik FR12 en zo een beetje leesquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
Feyenoord supporters komen doorgaans ook niet voor het voetbal maar gewoon voor Feyenoord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord-supporters hebben doorgaans zeer weinig verstand van voetbal als ik FR12 en zo een beetje lees.
34... 31... Sowieso beginnen de jaren dan te tellen als je het vooral van je snelheid en fysiek moet hebben.quote:
Die kans is wel aanwezig ja. En zal ook vast niet de enige zijn. Was puur theoretisch waar ik zou versterken in droomscenario dat er niemand vertrekt deze zomer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
BMI gaat toch wel weg? Daar hoef je iig geen aankopen voor te doen, afhankelijk van wat hij opbrengt kan je 1 gerichte aankoop doen al zou ik niet zo snel een buitenspeler weten die goed is en ook nog betaalbaar.
34 of 31 is wel een wereld van verschil ja....quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
34... 31... Sowieso beginnen de jaren dan te tellen als je het vooral van je snelheid en fysiek moet hebben.
Doe dan maar Jelle Vossen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
Volgens mij was de naam van Feyenoord al eerder genoemd rondom De Sutter. Misschien tweede spits?
Volgens mij mag hij zelfs niet eens vertrekken. Formeel gezien is hij in deze transferperiode al naar Feyenoord gekomen (12/13 was op huurbasis) en twee transfers in één periode mag volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:04 schreef Merkie het volgende:
Lijkt me zeer stug dat Pellè vertrekt eigenlijk. Contract tot 2017, pas 1 seizoen goed gepresteerd, al bijna 28.
Ik vind ook niet dat hij het slecht heeft gedaan dit jaar, in tegendeel. Maar is imo wel de eerste die je moet vervangen als je nog een stap omhoog wil maken (in natte droomscenario dat basiself niet vertrekt deze zomer).quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
34 of 31 is wel een wereld van verschil ja....
Ik vind Schaken behoorlijk stabiel presteren, er zijn tegenstanders waartegen hij niet zo veel laat zien, maar in het algemeen komt hij zijn man behoorlijk vaak voorbij (met in dit seizoen vrij vaak een zwakke voorzet). Ik zou alleen wel graag versterking zien voor concurrentie voor als Boetius en/of Schaken een zwakke pot spelen. Wat je nu achter de hand hebt is gewoon triest.
Legendarisch wedstrijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)om-mee-zei-tomasson/
Zeker wel, weet nog goed dat een maatje van me rechts van het uitvak tussen de joden zat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan me er totaal niets van herinneren.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schaken is een baas maar simpelweg niet goed genoeg als je kampioen wil worden en bovendien al weer 34.
Sorry bitches! Ik ga het wel in het PSV topic vragen wie ze liever zouden hebben of beter nog bij het Twente forum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ook die discussie is al een keertje of 40-45 gevoerd
Zal wel zoiets worden ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Bulykin heeft straks weer een club nodig.
Zowel afgedankt door Ajax als Twente. Voegt een nieuwe dimensie toe aan de vernederingen die we hebben moeten slikken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden ja.
Je rekent op Messi en ze komen met Charisteas.
Zou nog best kunnen functioneren ook als je even de sentimenten weglaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
Bulykin met Immers en Verhoek, ik zie het ze nog doen ook.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
Jullie hoeven niks te posten hoor...........
Joden hoeven we niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Bulykin heeft straks weer een club nodig.
Nee dat is gewoon Calandquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zoon van Jabba the Hutt en Leia?
Nooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
No way.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
John Verhoek blijf ik als gegadigde noemen. Wellicht helpt dit Wesley direct van zijn heimwee af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
Wesley kan gewoon niet voetballen, niks heimwee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John Verhoek blijf ik als gegadigde noemen. Wellicht helpt dit Wesley direct van zijn heimwee af.
Ruilen voor Chery of van Duinen. Misschien dat ze in Den Haag wat aan hem hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wesley kan gewoon niet voetballen, niks heimwee.
Chery is ook maar een simpel opgewonden standje, hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ruilen voor Chery of van Duinen. Misschien dat ze in Den Haag wat aan hem hebben.
Stabiel kut ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
34 of 31 is wel een wereld van verschil ja....
Ik vind Schaken behoorlijk stabiel presteren,
Dan ben je echt vooringenomen. Schaken is 1 van de gevaarlijkste buitenspelers van NL. Veel dreiging, veel assists. Daarnaast houdt die vaak 2 man bezig waardoor elders ruimte ontstaat. Mag wel iets vaker scoren.quote:
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Dan ben je echt vooringenomen. Schaken is 1 van de gevaarlijkste buitenspelers van NL. Veel dreiging, veel assists. Daarnaast houdt die vaak 2 man bezig waardoor elders ruimte ontstaat. Mag wel iets vaker scoren.
Probleem ligt niet bij Schaken voor doorgroei. Vrijwel constant belangrijk. Voor jouw doen ben je nog mild over schaken maar welke buitenspeler doet het beter volgens jou in NL qua rendement, balvastheid? Tuurlijk is het geen begaafde rechtsbuiten maar goed bruikbaar en is geen verzwakking bij de meeste teams in NL.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
Schaken. Leuke studio sport voetballer. Hopeloos als je verder wilt groeien.
Alsof jij objectief bent m.b.t. Ruben Schaken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
Schaken. Leuke studio sport voetballer. Hopeloos als je verder wilt groeien.
Al maakt die er 40 per jaar is het nog niet goed volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij objectief bent m.b.t. Ruben Schaken.
Dat is het denk ik ook bij mij ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:27 schreef Katth het volgende:
Hij heeft z'n pieken en dalen, maar het is verreweg de speler waar ik mij het meest aan kan irriteren. Vooral die simpele offensieve overtredingen, omdat hij weer eens een te simpele passeerbeweging heeft geprobeerd. Daarnaast haalt hij heel vaak, in een later stadium van de wedstrijd, het tempo uit een aanval.
Voorzet van Schaken is prima. Zeker laatste tijd. Ik irriteer me vaak aan het late moment dat hij stoort. Dan zie je iedereen storen en dan komt hij te laat. Ook zijn overtredingen maakt de meeste overtredingen van Feyenoord volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Lastpost het volgende:
Vind Schaken ook vrij beperkt, te voorspelbaar, weinig techniek, geen geweldige voorzet maar z'n instelling en drive maken een hoop goed. Doet me een beetje denken aan Castelen, kon ik ook flink wat op kankeren maar scoorde eigenlijk ook vrijwel altijd een voldoende en grossierde in assists.
Guidetti als rechtsbuiten? Dat kun je hem vast wel leren!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
----------------------Pelle---------------------
Boetius----------Villhena-------Guidetti
-------------Clasie-------Aankoop---------
Nelom--Mathijsen---de Vrij---Janmaat
---------------------Mulder---------------------
EN KREK BELLEMIE DAN?!?!?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
----------------------Pelle---------------------
Boetius----------Villhena-------Guidetti
-------------Clasie-------Aankoop---------
Nelom--Mathijsen---de Vrij---Janmaat
---------------------Mulder---------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |